Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö ihmisiä jotka nukkuu päivät ja valvoo yöt kuin eläisivät toisella puolella maapalloa? Mitä ne häärää? Jotain bisnestä jossa toine

Vierailija
08.05.2024 |

Tiedättekö ihmisiä jotka nukkuu päivät ja valvoo yöt kuin eläisivät toisella puolella maapalloa? Mitä ne häärää? Jotain bisnestä jossa toinen puoli maapalloa on 'partneri'? Yöllä on kyllä ihanan hiljaista jos rakastaa hiljaisuutta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni sopii parhaiten sellainen rytmi, että valvon aamuyöhön ja nousen puoliltapäivin. Ulkoilen päivällä ja hoidan asioita, ja illalla aloitan työt. Yöllä pystyy keskittymään parhaiten. Nyt olen pitkään joutunut elämään virastotyöajassa, mutta onneksi meillä on liukuma, ja liu'un vielä sen ylikin, kun ei työnantajaa haittaa. Kukun sitten töissä myöhempään. Jos joskus on läsnäpalaveri klo 8, se on minulle sama tunne kuin keskivertoihmiselle klo 4. Mutta tällä tyylillä menee valoisa aika kokonaan töissä suurimman osan vuodesta. Yökyöpelirytmissä pystyin nauttimaan kunnolla myös päivänvalosta. 

Vierailija
22/25 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaessa ja lukiessa paras aika on yöllä. Ja jos on kova stressi, yöllä nukkuminen on yhtä puljaamista. Aamulla uni rauhoittuu ja muuttuu palauttavaksi. 

Nyt kun teen ulkotöitä ja stressitaso on pudonnut, tuntuu ihan kivalta olla liikkeellä päivänvalolla. Kunnes alkaa kuumuus ja migreenit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yöeläin. Voin iltaisin ja öisin paremmin, siksi olen silloin hereillä.

Vierailija
24/25 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No melkein. Vakiyökkönä mt asumispalveluissa.

Vierailija
25/25 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että naapurissa on Jeffrey Dahmer.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi