Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävän hajuiset tuotokset/kaasuttelut, merkki terveysongelmasta?

Vierailija
07.05.2024 |

Haiseeko teidän sekasyöjien tuotokset järkyttävälle?

Olen ollut 7v ajan kasvissyöjä. Nyt olen alkanut valua välillä takaisin sekaruokaan ja huomannut aivan järkyttävän muutoksen vessahajuissa. Siis haisen aivan siltä kuin kirjaimellisesti joku ruhho mätänisi sisälläni, täytyy tuulettaa kun käy vessassa, enkä kehtaa enää miehen luona edes käydä asioilla.

Aiemmin ei ollut mitään ongelmaa, paukutella voi usein ilman mitään hajuhaittaa kun sopiva hetki ilman seuraa sattui (oikeasti, näin on käynyt myös monelle ystävälle kasvisruokavaliota hetken jatkettua). Papuruuat kyllä pisti pierettämään, mutta sama se kun paukut oli kuin ilmaa vain.

Nyt huolestuttaa onko tämä hajuhaitta merkki jotenkin todella epäterveestä bakteerikannasta suolistossa? Sillä on kai aika paljonkin väliä mielialaa ja painonhallintaa myöten. Olen tosiaan myös alkanut lihoa ja on ummetusta ruokavaliomuutoksen jälkeen, vaikka edelleen syön paljon kasviksia. Onko tässä palattava aiempaan ruokavalioon ja unohdettava lihaherkuttelut?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia. Ellei ole kuolon haju tai tulehdukseen viittaava. Naisilla varsinkin on ihan tappava kaasu, myös tutkimusten mukaan, tuuleta. Jos oot siirtynyt sekasyöntiin hieman, selittäisi asiaa.

Vierailija
2/8 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole tutkittu juttu, että liha ruokkii epäedullisia mädättäjäbakteereita suolistossa. Kasvikunta hyviä.. Ehkä on hyvin pieni lihakiintiö minkä suoli sietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ab-piimä tai Actimel? Ei laktoosi-intolereanssia tai vilja-allergiaa? Lisäaineet tai kahvi?

Vierailija
4/8 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla krapulapaska haisee niin pahalta, että vessssa meinaa oksennus tulla. Mitä enemmän juonut viiniä, sitä hirveämpi haju. 

Vierailija
5/8 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalia. Ellei ole kuolon haju tai tulehdukseen viittaava. Naisilla varsinkin on ihan tappava kaasu, myös tutkimusten mukaan, tuuleta. Jos oot siirtynyt sekasyöntiin hieman, selittäisi asiaa.

Tuntuu että on aika kuolon haju, ainakin omaan nokkaan. En kehtaa enää kyläillessä tai töissä käydä vessassa tai päästää pientäkään paukkua. Panttaan kotiin ja tämä on ikävää. Miksi naisilla on kamalampi kaasu? Olen aina ajatellut että miehillä, ehkä johtuen ruokavaliosta.

Vierailija
6/8 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ab-piimä tai Actimel? Ei laktoosi-intolereanssia tai vilja-allergiaa? Lisäaineet tai kahvi?

Voisin kokeilla näitä probioottituotteita. Viljaa olen käyttänyt aina, ei ainakaan aiemmin ole ollut ongelma. Samoin maitoa nuorena, mutta en nyt 7v aikana lainkaan. Josko laktoosinsieto on sitten kadonnut. Kahvin voisi koittaa tauottaa, sitäkin olen aiemmin juonut kyllä ilman ongelmaa. Lisäaineita vältän hanakasti, kokkaan itse ruuat alusta loppuun.

Vierailija
7/8 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi sisaruksistani syö aika paljon lihaa ja etenkin leikkeleitä ja luoja miten pahalta vessassa haisee hänen siellä käyntinsä jälkeen....

Vierailija
8/8 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yksi sisaruksistani syö aika paljon lihaa ja etenkin leikkeleitä ja luoja miten pahalta vessassa haisee hänen siellä käyntinsä jälkeen....

Tämän allekirjoitan minäkin. Söin kalkkunameetvurstia pizzan päällä ja voi jeessus, piti äkkiä lampsia vessasta pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän