Vaatiiko Danny, että Helmi Loukasmäen pitää muistuttaa Armi Aavikkoa?
Kun Helmin kuvia katselee, niin olemus, hiukset, meikki ja vaatteet on lähes identtiset Armin kanssa.
Miksi? Siksikö, että Danny potee edelleen huonoa omatuntoa Armin kohtelusta? Vai siksi, että on jämähtänyt menneeseen muistoon ja haluaa elää yhä uudelleen hekumalliset hetket kuvitellen, että Helmi on Armi?
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Tahdon sulle olla hyvin hellä
Oisit mulle kukka kämmenellä
Tuskaa sulle en vois ikinä mä tuottaa
Tahdot mulle olla hyvin hellä
Näin kun väität käsi sydämellä
Täysin voinko silti sun sanomaasi luottaa
Niin suloinen oot sun vartalosi on niin uskomaton
Jos sua koskea mä saan, mä sillon kauttaaltaan käyn vapisemaan
Tahdot mulle olla hyvin hellä
Näin kun väität käsi sydämellä
Täysin voinko silti sun sanomaasi luottaa
Tahdon sulle olla hyvin hellä
Muuten en sua voisi käsitellä
Kauas tahtoisin sut sylissäni kantaa
Tahdon sulle olla myöskin hellä
Jos voit muutakin kuin lähennellä
Jos voit mulle yksin sydämesi antaa
Niin suloinen oot sun vartalosi on niin uskomaton
Kun sua koskea mä saan, sä sillon kauttaaltaan käyt vapisemaan
Tahdon sulle olla hyvin hellä silloin onni oisi ihmisellä
Kaiken kun hän saa ja ka
Armi kuoli keuhkokuumeeseen.
Danny on outo mieleltään.
Yrittää elää sitä aikaa kun Armi oli elävä.
D teki aikanaan Armista tähden ja nyt kuvittelee toistavansa saman kaavan Erikan ja Helmin kanssa, samanlaisia kampauksia myöten. Tytöt voisivat kyllä olla ihan omia itsejään ja yrittää menestyä D:n valmennuksella, eikä olemalla Armi-kopioita.
Näitä kommentteja kun tässä lukee tulee mieleen todella katkeran ja köyhän elämän omaavat naisoletetut. Mut hei hankkikaa se ihan oma elämä ja vaikka siihen viereen se oma Danny.
Surullista, nuori nainen alistuu vanhan ukon vaatimuksiin. Helmin pitää olla oma itsensä, kaunis nainen. Äreys, paikalta häipyminen, vittuilu on alzheimerin oire. Ilkka, käy tutkimuksissa.
Tämä Danny & Helmi on kertakaikkiaan outo parivaljakko. Siis eivät myönnä eivätkä kiellä olevansa pari. Miksei sitten sanota suoraan, että ollaan työkavereita??
Helmi ei kuitenkaan vaikuta täysin hyväksikäytettävältä, kuten Armi vähän vaikutti. Armi toisaalta kyllä oli loppuajan vain ystävä Dannyn kanssa. Mut mitä tuo Helmi aikoo? Ei hänestä tule laulajaa, valitettavasti. Perijä?
Vierailija kirjoitti:
Näitä kommentteja kun tässä lukee tulee mieleen todella katkeran ja köyhän elämän omaavat naisoletetut. Mut hei hankkikaa se ihan oma elämä ja vaikka siihen viereen se oma Danny.
Olipa tyhmä kommentti.
Jospa Helmi opiskelee lähihoitajaksi tai jopa geriatriksi. Ja hän tekee parhaillaan gradua vanhenevan miehen hoito- ja hoivatarpeesta? Danny on hyvä tutkimuskohde.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että juuri siksi Danny on valinnut - tai oikein etsimällä etsinyt - Helmin, koska hän muistuttaa Armia.
Erikasta taas ei saa Armin näköistä millään meikillä, vaatteilla tai laihdutuksella.
Kyllä Erikasta tuli ensivaikutelma, että ounou, muistuttaa Armia. Ei noloa Erikalta, vaan Dannylta.
No ei se Danny ollut aina niin kiltti Armillekaan. Muistan erään heidän yhteisen keikan. Danny tuli lavalle ja alkoi laulaa erästä kappaletta. Armi seisoi hämmentyneenä vieressä, kun ei osannutkaan sitä kappaletta. Sillä hetkellä Armi näytti olevan Dannylle ilmaa. Hämmästyin tästä Dannyn käytöksestä. Oliko tauolla sattunut jotain, mikä ei ollut Dannyn mieleen? Tämä muistui mieleen, kun Danny nyt oli häipynyt ja Helmi joutui juoksemaan perään. Onko Danny aina kohdellut naisia huonosti?
Jotkut ne tekevät mitä vain saadakseen julkisuutta. Mikä ihme siinä tyrkyllä olemisessa on niin hienoa? Ei mitään ylpeyttä ihmisellä.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ne tekevät mitä vain saadakseen julkisuutta. Mikä ihme siinä tyrkyllä olemisessa on niin hienoa? Ei mitään ylpeyttä ihmisellä.
Niinpä, menisi oikeisiin töihin. Jos ei Helmillä ole mitään ammattitutkintoa, niin huonosti hänelle käy, kun Dannysta aika jättää. Ja siihen voi mennä vaikka 10 vuotta. Tai toisaalta hänestä voi tulla B-luokan julkkis tyyliin Johanna Tukiainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä me tiedämme, ettei Helmillä ole omaakin elämää? Ei kai hän ole Dannyn kanssa 24/7?
Niinpä. Voihan sen työpäivä tosiaan olla esim. klo 8.00-16.00
Omaa asuntoa Helmillä tuskin on, jos tulot 1500 vuodessa, asuu "työpaikallaan". Danny kertoi, että Helmillä on työhuone kolmiossa.
Kaikki Dannyn muijat on muistuttanut Armi A:ta
Dannyn sihteeri on myös blondi lyhyessä hameessa ja korkokengissä.
Vaikkei olekaan Armin ym. kaltainen kaunotar, niin kovasti (hänkin) tuntuu haluavan miellyttää pomoaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Dannyn muijat on muistuttanut Armi A:ta
Liisan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että juuri siksi Danny on valinnut - tai oikein etsimällä etsinyt - Helmin, koska hän muistuttaa Armia.
Erikasta taas ei saa Armin näköistä millään meikillä, vaatteilla tai laihdutuksella.
Minä olen jotenkin aina kuvitellut, että se oli Helmi, joka alunperin hakeutunut Dannyn seuraan. Helmi jossain haastattelussa kertoi, että Fanny tykkää, että naisen pitää pukeutua ja meikata ja laittaa hiuksensa " naisellisesti", se taitaa olla tuo " Armi" tyyli. Harmi sinänsä, koska Helmi on vielä nuori nainen, ja tuo on tuollainen keski- ikäisen naisen tyyli ja vähän sellainen jo vanhanaiksinen/ " kasari tyyli". Voisi olla vähän freesimpi ja nuorekkaampi minun mielestäni.
Höpsis. Helmi on itse kertonut lehden haastattelussa, miten on aina tykännyt Dannystä ja meni D.n keikalla takahuoneeseen ja pyysi Dannylle töihin.
D sanoi, että palataan asiaan kun Helmin lukio käyty. Heti sen jälkeen palasi Helmi ITSE asiaan. Joten tässä on kyllä ollut Helmi se aktiivisempi puoli.