Aurinkovoide kasvoille, mistä? Matta ja kevyt?
Suosittele omaasi? Löytyikö marketista vai apteekista?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on La roche posay invisible fluid spf 50+. Jos laittaa kevyesti, niin ainakaan minun kasvoillani ei kiiltele tai tunnu/näy miltään. Jos laittaa paksusti, kuten itse yleensä laitan, niin kiiltää kyllä jossain määrin (selvästi vähemmän kuin aiemmin käyttämäni aco:n ja nivean suojat). On sellainen aika nestemäinen ja sopii meikin alle.
Tämä. Lisään vielä että tämä on ainut testaamani voide, joka ei kirvele silmiä. En jaksa ostaa erillistä silmänympärysvoidetta jossa aurinkosuoja, mutta tätä voidetta uskaltaa laittaa lähelle silmiä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on La roche posay invisible fluid spf 50+. Jos laittaa kevyesti, niin ainakaan minun kasvoillani ei kiiltele tai tunnu/näy miltään. Jos laittaa paksusti, kuten itse yleensä laitan, niin kiiltää kyllä jossain määrin (selvästi vähemmän kuin aiemmin käyttämäni aco:n ja nivean suojat). On sellainen aika nestemäinen ja sopii meikin alle.
Tätä olin tulossa ehdottamaan, eli hyvä ja kevyt miinuksena kallis hinta.
Cerave kasvovoide jossa on suojakerroin 50.
Vichyn Capital Soleil Dry touch 50+
Eucerin Oil Control akne/rasvottuvalle iholle tarkoitettu voide 50+ suojakertoimella. Imeytyy hyvin ja jättää ihon kivan mattapintaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisley, All day all year.
Varmaan ihanan kallis.
Niin on, laadusta kannattaa maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin apteekin aurinkovoiteet Nivea Sensitive aurinkorasvaan kasvoille ja on parempi kuin yksikään ikinä apteekista ostettu aurinkovoide kasvoille.
Minä ostin Prismasta Nivean Cellular Expert Filler Daily UV Fluid Serum SPF 50:n. Se on kevyt ja imeytyy ainakin ihooni helposti. Se on tehty Puolassa. Se on hajusteeton ja se maksaa alle 20€ eli sitä raskii käyttääkin, joka on tärkeä ominaisuus kun on kyse aurinkosuojasta.
Mä käytän L'orealin Revitalift Clinical Daily UVA Fluid SPF 50 -voidetta. Nestemäinen, mut kyllä sitä oppii levittään kasvoille näppärästi. Oon ollu tyytyväinen, kaks kesää takana ton kanssa. Ei tahmaa ja on kevyt.
It cosmetics spf 50 meillivoiteet
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
https://www.prisma.fi/tuotteet/110786929/aurinkovoide-beauty-of-joseon-…
Jep. Tämä on paras. Täydellinen meikin alle, loistava koostumus. Ja oikeasti vahva suoja myös mun kaltaiselle herkkähipiäiselle.
Vierailija kirjoitti:
Cerave kasvovoide jossa on suojakerroin 50.
Tämä oli muuten hyvä kuivalle iholle, mutta vetää satunnaisesti arvaamatta naaman punaiseksi (varmaan niasiiniamidin takia), joten ei mennyt jatkoon.
Apteekista saatava Basiderm Oil Control Daily Moisturizer SPF30 on matta ja kevyt. Se on myös hajusteeton.
Tuo on kokeilemistani miellyttävin käyttää. Paras aurinkosuojani on kyllä se etten oleile auringossa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Ajankohtainen kysymys
Vierailija kirjoitti:
Eucerin Oil Control akne/rasvottuvalle iholle tarkoitettu voide 50+ suojakertoimella. Imeytyy hyvin ja jättää ihon kivan mattapintaiseksi.
Tämä mullakin käytössä, saan kamalia paiseita melkein kaikista aurinkorasvoista, tätä ihoni sietää hyvin.
Madara Plant Stem Cell -aurinkovoide SPF50. Tämä on luonnonkosmetiikkaa ja tässä on vähän sävyä mukana. Itse käytän jostain maaliskuusta syys-lokakuuhun, joten olen siirtynyt luonnonkosmetiikkaan, koska jossain väitettiin, että nuo kemikaaliset eivät olisi elimistölle niin terveellisiä, jos käyttää joka päivä useita kuukausia.
Olen ollut tyytyväinen.