Mikä on syy sille, ettet aio seurata kevään jääkiekon mm-kisoja?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Koska Mertaranta on selostajana, niin ei vain pysty katsomaan saati kuuntelemaan. Tulee hirveä myötähäpeä niistä lapuille valmiiksi kirjoitetuista "letkautuksista".
Sama. Mertarannasta on aika ajanut pahasti ohi. Mulla on muutenkin mennyt maku koko tapahtumaan. Jos kisoja järjestettäisiin harvemmin, niin kiinnostus taas ehkä heräisi.
Ei kiinnosta. En ole katsonut yhtään jääkiekko-ottelua kuudenkymmenen vuoden aikana enkä aio tulevaisuudessakaan katsoa.
Myöskään euroviisuja en katso. Ei kiinnosta nekään.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta.
Sama. Jonkun satunnaisen ottelun saatan katsoa jos tulee normikanavalta enkä keksi muuta tekemistä.
Ei kiinnosta penkkiurheilu. Mielummin urheilen itse.
Katson sitten taas, kun venäläispelaajat pääsevät näyttämään yksilötaitojaan jäällä.
Jääkiekko, suomalaisille läskikasajuopoille sopivaa "viihdettä"
Jääkiekko on tylsä laji, etenkin telkkarista katottuna.
Onneksi jalkapallon EM kisat on kesällä.
Joskus ennen katsoin, mutta nyt ei enää kiinnosta pätkääkään. Itse odotan paljon enemmän kesän futiksen EM-kisoja.
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekko, raiskaajien laji. Ja nää isukit kentän laidalla..hyi vi..u. Toivon päävammoja jälkikasvullenne
Valitettavasti esim pesäpallo ja jalkapallo samaa pskaa.
Vierailija kirjoitti:
Katson sitten taas, kun venäläispelaajat pääsevät näyttämään yksilötaitojaan jäällä.
Et elä niin pitkään
Nhl-pleijarit - jokainen ottelu on kuin mm-finaali steroideilla.
karvaperseukot leikkii pikku kiekon kanssa, onko säälittävämpää!
Ei kiinnosta ns. vlttujakaan, minkä pallon/ kiekon/ ties minkä perässä porukka kulloinkin juoksee. Eikä kyllä mikään muukaan urheilun katselu. Sen sijaan urheilen kyllä itse, aika paljonkin. Sen teen taas pääasiassa yksikseni.
Telkkaria en myöskään katsele käytännössä lainkaan.
Ei siihen mitään selityksiä tarvita, se katsoo jota kiinnostaa.