Mihin ihmisillä on kiire että pitää punaisia päin ajaa?
Kaksi kolaria näin viiteen minuuttiin ja yks punainen auto ajoi ainakin punaisia päin ja törmäsi suoraan vasemmalle kääntyvän auton keulaan. Siinä oli punaiselle autolle punainen valo ollut jo pitkään.
Kommentit (9)
Vaimo valittaa vieressä jos ajan normaalisti
Motkottaa että ajan hitaasti
Täällä ei moni taida osata käsitettä liikennevalot ja valosäännöt. Jokapäivä näkee törkeitä päinajoja. Yhtään ei voi luottaa omaan vihreään.
Oli muuten aika paukku. Punainen auto ajoi ainakin viittäkymppiä eikä jarruttanut yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Oli muuten aika paukku. Punainen auto ajoi ainakin viittäkymppiä eikä jarruttanut yhtään.
Kännykkä
Nainen ajoi melkein minun yli kerran kun se ajoi punaisia päin ja talutin fillaria ja ruokakasseja suojatien yli liikennevaloissa. Minulla oli vihree valo ja lähdin kävelee tien yli, siinä oli kolme kaistaa ja nainen tuli oikeaa kaistaa punaisia päin ja näin sen ja ehdin hypätä sivulle mutta se jyräsi minun fillarini ja ruokakassit jotka levisi pitkin tietä. Nainen pakeni paikalta se oli joku 60 v nainen. Se jäi kiinni myöhemmin. Se joutu korvaa fillarini 700 euroa ja ruuat 120 euroa, sakkoja se sai muistaakseni 1700 euroa.
Samaa mietin suojatien valoissa, kun kaikki työttömät ja mummot paahtaa punaisia päin kävellen tai rollaattoreillaan. Mihin voi olla kiire?
Vaimon luokse varmaan.