Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies hyppäsi uuteen suhteeseen ja teki lapsen

Vierailija
11.05.2024 |

Vuosi sitten mies ilmoitti että tää loppu nyt. Hiukan puskista. Hän oli löytänyt uuden. Ei halunnut keskustella yrittää tai mitään muutakaan. Hän siitä sitten poistui uuden kainaloon ja alle 2kk myöhemmin tämä oli jo raskaana. Ikuista, suurta rakkautta hoettiin minulle ihan loppumetreille, ilmeisesti näin jokaiselle vuorollaan.

Terveys hiukan itsellä samaan aikaan reistaili ja siksi olin 12vkolla raskaana ennenkuin tajusin. Ihana pieni tyttö Mieheen en koskaan ollut yhteydessä enkä ajatellut koskaan ollakaan, asuu toisella paikkakunnalla. Ja elää uusioperhe elämää uuden kanssa, lapsikin varmasti jo syntynyt.  Lapsen isää ei ole mihinkään kirjattu. Miten nykyään toimii dna testit joita kovasti tehdään? Onko väistämätöntä että lapsi löytää isänsä? 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin veronmaksajana ei ole mulle ok että joudun maksamaan kakarasi elatuksen sen isän puolesta. Jokainen hoitakoot omansa eli ilmoita isä järjestelmään ja hae elarit siltä. Ei tarvitse olla yhteyksissä, kakara voi vanhempana ottaa yhteyttä siittäjään jos haluaa.

Vierailija
2/3 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei kannata masentua erosta vaan alkaa heti etsimään uutta kumppania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin veronmaksajana ei ole mulle ok että joudun maksamaan kakarasi elatuksen sen isän puolesta. Jokainen hoitakoot omansa eli ilmoita isä järjestelmään ja hae elarit siltä. Ei tarvitse olla yhteyksissä, kakara voi vanhempana ottaa yhteyttä siittäjään jos haluaa.

Minä maksan mieluummin lapsen elareita kuin yritystukia, mutta kyllä lapsen pitää saada tietää, että kuka on hänen isänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi