Windows95man hypetyskeskustelu
Suomen edustajan kritisointi nakuilusta menee yli hilseen! Lavoilla on nähty naisia läpinäkyvissä tamineissa, eikä alusvaatteisillaan olevat miehetkään ole mikään uusi juttu. Olin iloinen kun näin Teemun karvaiset kankut, ja kun Henri tuki laulullaan upeaa performanssia! Lavalla
Hyvä jätkät!
Ainiin, olen hetero mies
Kommentit (25)
Mua naurattaa se yks kuvakulma missä näyttäis, että Teemu juoksis perse paljaana ison yleisön edessä :D Onhan se hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se esitys on hyvä, koska siinä erotellaan katsojien suhteen jyvät akanoista. Kuka on tekopyhä vihaaja ja kuka ei, kenellä on huumorintajua ja kuka suuttuu jne. Hyvä kun saa aikaiseksi reaktioita.
Jep. Kaksinaismoralismi kukoistaa. Ei ole naisten pukeutumisesta samanlaista kitinää...
Slovenian laulajalla läpinäkyvä sukkahousupuku päällä. Siinä se ryömii pitkin maata tissit vaan lerputtaen ja alushousut esillä, mutta se on ilmeisesti taidetta
Mua nauratti jossain windowsmiehen haastattelussa kun kuvaili lapselleen, että tuolta ne isin työhousut laskeutuu katosta 😄 hauska tyyppi!
Vierailija kirjoitti:
Mua nauratti jossain windowsmiehen haastattelussa kun kuvaili lapselleen, että tuolta ne isin työhousut laskeutuu katosta 😄 hauska tyyppi!
Aika kova! Jopa lapset pitävät varmasti hauskana heidän showtaan, mutta mites nää oikeasti tarkoituksella eroottiset showt, missä niiden kritiikki on?
Hypetetään nyt.
On kyllä ihanan raikasta huomata, kuinka suurin osa suomalaisista on jämähtänyt jonnekin vuosituhannen vaihteeseen ja kuinka uskomattoman huono musiikkimaku ja kielikorva heillä onkaan.
Muuten en osaa suosiota selittää.