Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mahdollista että mies haluaa että nainen alkaa taistelemaan hänestä jonkun kolmannen pyörän kanssa? Tai ylipäätänsä 'taistelemaan' part

Vierailija
08.05.2024 |

Onko mahdollista että mies haluaa että nainen alkaa taistelemaan hänestä jonkun kolmannen pyörän kanssa? Tai ylipäätänsä 'taistelemaan' partneristaan? Tai nainen että kaksi miestä alkaa taistella hänestä nykypäivänä?

Onko täällä ketään muuta joka soittanut kolmannelle pyörälle tai edes yrittänyt soittaa...

VIRHE JONKA EHKÄ TEIN OLI ALUNPERIN EHKÄ SE ETTÄ EN RUVENNUT TAISTELEMAAN TÄSTÄ 'EXÄSTÄ', 'sikiöni' isästä.. ehkä hän olisi halunnut että rupean hänestä taistelemaan... ei olisi ollut mitään järkeä... not my thing!

Ja koska olin raskaana niin olin jo miehessä kiinni toisin kuin riitaamme ilmestynyt kolmas pyörä... Nyt voisin soittaa ja viestittää tälle naiselle että painu hutaheitiin... eikö olisi jo aika... mutta ei huvita... OLEN AINOASTAAN HUOLESTUNUT MIEHESTÄ KOSKA JUTTUMME SELVITTÄMÄTTÄ JA EPÄILEN, EN TIETENKÄÄN TIEDÄ, ETTÄ HÄN VOI YHTÄ HUONOSTI KUIN MINÄ ja keskenämme tämä pitäisi selvittää...

Muinoin ehdotin että mentäs jollekin terapeutille... mutta ei... nyt minä olen se kolmas pyörä jonka pitäisi pyöriä pois... sen lisäksi minut ovat häpäisseet tekemällä minusta joku nk ravintolatuttu kun juttumme meni oikeuteen... eli tämä mikälie-exä aikaansai tästä oikeusjutun... oikeuslaitoksen väärinkäyttöä ja kusetusta... Kauheeta jos on muitakin tämmösiä oikeusjuttuja... 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
2/3 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan selvä herjaus, kunnianloukkaus, kotirauhan häiritseminen yms... Oikeuslaitokselle päivänselvää pässinlihaa... Sakkoa vaan ja kovat korvaukset mitkä täytyy maksaa miehelle ja tämän 'yhä nyksä':lle.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista, mutta ei ole henkisesti aikuisen touhua.