Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko joskus niin herkillä/kiihottunut, että tulee liian nopeasti?

Vierailija
10.05.2024 |

Kysymys lähinnä naisille, miehenä kiinnostaa tietää voiko naisellakin olla niin.

Seksissä, suuseksissä, yhdynnässä tai vaikka masturboinnissa, oletko joskus niin seksuaalisessa moodissa että orgasmi tulee ikään kuin väkisin? ja/tai liian nopeasti

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin minulle noin käy mutta juuri viimeksi kun mentiin miehen kanssa nukkumaan ja väsytti jonkin verran mutta mua myös halutti sitä enemmän. Kädet vaelteli hiljakseltaan vartaloilla ja mun kiihotus kasvoi ihan hirveästi vaikkei mies ollut vielä hipaissutkaan mun pi llua. Viimein kun hän alkoi sitä silitellä ihan kevyesti niin aloin jo huohottaa ja kun lopulta sitten sormi meni klitalle todella hi-taa-seen pyöritykseen niin ei siinä mennyt kuin hetki kun tärisin aivan hulluna orgasmissa. Yleensä tarvitsen voimakkaampaa stimulaatiota ja sormia myös sisään, mutta tuossa varmaan se kiihotuksen hidas kasvaminen äärimmilleen ja odotus tekivät tehtävänsä. N31

Vierailija
2/11 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan, vaikka olen mies ja koska henkilö, josta puhun on jo kuollut, joten hän ei voi itse vastata.

Ex-vaimo sai useinkin orgasmin tosi nopeasti, minuutin panemisen jälkeen. Sen jälkeen piti pitää 5 minuutin huilitauko, kun pillu herkistyi liikaa ja sitten jatkaa panemista, kunnes minä tulin. Usein tultiin lopuksi suunnilleen yhtäaikaa eikä silloin tarvinnut huilia. Oli sekä kiusallista että mukavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi eilen. Sopiva eroottinen novelli ja oikea hetki. Poikaystävä osaa lukea tarpeeni ja yllätti käsi housuissa mahaltaan. Housut lähtivät saman tien ja orgasmeille ei meinannut tulla loppua. 

Vierailija
4/11 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä käynyt. Olisi kiva kokea edes kerran elämässä mutta tuskin tulee tapahtumaan.

Vierailija
5/11 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ois liian nopeasti? Mä tuun mun pikku klitoriskiihottimella tosi äkkiä. Jos tosi kiihottunut niin jopa 15sek ku jo tulee. Ja muutama orkku putkeen ottaa kaks min. Mutta ei se oo liian nopeasti. Just sopiva aika mitä siihen jaksan käyttääkään ku se on vaan niin turhaa ku ei korvaa seksiä miehen kanssa ja pitää jatkuvan panetuksen poissa vain 5min.

Vierailija
6/11 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks ois liian nopeasti? Mä tuun mun pikku klitoriskiihottimella tosi äkkiä. Jos tosi kiihottunut niin jopa 15sek ku jo tulee. Ja muutama orkku putkeen ottaa kaks min. Mutta ei se oo liian nopeasti. Just sopiva aika mitä siihen jaksan käyttääkään ku se on vaan niin turhaa ku ei korvaa seksiä miehen kanssa ja pitää jatkuvan panetuksen poissa vain 5min.

Niin, tässäpä se naisen ja miehen ero onkin. Jos mies tulee 15 sekunnissa niin se on liian nopeasti. Naisella se on sopivasti.

Vierailija
7/11 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tässäpä se naisen ja miehen ero onkin. Jos mies tulee 15 sekunnissa niin se on liian nopeasti. Naisella se on sopivasti.

No onhan ne nyt ihan eri asiat. Jos mä esim teen miehen kaa jotain ja otan ton 15 sekunnin orkun tai useamman lelulla tai millä vaan se ei vaikuta huonosti mihinkään vaan voi jatkaa siitä normaalisti kun sitten taas mun kokemuksen mukaan aina kun mies tulee äkkiä Niin se homma on sillä selvä. Kaikki on sitten ohi vaikka ite ei ois saanu. Toki on sellaisia naisia kellä menee orgasmin jälkeen kritoris niin herkille ettei kestä kosketusta mutta mulla ei onneksi ole semmoista.

Vierailija
8/11 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, naiset ja miehet ovat erilaisia ja olen kuvitellut että se on osa viehätystä. Jos käy niin onnellisesti että satun saamaan orgasmin, se vain lisää intoani jatkaa. Miehen tapauksessa homma loppuu siihen paikkaan.

Vierailija
9/11 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei voi laueta liian nopeasti! Sehän on vain kaikkien etu jos näin tapahtuu, koska eihän yhdynnän tarvitse siihen loppua.

Vierailija
10/11 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä kummallisia miehiä. Itse ainakin tykkään jäädä cuddlailemaan (en keksinyt suomalaista vastinetta, kiehnailemaan, söpöilemään?), suutelemaan ja hyväilemään naiseni päälle saatuani ja siitä sitten nousta toiseen kertaan.

Vierailija
11/11 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu liian nopeasti koskaan, pikemminkin _onnistun_ tulemaan nopeasti jos olen tarpeeksi kiihottunut. Jos aloittaa ns. nollasta niin voi mennä 10-20 min että tulen, mutta jos olen vaikka ottamassa mieheltä suihin ja kiihotun siinä itsekin niin ei kauaa tarvi koskea että jo tuun. Sama jos on olleet ajatukset jo seksissä ja mies kiusoittelee mua, sitten vihdoin koskiessa voi tulla nopeasti. Riippuu mielentilasta kauanko kestää. Ja mä saan useita orkkuja tai jopa sarjaorkkuja mitkä välillä vaan tulee sitä helpommin mitä useamman on edeltävästi saanut, joten edellisen loputtua voi muutamalla sormen liikkeellä tulla taas. Ei haittaa kumpaakaan ;)