Millasia vaatteita aiotte kesäksi?
Kommentit (48)
Älkää hosuko. Juhannuksesta alkaa taas päivä lyhentyä.
Tehän ootte ihan lentoon lähdössä.
Niin olikin syytä joskus muinoin keväisin. Ei enää.
Suomen kesä on lyhyt ja vähäluminen.
Vierailija kirjoitti:
Leopardikuvioinen tiukka kotelomekko, sitten terassille, jos on vielä terassirahaa.
Nii. Sä taidat olla Jorrrma. Sun karvaiset sääret. Uuuh. Mulla pullistaa housussa.
Vierailija kirjoitti:
Uudet sandaalit varmaan, mutta vasta alennusmyynnistä. Joku paitamekko houkuttelisi, mutta toisaalta kesämekkoja on jo aika monta, joten ehkä ostan uusia vain, jos löydän kirpputorilta. Kevyet ja väljät kesähousut voisin hankkia.
S Y Y H Y
Vierailija kirjoitti:
En mitään jos ei tarvi. Tällä hetkellä kaapissa on ihan tarpeeksi vaatteita. En osta koskaan vaatteita vain siksi, että tulee kesä, syksy, talvi tai kevät. Ostan sen mitä tarvin. Tällä hetkellä se on farkut, mutta lähikaupasta ei löytynyt sopivia niin pitää mennä tuonne naapurikylään kun siellä on isommat kaupat.
Mihin naapurikylään menet ostoksille ja mistä lähdet?
Vierailija kirjoitti:
Ostin yhden topin ja pitsisen t-paidan. Uusi uimapuku pitäisi ostaa.
Missä kehtaat uida? Mikä lääni? Mikä järvi? Mikä meri?
Muista tiukat reisiensuut, ettei pikkukalat ui pimppiin piiloon. Ei mulla muuta.
Kaapit on täynnä vaatteita jo entuudestaan. Tuskin paljon tulee ostettua. Ehkä pari uutta t-paitaa ja sukkia.
Vierailija kirjoitti:
Yhdet farkkucaprit, kun vanhoihin en mahdu. Muuten en mitään uutta. Ehkä laadukkaat valkoiset t-paidat jos löytyy. Aikaisemmin on löytynyt poikien puolelta slimminä, kun naisille myydään liruja ja miesten malli on liian väljä.
Miten sä pärjäät nyt?
En käytä kesällä vaatteita. Asun yksin. Olen alasti enkä kampaa hiuksia.
Kauniita vaatteita on henkareissa, jos satun pistäytymään joskus ulkona.
Minulla on valtava parveke, jossa voi olla ilkosillaan - ei näy naapureille. Olen niin lyhytkin.