Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että mua naurattaa nyt kun mietin yhtä juttua! ei tosikoille!

Vierailija
24.01.2007 |

Meillä on oikeen hulina päivä takana. Kaikki kiukutteli mitä millonkin. Olin pesemässä nuorimmaisen pyllyä, kun uhmaikäinen tuli siihen jotain kiukutteleen. Mulla kilahti ihan tosissaan ja irvistin ja näytin KESKARIA uhmikselle! =D Ja mun tyyliin ei ole IKINÄ kuulunut keskarin näyttäminen. Nyt jo huvittaa ittiäkin!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella tilanteen ja mielikuva siitä on aika hillitön. Nauroin ääneen - pelastit illan XD

Vierailija
2/9 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauva rupes itkemään. Mulla jotenkin kilahti ja rupesin täysillä rummuttamaan jääkaapin ovea...Vähänkö nauratti jälkikäteen :))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskari ei tosin ole tullu mieleen. Mä pystyn niin hyvin kuviittelemaan sen tilanteen =)

Vierailija
4/9 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nyt kädet kyynärpäitä myöten ristiin, ettei apinoi tuota sun keskarinnäyttöä! Meillä vähän alle 3v. matkii KAIKESSA vanhempien kielenkättöä, eleitä, ilmeitä, tapoja...Tosi varovainen pitää olla mitä tekee/sanoo :)

Vierailija
5/9 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen joskus vastannut pää punaisena karjuvan uhmiksen huutoon samanlaisella karjaisulla, ja saanut lapsen ensin hämmästyneen, sitten huvittuneen näköiseksi. Sitten onkin jo naurettu yhdessä, kun äiti oli ihan hassu. :)

Keskisormea olen kyllä kerran näyttänyt ihan julkisesti, kun pönttö bussikuski ei muka huomannut meitä pysäkillä, vaikka huidoin etuoven kohdalla haluavani kyytiin. Hävetti kyllä vähän jälkikäteen, kun pysäkillä oli muutakin väkeä, samoin bussissa...

Vierailija
6/9 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin autoa ja edessä ajava auto ajoi ärsyttävän hitaasti mutta liittymä motarille oli tulossa justiinsa niin en viittinyt lähteä ohittamaankaan. Kuinka ollakkaan tämä " etana" kääntyi myös motarille. Jotain siinä manailin. Heti tilaisuuden tullen menin sitten ohi ja silloin kuuluu takapenkiltä: " Äiti mä näytin sille keskisormea!" Voi luoja kun häpesin jos se sattui katsomaan ohi ajavaa autoa. Kävimme tämän jälkeen keskustelua keskisormen näytöstä. Keskisormen näyttö ei kuulu tapoihini.

että varo vaan ;)

Vierailija
7/9 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin kerran olen näyttänyt uhmikselle samankaltaisessa tilanteessa. Lapsi vaan toljotti ja ihmetteli, että onko sulla pipi sormessa äiti???

Miten ihmeessä ne riiviöt saa nuo kaikki maailman kamalimmat käyttäytymistavat vanhemmissaan esiin?

Vierailija
8/9 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuskipa pysäyttikin auton ja antoi meidän nousta kyytiin!

Siinä sitä sitten huutelin kiitosta posket punaisina:(

Vierailija
9/9 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

minäkin kerran olen näyttänyt uhmikselle samankaltaisessa tilanteessa. Lapsi vaan toljotti ja ihmetteli, että onko sulla pipi sormessa äiti???

Miten ihmeessä ne riiviöt saa nuo kaikki maailman kamalimmat käyttäytymistavat vanhemmissaan esiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi