Purra kilahti lopullisesti? Lauleskelee menkää töihin vaalitilaisuudessa
Kommentit (2479)
Nyt minusta alkaa ihan oikeasti tuntua että Purralla ei ole kaikki muumit laaksossa. Siis ihan oikeasti. Hän vaikuttaa olevan jonkinlaisessa vimmassa, hulluuden hybriksessä, jossa hän näkee vihollisia kaikkialla. Pahoin pelkään että ennemmin tai myöhemmin kamelinselkä katkeaa.
Tätä en sano pahalla. Mutta poliitikotkaan ei ole immuuneja mielenterveyden ongelmille. Kysymys kuuluu että jos hänellä on mt-ongelmia, onko hän sopiva noin vastuulliseen tehtävään? Onko hän täydessä ymmärryksessä?
Tällainenko käytös siis on nykyään hyväksyttävää ministeriltä Suomessa? Miten tälle asialle ei jo tehdä jotain? Tuollainen torimuija kööreineen pilaa koko maan maineen ja mekö vain joudumme katsomaan sivusta?
Vierailija kirjoitti:
Menkää töihin! Itsekin olin 2003 pari kuukautta. T. riikka
Tämä. Paraskin sanoja. Itse ei ole tehnyt töitä.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaapa jos Orpo olis huudellut mielenosoittajille jotain tuollaista. Koko ajatus on absurdi ja jos sellaista tapahtuisi, niin taitaisi olla joka lehden etusivulla ja ihmeteltäisiin onko ihan kunnossa henkisesti. Mutta kun kyse Purrasta, niin hiljaisuus on korvia vihlovaa. Miten voi olla näin??
Ja siis en mitenkään arvosta lapasta korkeammalle, haluan vain vertaamalla tuoda esiin että jotakin todella outoa on tässä median vaikenemisessa. Kuitenkaan ei kokonaan voitu painaa villasella, niin video on ikäänkuin laitettu sivu-uutiseksi, eli viestitään ettei niin erikoista tämä ole. No kyllä on!! Ja purra itse selittää ihan muina naisina että hän vain vastaili mielenosoittajille, pitää itse toimintaansa ihan normaalina!! 😳 Valtiovarainministeri!
Medialle ja ennen kaikkea sen rikkaille omistajille sopii hyvin että oikeisto on vallassa. Nyt ei haluta liikaa tuoda esille hallituksen tai ministerien paskuutta ettei vene keikahda. Joku Juuso oli pakko ottaa esille kun siitä tuli välikysymys mutta muuten saavat olla aika rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin noloa. Sortuu huutelemaan kuin joku pahainen kadun akka. Hän on kuitenkin valtiovarainministeri ja pitäisi olla jonkunlaista arvokkuutta. Mutta ei.
Minusta tuntuu että hänellä on ihan oikeasti psyykkisiä ongelmia.
Persut ja arvokkuus ei sovi samaan lauseeseen.
Olen sanonut sen ennenkin ja sanon sen nyt: persut on yhteiskunnalle vaarallisin liike sitten kommunistien ja lapualaisten. Siksi yhteiskunnan pitäisi aktivoida itsensä puolustaminen ja sopia että porukka jätetään aina oppositioon. Mutta koska EK ja Kokoomus haluavat omia tavoitteitaan, ei näin tule käymään. Turha kuitenkaan tulla minulle itkemään kun joku päästään seonnut pikku-breivik persujen merkki hihassa menee riehumaan jonnekin elinkeinoelämän tilaisuuteen.
Sairaaksi menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista että selvästi henkisesti tasapainoton ihminen on niin tärkeässä virassa? Miksi tälle ei tehdä mitään? Miksi se Orpo ei tee mitään? Eihän tämä voi olla mahdollista. Suomessa.
Mitäs tästä,onhan meillä aineidenkäyttäjä ollut pääministerinä
Tämä ylittää kunnianloukkauksen rajat. Tästä saa tuomion. Olen ottanut tästä kuvakaappauksen. Jos vielä jatkat tämmöisen tekstin tuottamista,niin ilmoitan asiasta poliisille. Vastaavasta aineistosta on tullut tuomio.
Se on asianomistajarikos, typerä mätisäkki. Jauhoprinsessan pitää itse tehdä tutkintapyyntö.
Oi, onko palstan mätisäkki-PersuPojukin herännyt. Milloin aloitat lemuvittu ja Niin ja tasojankkaus ja gulligaruselliketjut?
Niin kauan kun meillä on tämä hallitus,niin EN mene töihin!
Jotenkin ymmärtäisin jos olisi joku iso tapahtuma ja paljon äänekkäitä vastustajia. En kyllä silloinkaan. Mutta nyt oli tilaisuus jossa oli ehkä max. 20 ihmistä, räntää sataa ja tuulee, persubanneri meinaa karata tuulessa. Kadunmiehet katselevat penkeiltään. No, osaatte kuvitella. Ja siellä sitten pimahtaa. Ei kuulkaa ihan ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Nyt minusta alkaa ihan oikeasti tuntua että Purralla ei ole kaikki muumit laaksossa. Siis ihan oikeasti. Hän vaikuttaa olevan jonkinlaisessa vimmassa, hulluuden hybriksessä, jossa hän näkee vihollisia kaikkialla. Pahoin pelkään että ennemmin tai myöhemmin kamelinselkä katkeaa.
Tätä en sano pahalla. Mutta poliitikotkaan ei ole immuuneja mielenterveyden ongelmille. Kysymys kuuluu että jos hänellä on mt-ongelmia, onko hän sopiva noin vastuulliseen tehtävään? Onko hän täydessä ymmärryksessä?
Hän ei ole koskaan ollut ihan täydessä ymmärryksessä. Persuuteen kuuluu fantasiamaailmassa eläminen ja omien traumojen kostaminen muille ihmisille. Jokainen persu on vain ihmisen kuori. Heikko, säälittävä vihapallo.
Ministerillä vaikuttaa olevan haasteita itsehillinnän kanssa. Riehuuko ja kiukutteleeko rouva ministeri myös ministeriössä päivät pitkät...
Vierailija kirjoitti:
Tällainenko käytös siis on nykyään hyväksyttävää ministeriltä Suomessa? Miten tälle asialle ei jo tehdä jotain? Tuollainen torimuija kööreineen pilaa koko maan maineen ja mekö vain joudumme katsomaan sivusta?
Purrahan on jo aikaisemmin näyttänyt käytöksellään,miten lapsellinen on: ministeri esittelee saksia ja toiset Persut naureskelee taustalla ja ministeri esittelee leikkuulautoja. Putta ei ole sisäistänyt, että miten ministerin sopii käyttäytyä. Tai miten työelämässä ylipäätään käyttäydytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpa tää akka kuolis. Hitaasti ja kärsien.
Älä alennu hänen tasolleen.
Toisaalta kun miettii tulisiko vastapuolelta minkäänlaista empatiaa jos joku vasemmistolainen kuolisi hitaasti ja kärsien, niin..
Niin metsä vastaa kun sinne huutaa. Persut on saanut mellastaa rauhassa siksi että vastapuoli on ollut edes jotenkin sivistynyt ja yrittänyt pitää kiinni normeista. Tämä on tehnyt persuista ylimielisiä. Jossakin vaiheessa se raja tulee kuitenkin vastaan ja silloin persu alkaa uhriutumaan. Mutta silloin se ei enää ketään kiinnosta.
Milloin Persut meinaa tehdä Eduskunnassa ja hallituksessa töitä, kun ne vaan sössii ja ryssii?
Vierailija kirjoitti:
MItä eroa on Riikka Purralla ja mt-ongelmilla? Mt-ongelmissa ei ole mitään pahaa, Riikka Purrassa on. Ennemmin kuin hoitoa, Purra tarvii manaajaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun meillä on tämä hallitus,niin EN mene töihin!
Sinä et mene milloinkaan töihin. Olethan loinen.
Moni menisi töihin mutta kun Riikkuli leikkaa kaikki työt suomesta pois niin voi voi. Riikka on saanut aikaan yli 60 000 uutta työtöntä ja lisää tulee! Vautsi vau!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista että selvästi henkisesti tasapainoton ihminen on niin tärkeässä virassa? Miksi tälle ei tehdä mitään? Miksi se Orpo ei tee mitään? Eihän tämä voi olla mahdollista. Suomessa.
Mitäs tästä,onhan meillä aineidenkäyttäjä ollut pääministerinä
Tämä ylittää kunnianloukkauksen rajat. Tästä saa tuomion. Olen ottanut tästä kuvakaappauksen. Jos vielä jatkat tämmöisen tekstin tuottamista,niin ilmoitan asiasta poliisille. Vastaavasta aineistosta on tullut tuomio.
Se on asianomistajarikos, typerä mätisäkki. Jauhoprinsessan pitää itse tehdä tutkintapyyntö.
Oi, onko palstan mätisäkki-PersuPojukin herännyt. Milloin aloita
Ei se nyt ehdi, kun sen nyt pitää raivokkaasti Persuja puolustaa. Niin
Katsoin videon HS:sta. On todellakin kilahtanut. Hullu pois viralta.
Huumetesteihinhän tuo haluais. Ei kukaan aikuinen ihminen korkeassa asemassa ala tuollaista huutelemaan ja v ttuile kansalaisille työkseen. Purra ei ole itse koskaan edes käynyt töissä.
Se näkyy suoraan Purran käytöksessä. Nurkkaan ajettu ja asiansa ryssinyt ihminen puolustautuu monesti tuollaisella epätoivoisella päänaukomisella. Kun mitään menetettävää ei enää ole, ei jaksa edes yrittää.