Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, älkää yllättäkö seurustelukumppanianne näin!

Vierailija
08.05.2024 |

Pari viikkoa tuntemani mies tuli viime viikolla yllättäen oven taakse. Minä en siis vaan tykkää yllätysvieraista. En tiedä kuka tykkää ja nykyään vuelä kännykköjen ollessa jokaikisellä, tekstari ennakkoon olisi kiva. Se tilanne aiheutti ensimmäisen itkun, sillä mies luuli, että minulla on jotain "muuta" säpinää. Itse taas ärsyinnyin, koska sitähän hän tuli selvästi kyttäämään. Olisin myös mielelläni hiukan ehostanut itseäni ja kammannut edes hiukseni, ennen hänen tapaamistaan. Minulle tuli epävarma olo, koska olin vielä reikäisissä collareissa. Mies siis suuttui ja lähti pois n.15 min päästä, koska vaikutin hänenstä niin kummalliselta. 

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi avaat oven?

Vierailija
2/36 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ikinä yllätysvierailuja. 

Yksi deitti yritti harrastaa näitä, en avannut sille ovea. Laittoi siis viestiä vasta kun asteli rappuun sisään että on tulossa käymään. Sanoin että mun luo ei voi tulla tuolla lailla ja että nyt ei sovi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloinen kyttääjä ja kontrolloija. Et kai enää jatka tapailua tai mitä välillänne nyt olikaan?

Vierailija
4/36 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väistät vielä ehkä luodin, jos nyt blokkaat miehen kaikissa kanavissa. Toimi nopeasti!

Vierailija
5/36 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt vuonna -70 ja lapsuudestani&teini-iästä muistan ajan jolloin tuo olisi ollut ok. Silloin ei siis ollut käänyköitä vielä keksittykään. 😀 Nykyajassa tuo tuntuu kyllä todella oudolta käytökseltä.

Vierailija
6/36 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on moro ja näkemiin,

Vierailija
7/36 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisten pidä kertoa puolituntemattomille, missä asuu. Pahimmassa tapauksessa mies osoittautuu juuri tuollaiseksi stalkkeriksi. 

Vierailija
8/36 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syntynyt vuonna -70 ja lapsuudestani&teini-iästä muistan ajan jolloin tuo olisi ollut ok. Silloin ei siis ollut käänyköitä vielä keksittykään. 😀 Nykyajassa tuo tuntuu kyllä todella oudolta käytökseltä.

Olen saman ikäinen ja mun lapsuudessa meille ei tullut yllätysvieraita. Kavereita kävi ovella kun pyysivät ulos. Muuten ei käyty ovella. Vanhempien vieraat tulivat kutsuttuna.

Vierailija
9/36 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en olisi avannut ovea.

Vierailija
10/36 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei ikinä noin. Mä en tykkää yllätysvierailuista.

Vierailija
11/36 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt 60-luvulla eikä tuo olisi ollut ok 80-luvullakaan. Puhelin oli keksitty ja sillä soiteltiin ja sovittiin treffeistä ja kyläilystä.

Vierailija
12/36 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaalloinen kyttääjä ja kontrolloija. Et kai enää jatka tapailua tai mitä välillänne nyt olikaan?

Tässä nyt on jonkinlainen mökötys/mietintä vaihe menossa. Järki sanoo, että tästä ei hyvää seuraa. Olen miettinyt tekisinkö itse noin, niin en kyllä tekisi. 

Ap. 

Vierailija
13/36 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saman ikäinen ja mun lapsuudessa meille ei tullut yllätysvieraita. Kavereita kävi ovella kun pyysivät ulos. Muuten ei käyty ovella. Vanhempien vieraat tulivat kutsuttuna.

Saman ikäinen ja meidän sukulaisiin tuli naapureita yms. ihan randomina, jotkut jäivät jopa yöksi. Ei ollut ongelma.

Vierailija
14/36 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä, että paljasti luonteensa. Ei jatkoon tuollaista, joka vielä vetää herneet nenään kun et innostunut.

Vierailija
15/36 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EIhän ruossa ollut mitään outoa vielä -80 luvulla, jolloin olin alle 20 vuotias. Kavereiden kotiin mentiin mitään ilmoittamatta. Toki niitä kiusallisiakin hetkiä sitten seurasi, mutta silloin se oli ihan normaalia. Äidilleni ja isälleni aloin -90 luvun puolessa välissä sanoa, että ei noin enää tehdä. Menivät "yllättäen" vaikka kummipoikansa luokse lauantai iltana. Ei meinannut mennä niillä järkeen, mutta kun heille tarpeeksi montaa kertaa suututtiin, niin ymmärsivät, ettei ole hauskaa, eikä kohteliasta millään tavalla. 

Vierailija
16/36 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä nyt on jonkinlainen mökötys/mietintä vaihe menossa. Järki sanoo, että tästä ei hyvää seuraa. Olen miettinyt tekisinkö itse noin, niin en kyllä tekisi. 

Ap. 

Ehdottomasti pistät pelin poikki! Tämä oli nyt sellainen alkuvaiheen varoitusmerkki, josta pitää ottaa opikseen. Etenkin tuo, että mies luuli, että sinulla on jotain sutinaa muiden kanssa, ja hän suuttui siitä. Ei jatkoon! Jos jo nyt käyttäytyy noin, homma tulee vain pahenemaan ajan myötä.

Vierailija
17/36 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen syntynyt -75, ja ollessani lapsi meillä kävi ihan aikuisiakin yllätysvieraita. Asuinpaikkani oli pieni, mutta siihen aikaan vilkas maalaiskylä. Kyläläiset poikkesivat toistensa luona useinkin ohi kulkiessaan -toki tiedossa oli, ketkä olivat vieraille vastaanottavaisia, ketkä eivät. Myös kauempana asuvat sukulaiset, jos ohittivat kotipaikkamme ollessaan matkalla jonnekin, poikkesivat toisinaan yllätysvierailulle. Varsinaiset yökyläilyt sovittiin toki etukäteen. Oliko siihen aikaan eri säännöt yllätysvierailuille seurustelevien ihmisten kesken, en tiedä.

Nykyään ilmoittamatta vierailulle tuleminen tuntuu tosiaan oudolta. Sallisin silti esim. yllätyskukkakimpun tuomisen arkea piristämään ohi kulkeissaan.

Vierailija
18/36 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kysymystä.

Miksi kuvittelet, että miehet tarvitsisivat neuvojasi normaalin järjen ja käytöstapojen noudattamisessa?

Miksi kuvittelet, että naiset eivät tarvitse samoja neuvoja?

Vierailija
19/36 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman ikäinen ja meidän sukulaisiin tuli naapureita yms. ihan randomina, jotkut jäivät jopa yöksi. Ei ollut ongelma.

Meillepä ei tultu yllättäen 70-80-luvuilla. Yleensä vierailut sovittiin puhelimitse.

Vierailija
20/36 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on nuorempi, mutta silti jämähtänyt johonkin lapsuuden ja teiniaikojensa pikkupaikkakunnan aikoihin. Hänen mielestään siis on täysin ok paukata yhtäkkiä ja kysymättä kylään kenelle tahansa tutulle. Ylläripylläri yleensä nämä eivät ole kotona tai esittävät etteivät ole kun mies päättää käydä pimputtamassa ovikelloa täysin turhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme