Esimieheni on ruma
Mukava työporukka sinänsä, ja työ on sellainen, jossa palkkakin on kohdillaan. Tosin yksi asia, mitä pärjäisin ilman, on esimieheni ulkonäkö. Jos puhuisitte hänen kanssaan, tajuaisitte, ettei siinä ole mitään järkeä. Oikea petolinnun perse! Olen yrittänyt vakuuttaa itseäni, ettei se ole niin paha, mutta kyllä se pilaa työpaikan viihtyvyyden. Se pitäisi ottaa palkasta pois! Onko mitään asiaa, johon voin vaikuttaa?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
No minä ymmärrän kyllä jos joutuu kattelee petolinnun persettä joka päivä niin onhan se rasittavaa!!!!!
Älkää menkö sinne enää
Joo, on minulla itsellänikin tiedossa. Työ imee ihan kaikki mehut ettei jaksa eikä ehdi yhtään omaan ulkonäköön panostaa. Mutta eihän rumia piirteitä tietty mikään muuta kuin kirurgi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä ymmärrän kyllä jos joutuu kattelee petolinnun persettä joka päivä niin onhan se rasittavaa!!!!!
Älkää menkö sinne enää
Raha saa tekemään kauheita asioita.
Ap pohtii rumaa esmiestä, minä säälin esimiestä, kun sai noin tyhmän alaisen
Olen työskennellyt pitkän työurani aikana melko monessa paikassa ja se minkä olen huomannut on, että ottamatta kantaa ulkonäköön esimiehet ovat todellakin rumia. Valta, jopa pienikin sellainen korruptoi ja turmelee ihan normaalinkin ihmisen saati sitten jo valmiiksi itsensä muita ylemmäksi korottaneen.
Katselin tässä mielenkiinnolla erästä entistä naispuolista johtajaani joka oli aikoinaan varsin mielyttävän näköinen, niin tuli aivan sellainen "klonkku-efekti" eräästä tunnetusta teoksesta. Kasvot olivat hetken normaalit, mutta aivan äkisti kun joku ilmeisesti uhkasi jotenkin hänen oikeuksiaan, etujaan niin kasvot vääristyivät ja tuli sellainen
hetki ja olen huomannut näitä muillakin johtajilla pienimmästä suurempaan...Vierailija kirjoitti:
Se on esihenkilö.
On se kumma, kun ennen myös naiset pystyivät olla esimiehiä... Lapsellista hiustenhalkomista, kirjaimellisesti tulkittu. Kuvan sisältävä tekstiviesti ei vissiin sitten ole tekstiviesti, vaan kuvaviesti. jne
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin ruma kuin kasvattamaton ilkeilijä!
Häpeen sun vanhempiesi puolesta!Heille on syntynyt moinen ilkeä mulkero!
En ole kohdellut esimiestäni ilkeästi. Se, että ajattelen hänestä tai jostain muusta jollain tavalla tai haluaisin että hän katoaisi maan alle, ei tee minusta ilkeää, ymmärrä jo ero!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on esihenkilö.
Niin, no, en ole nähnyt häntä ilman vaatteita, luojan kiitos!
Sillä varmaan roikkuu aikamoinen booa haarojen välissä. Alkaisi sinullakin halut heräämään, jos näkisit.
Vierailija kirjoitti:
"Ennen miestä on esimies."
esimies mies ex-mies
Vierailija kirjoitti:
Onko hän kalju?
ei se oo varmaan pöksyihin kurkannu
Erikoinen aloitus, siis ruma esimies tai henkilö voi olla hyväkin asia, ettei tule sellaisia "vääriin asioihin keskittymisiä".
En ole kuullut, että kenenkään rumuus olisi muutenkaan missään töissä kovasti mihinkään vaikuttanut, sen sijaan kauneus aiheuttaa usein kaikenlaista ja vaikuttaa monien käyttäytymiseen ja tekemisiin työpaikoilla ja keskittymistä pois itse töistä.
pane sitä, sit sun aivot ajattelee että ei se niin ruma voi olla kun annoin.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko, että pitäisi tulla humalassa töihin??
Vierailija kirjoitti:
"Don't shit where you eat"
No voiko sanoa esimieheksi, jos on mies?