Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Työssäkäyvien suomalaisten suosituimmat puolueet ovat Kokoomus ja Perussuomalaiset

Vierailija
09.05.2024 |

Ketkä sitä vihervasemmistoa sitten kannattaa?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet joko äärioikeistoa tai radikaalia vihahahamasvasemmistoa.

Keskitietä ei ole, valitse puolesi, aika on nyt.

-Sanna, SDP (entinen pääministeri)

Vierailija
42/66 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kaikkien hallituksen ratkaisujen kannalla, kuten minusta on tosi väärin, että opiskelijoilta ja koulutuksesta leikataan sillä opiskeluhan itsessään on kuin laittaisi rahaa pankkiin. Siitä huolimatta edelleen yhtä hallituksen puolella enemmän kuin opposition.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut kun vaan ei saa kelasta etuuksia vaan palkkaa

Huutonaurua :D

Vierailija
44/66 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan about kaikki. Kuka sitä töissä kävisi enää Herran vuonna 2024

Vierailija
45/66 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkkiä gallupiin odotellaan.

https://yle.fi/a/74-20085866

Ei liity aloitukseen mutta muuten hyvä.

Vierailija
46/66 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanomissuojan heikentäminen pelottaa vassareita, koska jos joutuvat nykyisestä suojatyöpaikasta pois niin eivät enää ikinä uutta paikkaa saa. 

Persu jos joutuu pois töistä, niin menee vain seuraavaan, joka on yleensä myös paremmin palkattu ja paremmilla eduilla kuin edellinen.

Vierailija
47/66 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, erityisopettaja ja kolmen lapsen äiti olen ainakin vannoutunut vihervassari. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän vasemmalle näköjään siirryn. Tässä työssä tulee nähtyä hyvin läheltä ne seuraukset, joita leikkauksista koituu lapsille ja nuorille. Se ei ei ole kaunista katsottavaa ja seuraukset Suomelle ovat muuten myös ihan helvetin kalliit.

Vierailija
48/66 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut ja kokoomus on duunaripuolueita jotka ajaa duunareille heikennyksiä.

SDP ja Vasemmistoliitto on duunaripuolueita, jotka ilmastopsykooseissaan korottavat jatkuvasti mm. työmatka-autoilun hintaa, ja sitten kippaavat saadun jättipotin jonnekin etelä-eurooppaan. Kelapummeja eivät edes pyri työllistämään, koska muuten kannatus laskisi äänestäjäpohjan kavennuttua. 

Miten he nuo korotukset käytännössä tekevät? Kerro tyhmälle.

Vierailija
49/66 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kaikkien hallituksen ratkaisujen kannalla, kuten minusta on tosi väärin, että opiskelijoilta ja koulutuksesta leikataan sillä opiskeluhan itsessään on kuin laittaisi rahaa pankkiin. Siitä huolimatta edelleen yhtä hallituksen puolella enemmän kuin opposition.

Sama täällä. Olisin varmaan gallupissa sanonut kannattavani demareita ihan vain näpäytyksenä noista koulutusleikkauksista, mutta tuskin olisin oikeasti pystynyt SDP:tä äänestämään edellisen hallituksen temppujen jälkeen.

Vierailija
50/66 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Ilmeisesti tällaista rankaisemista sitten toivotaan. Mistä sitten kertookaan? 

Itse olen työssäkäyvä ja äänestän vasemmistoliittoa. 

Kertoo sen että persut pysyy töissä koska heidän työpanosta tarvitaan, vassarit pysyy töissä koska irtisanominen on vaikeaa.

Omakustanteinen saikkupäivä ei haittaa koska hyvät elintavat omaavat persut on työkykyisiä eivätkä koko aikaa saikulla. Vassarit luuhaa joka viikko krapulasaikulla tai ilmastoahdistuksen takia järkensä menettäneenä mt-saikulla.

Miksi suollat paskaa?

Vierailija
51/66 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Ilmeisesti tällaista rankaisemista sitten toivotaan. Mistä sitten kertookaan? 

Kertoo sen että persut pysyy töissä koska heidän työpanosta tarvitaan, vassarit pysyy töissä koska irtisanominen on vaikeaa.

Omakustanteinen saikkupäivä ei haittaa koska hyvät elintavat omaavat persut on työkykyisiä eivätkä koko aikaa saikulla. Vassarit luuhaa joka viikko krapulasaikulla tai ilmastoahdistuksen takia järkensä menettäneenä mt-saikulla.

Miksi suollat paskaa?

Missä olin väärässä? 

Vierailija
52/66 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet joko äärioikeistoa tai radikaalia vihahahamasvasemmistoa.

Keskitietä ei ole, valitse puolesi, aika on nyt.

-Sanna, SDP (entinen pääministeri)

Toisen nimissä esiintyminen on rikos.

Vierailija
53/66 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtisanomissuojan heikentäminen pelottaa vassareita, koska jos joutuvat nykyisestä suojatyöpaikasta pois niin eivät enää ikinä uutta paikkaa saa. 

Persu jos joutuu pois töistä, niin menee vain seuraavaan, joka on yleensä myös paremmin palkattu ja paremmilla eduilla kuin edellinen.

Se on vaan se persun akka, joka joutuunee ulos sieltä julkisesta suojatyöpaikasta. Mites persu sitten suun panee, kun vaimo onkin työtön entinen etuuskäsittelijä, joka ei kelpaa minnekkään?

Kohta persu on elareita maksava viikonloppuluuseri ja kakarat on yh-kirjon nepsyjä.

Vierailija
54/66 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, erityisopettaja ja kolmen lapsen äiti olen ainakin vannoutunut vihervassari. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän vasemmalle näköjään siirryn. Tässä työssä tulee nähtyä hyvin läheltä ne seuraukset, joita leikkauksista koituu lapsille ja nuorille. Se ei ei ole kaunista katsottavaa ja seuraukset Suomelle ovat muuten myös ihan helvetin kalliit.

Kai ymmärrät, että ne leikkaukset on nimenomaan seurausta kohtuuttomasta palkastasi.

Vierailija
55/66 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on realiteetit hieman vinksin vonksin.

Eipä ole mun persuja kannattava kaveri saanut töitä irtisanomisen jälkeen.

Vierailija
56/66 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin moni työssäkäyvä on siis katkeroitunut ja vihaa työtään ja haluaa muiden olevan yhtä onnettomia? Miksi suomalaisilla työpaikoilla voidaan niin huonosti?

Vierailija
57/66 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtisanomissuojaa heikennetään kaikilla myös valtion ja kaupungin työntekijöillä. 

Ja, alle 50 hengen yrityksillä ja organisaatioilla ei ole enää takaisinottovelvoitetta. 

Hienoa,sitä lusmuilevaa sontakasaa ei tarvi ottaakaan takaisin,ettiköön paikan muualta,kun on niin helvetin hyvä omasta mielestään.

Vierailija
58/66 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin shampanjasosialistin  lörinät olisi nyt jotain parempaa.Ei ole eikä koskaan tule.Kaikessa vastaan vain ps mutta kukko Orpo  esikuva  kaikessa on heille se nyt.

Vierailija
59/66 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi suollat paskaa?

Missä olin väärässä?

Joka asiassa.

Vierailija
60/66 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai ymmärrät, että ne leikkaukset on nimenomaan seurausta kohtuuttomasta palkastasi.

Minun puolestani  sinä voit vaikka kokeilla, miten koulut toimisivat ilman erityisopettajia. Joista nyt jo on muuten aivan järkyttävä pula, jota hallitus omilla toimillaan (aikuiskoulutustuen poisto) pahentaa vielä entisestään.

Jos palkkani on kovin kohtuuton, voit vaikka omassa kunnassasi ehdottaa, että poistatte erityisopettajat! Miten olis? Minua itseasiassa kiinnostaisi nähdä tämä kokeilu kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme