Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä olet kiitollinen?

Vierailija
09.05.2024 |

?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, vaikka mistä. Pitkä luettelo tulisi jos kaiken kertoisin. Elämästä se tulee ensin mieleen. Iloineen ja suruineen. Kaikista mahdollisuuksista mitä hyvät vanhemmat ja Suomi on antanut  ja mitä olen saanut elämän aikana. Lapsista, matkoista, kokemuksista, oppimisesta, luonnosta, ystävistä, työstä, auttamisesta, juhlista, harrastuksista, taiteesta, lista on loputon.   Eikä elämä ole aina ollut helppoa, vaikeita sairauksia itsellä ja lähipiirissä, mutta en niiden takia ole mitenkään jalostunut tai arvot muuttuneet. Aina olen osannut arvostaa elämää ja olla monesta kiitollinen.

Vierailija
2/9 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juur nyt en paljoo mistään. liikaa kamalia asioita sattunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vastauksia? Kaunis päivä, ehkä löytyisi kiitollisuuden aiheita.

Vierailija
4/9 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydestä, vaimosta, ystävistä, hyvästä työpaikasta ja palkasta, harrastuksista ja mahdollisuuksista toteuttaa haaveitani. Lisäksi tällä hetkelää hienosta säästä ja lähestyvästä viikonlopusta.

Vierailija
5/9 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että vielä elossa. Pari vuotta sitten oli lähellä lähtö mullan alle.

Vierailija
6/9 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydestä!

Vierailija
7/9 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei tarvitse olla työttömänä tällaisessa kuosissa, vaan saa olla eläkkeellä. 

Että kuolema korjaa aivan varmasti jossakin kohtaa; tämä järkyttävä elämä _loppuu_.

Vierailija
8/9 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalaa ollut koko elämä.

En osaa sanoa miten olisin kiitollinen siitä että olen saanut elää kun en tiedä vaihtoehdosta mitään. 

On mahdollista että kamalalla elämälläni on joku hieman laajempi merkitys kuin vain minulle itselleni. Jos minulla tälläinen 'erityisasema' Jumalan maailmassa niin siitä voisin olla Jumalalle kiitollinen. 

Ihminen ei voi kokea elämäänsä ja maailmaansa muulla kuin omalla keholla. Minä olen kiitollinen että minulla on juuri tämä kroppa joka minulla on..

Vierailija
9/9 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten perheiden hyvästä tilanteesta, omasta kodista, terveydestä, toimeentulosta, eläkepäivistä. Mm.