Purra kilahti lopullisesti? Lauleskelee menkää töihin vaalitilaisuudessa
Kommentit (2479)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme miten ne punalippujen heiluttelijat ollenkaan työkiireiltään ehtivätkään torille huutelemaan vastustus huutoja töihin menemiselle. Ehkäpä saattoikin olla, että siellä mieltään osoittivatkin kelan kanta-asiakkaat?
Itse ihmettelen, kenelle Purra ja persut järjestivät vaalitapahtumansa, jos kerran oletuksena oli, että kaikki kunnon kansalaiset ovat tuohon aikaan töissä.
Persuille
Vierailija kirjoitti:
Suomesta ei tule velaton lainanottoa vähentämällä vaan maksamalla velkoja pois.
Velalla? Tämä hallitushan on ottamassa velkaa enemmän kuin yksikään hallitus ennen sitä. Kerrotko, mikä logiikka tuossa ajtuksessa kn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punikkien on ihan turha pöyristyä asiallisesta kritiikistä. Kuka tahansa provosoituisi aggressiviisesta ja möykkäävästä punalippukulkueesta.
Miten kukaan edes kehtaa punalippua heilutella? Niin noloa.
Korkeassa valtiollisessa asemassa oleva keski-ikäinen nainen lällättelee huono-osaisille kuin huonosti kasvatettu kakara, ja sinun mielestäsi joku lipun liehuttaminen on noloa? Okei...
Purra vain vastasi alatyyliseen huuteluun.
No onneksi Purra ei itse alatyylisesti vastannut....eikun....
Vain vihervassun mielestä töihin kehottaminen on alatyylistä, suorastaan ihmisoikeusrikos :D
Vierailija kirjoitti:
Tästä puuttuu se Elokapinan ja muiden mielenosoittajien osuus. Näin kaikki saadaan kauhistelemaan, kun sopivasti jätetään osa pois.
HS voisi muuttaa linjaansa neutraalimmaksi ja enempi tasapuoliseksi tiedotusvälineeksi.
Edelleen puuttuu todisteet siitä, että Elokapina todella oli mukana, vai oliko kyseessä Purran valhe. Jos kyseessä oli valhe, lehdistön pitää tarttua siihen. Mitään ihmisryhmää ei saa ministeri leimata aiheettomasti.
En oikein ymmärrä miksi he olisivat kokeneet tarvetta protestoida juuri tuota vaalitilaisuutta, ei se liity suoranaisesti Elokapinan ydintehtävään.
Sosiaalidemokratia on rakentanut pohjoismaisen hyvinvoinnin. Oikeistolaisuus yrittää sen aina vesittää.
Enemmän vastuullisuutta ja vähemmän voittoja. Sosiaalihuolto on sivistyksen ydin. Hyväksikäyttö ei. Yritusruet vääristävät kilpailua.
Purra pois ensimmäisenä koko hallituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme miten ne punalippujen heiluttelijat ollenkaan työkiireiltään ehtivätkään torille huutelemaan vastustus huutoja töihin menemiselle. Ehkäpä saattoikin olla, että siellä mieltään osoittivatkin kelan kanta-asiakkaat?
Itse ihmettelen, kenelle Purra ja persut järjestivät vaalitapahtumansa, jos kerran oletuksena oli, että kaikki kunnon kansalaiset ovat tuohon aikaan töissä.
Omille äänestäjilleen tietenkin. Purra pelästy, kun paikalla oli jokunen väliperjantain vapaaksi ottanut työläinenkin, ja alkoi hätistellä heitä takaisin sorvin äärelle.
Vierailija kirjoitti:
Onko herra pääministeri mahdollisesti jo ottanut kantaa?
Tämän haluaisin minäkin tietää, että mitä sanoo prime minister.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon miettinyt että voisinkohan maanantaina aamusta mennä eduskuntaan, ilmoittaa jokaiselle ohikulkevalle poliitikolle että tulin nyt tänne töihin, että kirjoitetaankos työsoppari? Toimisikohan?
Mä olen kans pohtinut että mitä jos kaikki työttömät vaan menisi eri työpaikkoihin ja ilmoittaisi että no, nyt me tultiin töihin. Kaikki sadattuhannet. Kyllä osa voisi mennä eduskuntaankin. Mitähän tapahtuisi? Olisi aika hieno mielenilmaus. Ainakin loppuisi tuo menkää töihin ulina.
Kukaan työnantaja ei vain kaipaa jotain luuseria, joka hädin tuskin osaa sitoa kengännauhansa ja pääosaaminen on vauvapalstalla kitiseminen.
Ai, nyt ei työntekijä kelpaakaan. Niin totta tosiaan sen pitäs tehdä työtä vuorotta 4e/ tunti palkalla tai sit odottaa kiltisti nälkäkuolemaa tehden josko sieltä nollatuntisopparista jotain duunia tulis.
Vierailija kirjoitti:
Oon miettinyt että voisinkohan maanantaina aamusta mennä eduskuntaan, ilmoittaa jokaiselle ohikulkevalle poliitikolle että tulin nyt tänne töihin, että kirjoitetaankos työsoppari? Toimisikohan?
Tämä onkin erinomainen idea. Sinne vaan kaikki työttömät porukalla sitä työtä vaatimaan, kun Purran mukaanhan sinne töihin vaan mennään. Että menkää vaan maanantaina kaikki töihin ihan minne itse haluatte. Niin helppoa se on. Kokemus, osaaminen ja työnantajan tarve tekijälle on ihan toissijainen juttu. Miksi tätä ei olla aiemmin tehty kun noin helposti on työttömyys poistettu koko maasta?
Vierailija kirjoitti:
Purra pitäisi poistaa koko hallituksesta.
Vihervassujen on ilmeisen vaikea kunnioittaa demokratiaa ja demokraattisesti valitun eduskunnan luottamusta nauttivaa hallitusta. Surullista.
Tämä irvistelijä on kyllä yksi suomen vastenmielisimmistä ihmisistä, joita tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomesta ei tule velaton lainanottoa vähentämällä vaan maksamalla velkoja pois.
Velalla? Tämä hallitushan on ottamassa velkaa enemmän kuin yksikään hallitus ennen sitä. Kerrotko, mikä logiikka tuossa ajtuksessa kn?
Mistä leikkaisit sitten lisää? Missä demareiden budjettiesityksen vaikutusarvio viipyy?
Todella törkeää käytöstä valtiovarainministeriltä, ollut jo useampaan otteeseen. Mutta eipä tästä hänen käytöksestä ole tähänkään asti tullut mitään seuraamuksia hänelle. Sääli, että on äänestetty asemaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kans pohtinut että mitä jos kaikki työttömät vaan menisi eri työpaikkoihin ja ilmoittaisi että no, nyt me tultiin töihin. Kaikki sadattuhannet. Kyllä osa voisi mennä eduskuntaankin. Mitähän tapahtuisi? Olisi aika hieno mielenilmaus. Ainakin loppuisi tuo menkää töihin ulina.
Kukaan työnantaja ei vain kaipaa jotain luuseria, joka hädin tuskin osaa sitoa kengännauhansa ja pääosaaminen on vauvapalstalla kitiseminen.
Sinähän sen tiedät. Olet täällä vauvapalstalla vuosikaudet kitissyt. Etkä työtä ole koskaan tehnyt. Onko äiti ostanut sinulle tarralenkkarit 😎
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalidemokratia on rakentanut pohjoismaisen hyvinvoinnin. Oikeistolaisuus yrittää sen aina vesittää.
Enemmän vastuullisuutta ja vähemmän voittoja. Sosiaalihuolto on sivistyksen ydin. Hyväksikäyttö ei. Yritusruet vääristävät kilpailua.
Olisikohan muiden Pohjoismaiden talousolosuhteissa jotain eroa Suomeen verrattuna? Vinkki: muissa maissa on varaa ylläpitää hyvinvointia, mutta Suomessa vihervassut ja ay-liike masinoivat miljardilakkoja kansantalouden ja työpaikkojen tuhoamiseksi.
Vierailija kirjoitti:Alkoholin korkea hinta ja saatavuuden rajoittaminen eivät estä alkoholistia saamasta alkoholia, kultapieni.
Alkoholi on merkittävin ja kallein isänmaamme tuhoaja, joten eiköhän sen myrkkyhuumeen saatavuus ole ollut aivan riittävä jo nykyisellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, nyt ei työntekijä kelpaakaan. Niin totta tosiaan sen pitäs tehdä työtä vuorotta 4e/ tunti palkalla tai s
Sun taidoilla ja asenteella neljä euroakin on yläkanttiin. Kiitä onneasi hallituksen ajamasta minimipalkasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punikkien on ihan turha pöyristyä asiallisesta kritiikistä. Kuka tahansa provosoituisi aggressiviisesta ja möykkäävästä punalippukulkueesta.
Miten kukaan edes kehtaa punalippua heilutella? Niin noloa.
Natsilipun takana seisoskelu ei? Vaikkapa vain kuvainnollisesti.
Ketkä Suomessa ovat nazzeja ja äärioikeistoa? Nimiä ja puolueita perusteluineen, tai heiluttelet vain huuliasi.
Etkö tiedä edes missä teidän eduskuntaryhmänne on istuntosalissa? Halla-ahon ja Purran kirjoitukset...
Alkaako Kallion ilmaisutaidon lukion kevät olla taputeltu ja Elokapina-hommia tientukkeena seuraavaksi?