Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, älkää yllättäkö seurustelukumppanianne näin!

Vierailija
08.05.2024 |

Pari viikkoa tuntemani mies tuli viime viikolla yllättäen oven taakse. Minä en siis vaan tykkää yllätysvieraista. En tiedä kuka tykkää ja nykyään vuelä kännykköjen ollessa jokaikisellä, tekstari ennakkoon olisi kiva. Se tilanne aiheutti ensimmäisen itkun, sillä mies luuli, että minulla on jotain "muuta" säpinää. Itse taas ärsyinnyin, koska sitähän hän tuli selvästi kyttäämään. Olisin myös mielelläni hiukan ehostanut itseäni ja kammannut edes hiukseni, ennen hänen tapaamistaan. Minulle tuli epävarma olo, koska olin vielä reikäisissä collareissa. Mies siis suuttui ja lähti pois n.15 min päästä, koska vaikutin hänenstä niin kummalliselta. 

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei yllätyksiä, tulee miehellä olla sen verran käytöstapoja, että ainakin soittaa ja kysyy milloin sopisi. Ja jos ei sinun kotiisi sovi tulla, niin se on sillä selvä.

Ei turha kyylääminen kuulu suhteeseen. Jos ei luottamusta ole alkuun, ei sitä tule jatkossakaan.

Mustasukkaisuus ja kateus parisuhteen tuhoaa.

Vierailija
22/36 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kysymystä.

Miksi kuvittelet, että miehet tarvitsisivat neuvojasi normaalin järjen ja käytöstapojen noudattamisessa?

Miksi kuvittelet, että naiset eivät tarvitse samoja neuvoja?

MInulla nyt vaan sattuu olemaan kokemusta vain miehistä. Tämä ei ollut edes ensimmäinen tapaus, vaan edellinen miesystävä harrasti sellaista, että laitti viestin; "Olen siinä 5 min.päästä, tule valmiiksi ulos". Tätä tapahtui siis useita kertoja. Hän ei edes kysynyt, olenko kotona, vaan lähetti ensimmäisenä tuollaisen viestin. Kuka tulee 5 min varoajalla toisen pihalle,  ja pitäisi olla vielä häntä ulkona odottamassa siinä ajassa. 

Ap. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakastavaa miestä varten tarvitse ehostautua.

Vierailija
24/36 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari kysymystä.

Miksi kuvittelet, että miehet tarvitsisivat neuvojasi normaalin järjen ja käytöstapojen noudattamisessa?

Miksi kuvittelet, että naiset eivät tarvitse samoja neuvoja?

MInulla nyt vaan sattuu olemaan kokemusta vain miehistä. Tämä ei ollut edes ensimmäinen tapaus, vaan edellinen miesystävä harrasti sellaista, että laitti viestin; "Olen siinä 5 min.päästä, tule valmiiksi ulos". Tätä tapahtui siis useita kertoja. Hän ei edes kysynyt, olenko kotona, vaan lähetti ensimmäisenä tuollaisen viestin. Kuka tulee 5 min varoajalla toisen pihalle,  ja pitäisi olla vielä häntä ulkona odottamassa siinä ajassa. 

Ap. 

No ei kukaan normaali tee noin. Jos sinä jostain syystä päädyt toistuvasti tuollaisten sekopäiden seuraan, niin sinuna miettisin, missä mättää. Mikä niissä hulluissa viehättää, tai miten päädyt tapailemaan juuri sellaisia.

Vierailija
25/36 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei rakastavaa miestä varten tarvitse ehostautua.

Juuri näin. Jos nainen rupeaa puunaamaan itseään, se haluaa hhúórátá muiden miesten kanssa esim. kauppareissulla tai työmatkalla.

Vierailija
26/36 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla sellainen hissukkanainen, joka viestittää olemuksellaan, että sinua saa kontrolloida ja ylitsesi saa kävellä. Myöhemmin pyytelet mieheltä anteeksi kun kohtelit häntä ikävästi.

Vierailija
27/36 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen syntynyt vuonna -70 ja lapsuudestani&teini-iästä muistan ajan jolloin tuo olisi ollut ok. Silloin ei siis ollut käänyköitä vielä keksittykään. 😀 Nykyajassa tuo tuntuu kyllä todella oudolta käytökseltä.

Olen saman ikäinen ja mun lapsuudessa meille ei tullut yllätysvieraita. Kavereita kävi ovella kun pyysivät ulos. Muuten ei käyty ovella. Vanhempien vieraat tulivat kutsuttuna.

Olen syntynyt -75, ja ollessani lapsi meillä kävi ihan aikuisiakin yllätysvieraita. Asuinpaikkani oli pieni, mutta siihen aikaan vilkas maalaiskylä. Kyläläiset poikkesivat toistensa luona useinkin ohi kulkiessaan -toki tiedossa oli, ketkä olivat vieraille vastaanottavaisia, ketkä eivät. Myös kauempana asuvat sukulaiset, jos ohittivat kotipaikkamme ollessaan matkalla jonnekin, poikkesivat toisinaan yllätysvierailulle. Varsinaiset yökyläilyt sovittiin toki etukäteen. Oliko siihen aikaan eri säännöt yllätysvierailuille seurustelevien ihmisten kesken, en tiedä.

Nykyään ilmoittamatta vierailulle tuleminen tuntuu tosiaan oudolta. Sallisin silti esim. yllätyskukkakimpun tuomisen arkea piristämään ohi kulkeissaan.

Kuten tuossa jo itsekin kirjoitit, yleensä yllätysvierailijat olivat tuttuja jo pidemmältä ajalta ja tiesivät, ettei teillä pahastuta tällaisista yllätyspiipahduksista heidän tahoiltaan. On kuitenkin ihan eri asia mennä yllätysvierailulle jonkun ihan uuden tuttavuuden luokse. Pitää olla jo jonkinlainen keskinäinen luottamussuhde niihin ihmisiin, joiden luokse mennään ohimennen piipahtamaan. Eiköhän suurimmalla osalla ole tuttuja ja sukulaisia, joita "kehtaa" päästää kotiinsa ilman ennakkovalmisteluja ja pientä siivousta, ja sitten taas toisaalta sellaisia, joiden käyntiä varten mieluummin varmistaisi, että kodissa ei ole juuri silloin joku satunnainen kaaos päällä.

Vierailija
28/36 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipi olet sinäkin päästäsi kun et ole jo dumpannut ja estänyt miestä kaikissa kanavissa.

Vierailija
29/36 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🚩🚩🚩 Älä ole tossu, äläkä avaa ovea tuntemattomille. Sun on aika ryhdistäytyä!

Vierailija
30/36 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailumies ilmoitti, että nähdään aina kun hän haluaa ja jos jää yksikin kerta välistä juttu loppuu. Minun aikatauluillani ei olidi ollut mitään väliä, eikä hän voinut itse sopia mitään ennakkoon koska mä nyt oon tälläinen, etten voi sopia. Yhdessäolo olisi siis ollut seksiä ja näkemistä vain silloin kun miehellä ei ollut kerta kaikkiaan muuta tekemistä.

EI JATKOON!

Vierailija
31/36 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko pienimunainen kuitenkin.

Vierailija
32/36 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kuule onnea vaan omistushaluisen ja mustasukkaisen pershärömiehen kanssa elämiseen sulle.

Kyllä se vielä vetää sinua turpiinkin ajan saatossa.

Vierailija
33/36 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailumies ilmoitti, että nähdään aina kun hän haluaa ja jos jää yksikin kerta välistä juttu loppuu. Minun aikatauluillani ei olidi ollut mitään väliä, eikä hän voinut itse sopia mitään ennakkoon koska mä nyt oon tälläinen, etten voi sopia. Yhdessäolo olisi siis ollut seksiä ja näkemistä vain silloin kun miehellä ei ollut kerta kaikkiaan muuta tekemistä.

EI JATKOON!

NÄitä ihan oikeasti on.  Mies oli muka todella kiinnostunut minusts, mutta ilmoitti heti, että hänellä on paljon kiireitä, että tapailu sopii vain hänen määrittelemiin aikoihin. Sanoi vielä, että jos se ei sovi minulle, niin juttu loppuu siihen. Oli mitä ilmeisemmin siis ukkomies/tai useita suhteita menossa. Juttu loppui heti alkuunsa.

Vierailija
34/36 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai lipsuttelit hänen pallejaan ennen kuin hän kiukkuisena lähti pois. Menetkö yöksi hänen luokseen kuitenkin, laitoit viestiä säikähtäneenä kun kulta lähti. Kirjoituksessasi tänne yrität luoda kuvaa kuin sinulla olisi jonkinlainen kontrolli, oikeastihan ei ole.

Vierailija
35/36 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen tempaus aiheuttaisi minun kohdallani tapailun loppumisen siihen paikkaan. Läheisille pitkäaikaisille ystäville tai perheelle ovet ovat armollisemmin auki, mutta hekin tietävät, että en pidä yllätysvierailuista, enkä myöskään ole aina vapaa vastaanottamaan heitä. Olen yrittäjä, keikkaa saattaa tulla koska vaan aamusta iltaan, on opiskelua, harrastuksia, sovittuja tapaamisia ja introvertille tärkeää täydellistä yksinoloon pyhitettyä aikaa. Lisäksi olen usein työstäni johtuen hikinen ja repaleisissa vaatteissa, ja haluan myös vastaanottaa vieraat edes hiukan siistittyyn kotiin. Jos parin viikon ajan tapailemani mies ilmestyisi yllärinä tarkistuskäynnille, hän lähtisi luiskaan niin että helähtää. 

Vierailija
36/36 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olisi halunnut pimppiä ja ruokkoamaton ulkomuotosi vei halut. Toivottavasti osaat hävetä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme