Mikä on tieto, joka auttoi tienaamaan yli 6000€ kuukaudessa
Varmasti moni tienaa Suomessakin hyvin. Yleensä tälläiset henkilöt tietävät jotain mitä muut rivät tiedä. Olisi kiva kuulla mitä jengillä on tarjottava.
Kommentit (9)
Oot kyllä oikeassa. Että ei palkalla mitenkään rikastu. Juttu on vaan se että ei millään tuu yritysideaa vaikka kokemusta yrityksistä ja bisneksestä on. Oisko sulla mitään kokemuksia jonka voisit jakaa kanssani. Kiitos
Opettelin koodaamaan ja päädyin oikeaan firmaan töihin
Strateginen ajattelu, organisointitaidot, sidosryhmien ja projektikokonaisuuksien tehokas hallinta, strukturointitaidot ja kvantitatiiviset sekä kvalitatiiviset analyysitaidot on taitoja, joilla olen asiantuntijana päässyt yli 6000€ kuukausiansioille.
Kyse ei ole välttämättä tiedosta ja substanssiosaamisesta, vaan että on työkalupakki jonka avulla voi ratkaista ongelman kuin ongelman tehokkaasti ja kollaboratiivisesti.
Hyvät arvosanat lukiosta + kirjoituksista ja sen jälkeen opiskeltu tutkinto sekä kyky asua ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Strateginen ajattelu, organisointitaidot, sidosryhmien ja projektikokonaisuuksien tehokas hallinta, strukturointitaidot ja kvantitatiiviset sekä kvalitatiiviset analyysitaidot on taitoja, joilla olen asiantuntijana päässyt yli 6000€ kuukausiansioille.
Kyse ei ole välttämättä tiedosta ja substanssiosaamisesta, vaan että on työkalupakki jonka avulla voi ratkaista ongelman kuin ongelman tehokkaasti ja kollaboratiivisesti.
Tämä. Itsellä palkka tulee ajattelutaitojeni takia, ei minkään tietyn tiedon takia. Palkka 150t€/vuosi.
Kaupalliset roolit. Olen IT-firmassa myyjänä. Koodarit eivät pidä minua arvossa, mutta palkkani on parempi kuin yhdelläkään heistä. Olen ottanut vastuuta ilman, että olen osannut hommia kunnolla. Varsinkin kaupallisella puolella se helppoa. Hakijoita ei ole sisäisiin paikkoihin. Kukaan ei halua olla myyjä ja hyvä niin. Vastuuta ja valtaa, eli rahaa, saa aika helposti :D
Perusta yritys, tee työtä, ota hyvät liksat, keksi joku juttu jonka kaikki haluavat. Luultavasti tienaat enemmän kuin 6000€