Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aurinkovoide kasvoille, mistä? Matta ja kevyt?

Vierailija
09.05.2024 |

Suosittele omaasi? Löytyikö marketista vai apteekista?

Kommentit (40)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/40 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on La roche posay invisible fluid spf 50+. Jos laittaa kevyesti, niin ainakaan minun kasvoillani ei kiiltele tai tunnu/näy miltään. Jos laittaa paksusti, kuten itse yleensä laitan, niin kiiltää kyllä jossain määrin (selvästi vähemmän kuin aiemmin käyttämäni aco:n ja nivean suojat). On sellainen aika nestemäinen ja sopii meikin alle. 

Tämä. Lisään vielä että tämä on ainut testaamani voide, joka ei kirvele silmiä. En jaksa ostaa erillistä silmänympärysvoidetta jossa aurinkosuoja, mutta tätä voidetta uskaltaa laittaa lähelle silmiä.

Vierailija
25/40 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on La roche posay invisible fluid spf 50+. Jos laittaa kevyesti, niin ainakaan minun kasvoillani ei kiiltele tai tunnu/näy miltään. Jos laittaa paksusti, kuten itse yleensä laitan, niin kiiltää kyllä jossain määrin (selvästi vähemmän kuin aiemmin käyttämäni aco:n ja nivean suojat). On sellainen aika nestemäinen ja sopii meikin alle. 

Tätä olin tulossa ehdottamaan, eli hyvä ja kevyt miinuksena kallis hinta.

Vierailija
26/40 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cerave kasvovoide jossa on suojakerroin 50.

Vierailija
27/40 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vichyn Capital Soleil Dry touch 50+

Vierailija
28/40 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eucerin Oil Control akne/rasvottuvalle iholle tarkoitettu voide 50+ suojakertoimella. Imeytyy hyvin ja jättää ihon kivan mattapintaiseksi.

Vierailija
29/40 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisley, All day all year.

Varmaan ihanan kallis.

Niin on, laadusta kannattaa maksaa.

Vierailija
30/40 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankohtainen kysymys 

Vierailija
31/40 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdoin apteekin aurinkovoiteet Nivea Sensitive aurinkorasvaan kasvoille ja on parempi kuin yksikään ikinä apteekista ostettu aurinkovoide kasvoille. 

Minä ostin Prismasta Nivean Cellular Expert Filler Daily UV Fluid Serum SPF 50:n. Se on kevyt ja imeytyy ainakin ihooni helposti. Se on tehty Puolassa. Se on hajusteeton ja se maksaa alle 20€ eli sitä raskii käyttääkin, joka on tärkeä ominaisuus kun on kyse aurinkosuojasta.

Vierailija
32/40 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän L'orealin Revitalift Clinical Daily UVA Fluid SPF 50 -voidetta. Nestemäinen, mut kyllä sitä oppii levittään kasvoille näppärästi. Oon ollu tyytyväinen, kaks kesää takana ton kanssa. Ei tahmaa ja on kevyt.

Vierailija
33/40 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

It cosmetics spf 50 meillivoiteet

Vierailija
34/40 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kiinnostaa

Vierailija
35/40 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

https://www.prisma.fi/tuotteet/110786929/aurinkovoide-beauty-of-joseon-…

Jep. Tämä on paras. Täydellinen meikin alle, loistava koostumus. Ja oikeasti vahva suoja myös mun kaltaiselle herkkähipiäiselle.

Vierailija
36/40 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cerave kasvovoide jossa on suojakerroin 50.

Tämä oli muuten hyvä kuivalle iholle, mutta vetää satunnaisesti arvaamatta naaman punaiseksi (varmaan niasiiniamidin takia), joten ei mennyt jatkoon.

Vierailija
37/40 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjo

38/40 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista saatava Basiderm Oil Control Daily Moisturizer SPF30 on matta ja kevyt. Se on myös hajusteeton.

Tuo on kokeilemistani miellyttävin käyttää. Paras aurinkosuojani on kyllä se etten oleile auringossa.

Vierailija
39/40 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajankohtainen kysymys 

Vierailija
40/40 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eucerin Oil Control akne/rasvottuvalle iholle tarkoitettu voide 50+ suojakertoimella. Imeytyy hyvin ja jättää ihon kivan mattapintaiseksi.

Tämä mullakin käytössä, saan kamalia paiseita melkein kaikista aurinkorasvoista, tätä ihoni sietää hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan