Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä paistaa aurinko eli menen ulkokuntosalille ja jos joku nainen tulee paikalle, lähden karkuun

Vierailija
11.05.2024 |

Etenkin jos joku nainen tulee juttelemaan, juoksen karkuun. Jos nainen alkaa hiplailla hiuksiaan, katsoo silmiin, lipoo kielellä huuliaan tai naisella on tatunointeja tahi lävistyksiä, soitan paikalle poliisit.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa...Vai sil viisii...

Vierailija
2/6 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on aika kovakuntoisia naisia siellä ulkokuntosaleilla, että ota nyt ainakin fillari mukaan ja jotain kättä pidempää.  =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve mies.

Vierailija
4/6 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot taas se joka hoitaa elämänsä pikkuasiatkin poliisin avulla. Koska kasvat aikuiseksi ja hoidat itse omat asiat ja itse järjestät elämäsi ilman toisten apuja? Sinäkö olet sama joka ilmoittelee poliisille ties mitä jotain prepaidejä ja huutelee sitäkin täällä.

Sun hahmo alkaa oleen aika tuttu!

Onks niin että soitat poliisit jos naisella korvakorulävistykset? Joo joo... jos ottaa toista korvasta kiinni tai antaa korvapuustin (itse leivottu) niin se korva voi vaikka revetä ja leikata timanteillaan. Poliisi soitetaan kohta sulle ja paikannetaan sun auringonpaistepaikka aivan varmasti.

Adios!

Vierailija
5/6 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemiset naiset eivät käy ulkokuntosaleilla. Akateeminen vaalea nainen on kuin Laurie Donnelly Youtuben bdyshaping-videoilla. Tatuoidut palstanaiset läväreineen kansoittavat ulkokuntosalit, heillä ei ole ylempää korkeakoulututkintoa, koska eivät ole vaaleaveriköitä.

Vierailija
6/6 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oot taas se joka hoitaa elämänsä pikkuasiatkin poliisin avulla. Koska kasvat aikuiseksi ja hoidat itse omat asiat ja itse järjestät elämäsi ilman toisten apuja? Sinäkö olet sama joka ilmoittelee poliisille ties mitä jotain prepaidejä ja huutelee sitäkin täällä.

Sun hahmo alkaa oleen aika tuttu!

Onks niin että soitat poliisit jos naisella korvakorulävistykset? Joo joo... jos ottaa toista korvasta kiinni tai antaa korvapuustin (itse leivottu) niin se korva voi vaikka revetä ja leikata timanteillaan. Poliisi soitetaan kohta sulle ja paikannetaan sun auringonpaistepaikka aivan varmasti.

Adios!

Lol, yliksen teini tullut mammapalstalle äiskän ostamine prepaideineen uhoamaan. Menehän nyt vähän ulkoilemaan kavereittesi kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän