Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin toistuva painajaiseni on raskauspainajainen

Vierailija
08.05.2024 |

Väsyttää julmetusti. Aamuyön nukuin huonosti kun painajainen herätteli välillä ja jatkui taas. Huomasin olevani vahingossa raskaana ja suunnittelin keskeytystä. Äitini oli raskaudesta innoissaan, kuten olisi oikeastikin, ja jopa edesmennyt mummuni tuli käymään "ilouutisen" kuultuaan. Minä suunnittelin keskeytystä ja itkin yksinäni. Unen lopussa jossain lääkärissä tajusin etten voi tehdä keskeytystä, mutta en missään nimessä halua synnyttää lasta. Syyllisyyden tunne on näissä unissa aina päällimmäisenä ja hyvin vahvana.

En usko että unilla on sen kummempia merkityksiä, mutta kai näissä usein toistuvissa on joku logiikka. Onko muilla jotain aiheita jotka tulevat painajaisiin säännöllisesti? Muita veloja jotka heräävät hiessä oltuaan unessa raskaana?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vela, nyt 58-vuotias,

Nuorempana nuo raskaus-painajaiset vaivasivat usein.

Olin reilusti yli 30 kun kävin teettämässä sterilisaation.

Painajaiset loppuivat siihen.

Pitäisi varmaan varata aika. Nyt taitaa tosin olla myöhäistä päästä julkiselle.

Ap

Vierailija
22/29 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on lukio-painajaisia!

Ihmettelen aina miksi vätystelen täällä koulussa vielä vaikka oikeasti olen jo  ylioppilas.

Jotenkin vaan kuljen koululaukku olalla hirveän isossa koulurakennuksessa enkä tunne ketään. Vessaankin pitäisi päästä mutta en löydä niitä tai ne ovat kummallisen pieniä koppeja, joiden ovea ei saa kiinni.

Huomaan myös lintsanneeni useilta tunneilta mutta kukaan opettajista ei tule sanomaan siitä.

Raskauspainajaiset onneksi loppui sterilisaatioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin 30nä usein painajaista, jossa mulla oli yhtäkkiä vauva. En halunnut sitä enkä muistanut ruokkia sitä enkä ylipäätään halunnut sitä. 

Heräsin helpottuneena kun se olikin vain unta. En ole ikinä halunnut lapsia. Nyt olen 50 ja tyytyväinen valintaani. Saa elää rauhassa.

Tästä tuli mieleen oma uneni, joka alkoi siitä että minulla oli jo vauva. Olin kylpylässä ja yhtäkkiä tajusin etten ole varma missä vauva on. Vauva löytyi mieheni hallusta, ja samaan aikaan tajusimme että sillä on kylmä eikä mitään järkeviä vaatteita päällä. Hätääntyneinä etsimme sitten jotain potkupukua ympäri kylpylää ja olimme molemmat sitä mieltä että tästä ei tule yhtään mitään, voi kunpa meillä ei olisi vauvaa.

Ap

Vierailija
24/29 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen aina miksi vätystelen täällä koulussa vielä vaikka oikeasti olen jo  ylioppilas.

Jotenkin vaan kuljen koululaukku olalla hirveän isossa koulurakennuksessa enkä tunne ketään. Vessaankin pitäisi päästä mutta en löydä niitä tai ne ovat kummallisen pieniä koppeja, joiden ovea ei saa kiinni.

Huomaan myös lintsanneeni useilta tunneilta mutta kukaan opettajista ei tule sanomaan siitä.

Joo, tuo vessaongelma on muuten minunkin unissa usein. Vessat ovat aina ahtaita, monesti jopa pönttö heti ovella, että pitäisi ahtautua sen ohi tai yli, että pääsisi siihen istumaan ( on siis pöntöllä selkä oveen päin), välillä ovat törkeän likaisia, ilman ovia, välillä jopa ilman viemäriputkia🤦. 

-Se toinen lukioissa taas oleva

Vierailija
25/29 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman tyyppisiä on myös minulla mutta harvemmin kuin raskauspainajaisia. Tuo vessajuttu kuulostaa tutulta. Vessoihin ei jotenkin vain pääse enkä tiedä missä ne ovat. Luokista ja ruokalasta puhumattakaan. Yhtäkkiä tajuan että pitäisi olla matikantunnilla joka on sen kurssin viimeinen, mutten ole kertaakaan osallistunut enkä tietysti tule pääsemään siitä läpi.

Ap

Vierailija
26/29 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

u

p

Vierailija
27/29 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä

Vierailija
28/29 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toistuu sama painajainen, mutta toisin päin. 

Iloitsen vihdoin synnyttäväni toisen lapsen, mutta pettymys, kun herään eikä olekaan totta. 

Halusin 3, sain yhden. 

Sais loppua tämä painajainen, kun olen jo sentään 58-v. Ei vaan lopu. Todella ärsyttää tää uni. 

Vierailija
29/29 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla toistuu sama painajainen, mutta toisin päin. 

Iloitsen vihdoin synnyttäväni toisen lapsen, mutta pettymys, kun herään eikä olekaan totta. 

Halusin 3, sain yhden. 

Sais loppua tämä painajainen, kun olen jo sentään 58-v. Ei vaan lopu. Todella ärsyttää tää uni. 

Ei kivaa noinkaan päin. Ilmeisesti nämä lisääntymisasiat eivät jätä unissa rauhaan vähän myöhemmälläkään iällä. Joku sanoi että loppuu vaihdevuosiin... Olen toiveikas.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi