Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos nyt jäisit loppuelämäksesi oloneuvokseksi, niin kävisikö aika pitkäksi?

Vierailija
09.05.2024 |

Siis jos ajatellaan, että olisit terve ja tulot olisi ihan kohtuulliset. 

Yhdessä ketjussa joku ihmetteli, että eikö kävisi aika pitkäksi jos pitäisi vain jäädä kotiin eikä tekisi töitä.

No ei mulla ainakaan kävisi aika pitkäsksi, mä keksin paljonkin tekemistä joita työt haittaa. :D Mä kävisin useasti viikossa uimassa, liikkuisin luonnossa ja valokuvaisin. Lähtisin Lappiin vaeltamaan, kävisin Norjassa ihan pohjoisessa. Matkustelisin muutenkin. Tekisin erilaisia käsitöitä kuten sukkia, paitoja. Lukisin kirjoja ja katsoisin elokuvia. Kirjoittaisin viimein sen kirjan jota olen suunnitellut kauan. Hoitaisin meidän puutarhaa. Pyöräilisin. Opiskelisin omaksi iloksi. Kävisin keikoilla ja konserteissa. 

En mä kyllä ymmärrä mikä ongelma olisi keksiä tekemistä koska mä kyllä keksin vaikka mitä tekemistä ja työt vain haittaa harrastuksia! :D Teen kolmivuorotyötä 100% työajalla ja opiskelen samalla AMK:ssa niin vähän meinaa jäädä vapaa-ajan jutut vähiin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ei kävisi pitkäksi. Mutta yksi käytännön ongelma kuitenkin on, mistä löytää vastaavaa seuraa.

Olen itse taloudellisesti (suhteellisen) vapaana ihmisenä törmännyt tähän haasteeseen. Kun yrittää ehdotella vaikkapa vanhoille kavereille, että hei lähdetäänkö vaikka ensi viikolla ulkomaille seikkailemaan tai muuten vaan hummaamaan niin useimmilla ei ole aikaa, rahaa, tai energiaa. Pomo/puoliso ei päästä, vuosilomat käytetty jo, väsyttää liikaa työviikon jälkeen, rahat menivät jo vuokraan ja velkojen maksuun..

Yksin voi toki puuhastella kaikenlaista, mutta jossain vaiheessa siinäkin tulee raja vastaan.

Vierailija
22/24 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aika paljon vapaata aikaa, mutta en oikein tiedä mitä tehdä. En ymmärrä itsekään miksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pattayalla ei ole koskaan tylsää.

Yäk. Vihoviimeinen paikka. Helvetti maan päällä.

Vierailija
24/24 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy pitkäksi ja viihdyn myös hyvin itsekseni. Maailma on  täynnä kirjoja luettavaksi ja asioita opittavaksi. Lisäksi on paljon harrastuksia, joihin käyttäisin aikaani.