Mikä on syy sille, ettet aio seurata kevään jääkiekon mm-kisoja?
Kommentit (72)
Mikä on syy sille, että suureen ääneen julistat kuinka et aio katsoa jääkiekko-otteluita?
Urheilullista syistä en juuri seuraa jääkiekkoa. Pelaajat eivät kunnioita toisiaan, joten miksi minun pitäisi?
Koska mua ei kiinnosta seurata jääkiekkoa eikä muitakaan urheilulajeja.
Mä katsoin jääkiekkoa vuonna 1995, ja jalkapalloa 1986.
En jaksa katsoa jotain retardeja jahtaamassa kumikiekkoa. Voitto jääkiekosta ei vaikuta yhtään mitenkään kenenkään elämään.
Vierailija kirjoitti:
Jos maksat mulle pari tonnia ja annat kuulosuojaimet ja hyvän kirjan, voin istua ruudun ääressä yhden parituntisen vai mitä se mölinäsessio nyt kestää.
Muuten ei tule kauppoja.
Et tarvitse kuulosuojaimia. Lähetyksestä on mahdollisuus laittaa ääni pois.
Kiekko ei kiinnosta, kiekosta kohkaaminen ja huutoselostus vielä vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Kiekko ei kiinnosta, kiekosta kohkaaminen ja huutoselostus vielä vähemmän.
Ja se itku kun Suomi ei taaskaan voittanut.
Vähä-älyisten laji. Ikään kuin sillä kumilätkän sijainnilla jäällä tai verkossa olisi jotain merkitystä! Lisäksi laji sallii väkivaltaa, joka voi johtaa esim. halvaantumiseen.
Jääkiekko on yliarvostettu laji suomessa. Täällä luullaan että on jotain todella suurta voittaa lätkän mm. Siis todellisia voittajasuosikkeja on noin 5 kpl ja kisat järjestetään joka vuosi, ei mielestäni ole kovin suuri ihme että suomi aina silloin tällöin kisat voittaa.
Torille.
Mutta kansa "tarvitsee" välillä sirkusta, niin keväiset skoda-cupin pelit sitä tarjoaa.
Mielummin seuraan jalkapalloa.
Suomalaista urheilua vaivaa kuitenkin menestyshulluus. Sitä lajia seurataan missä tulee menestystä. Pitkäjänteisyys puuttuu ja myöskin lajikulttuuri on ohutta.
Suomalaiset lähtevät etsimään urheilukulttuuria ulkomailta, sen sijaan että itse viitsisivät käydä katsomoissa täällä kotimaassa. Jos kaikki kannattaisivat jotain liverpooleja jne, niin kuka sitä paikallista kotikylän seuraa tukisi. Antaa liverpoolilaisten tukea omaa seuraansa ja me täällä voisimme tukea niitä kotipaikkakunnan seuroja.
En koskaan katso urheilua. Ei kiinnosta.
Ei ole telkkaria.
Ei kiinnosta jääkiekko.
Selkeesti retardilaji. Eli niille.
MM-turnaus pitäisi järjestää 5 vuoden välein. Laji on inflatisoitunut ja teollistunut rahan tahkoamiseksi friikeiltä. Eipä oikein kiinnosta.
G.azan sota. Eiks sen varjolla voi nyt boikotoida kaikkea?
T:mokkak****lin rakastaja
Pitääkin veikata tulosvetoa suomen voitoista joka pelille ja tuloksille ihan vain sen vuoksi et häviävät joka hemmetin pelin.
Eivät kiinnosta ei sen ihmeellisempää syytä.
M.52
Pelaajilla on liian peittävät, rumat ja mainoksia täynnä olevat vaatteet. Enkä ole koskaan itse pelannut enkä aio, enkä tiedä sääntöjä.
Ei kiinnosta. Ukko voi katsella ihan yksinänsä. Minä katselen sitten ihan jotain muuta.