Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku USKIS vastata?? Lapsettomuudesta!

Vierailija
24.01.2007 |

Mitä tapahtuu, jos uskovainen ei pysty tulemaan raskaaksi ja tarvitsee vauvan alullepanoon hedelmättömyyshoitoja? salliiko esim. lestadiolaisuus tämän? Jos sallii, niin miksi? Eikö Jumala ole tarkoittanut, että tämän ihmisen ei ole tarkoitus saada lapsia, jos on tästä hedelmättömän tehnyt?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun Jumalani rakastaa kaikkia lapsia

Vierailija
2/6 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai Hän on voinut tarkoittaa, että tämän pariskunnan ei pidä saada lasta. Tai Hän on voinut taroittaa, että he kokevat jotain muuta. Kaikilla meillä on oma tarkoitettu kokemusmaailmamme, elämämme ja se, mitä siitä opimme. Ja kaikkien meidän on ihan itse, Jumalan avulla, oivallettava se tarkoitus. Yleensä erehdyksen kautta. MINÄ, en menisi kenellekään toisella sanomaan, mitä hänen on tarkoitus kokea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joittenkin vaan pitää käydä se pidempi reissu läpi jotta tulisi vahvemmaksi. Jumala kyllä tietää mitä on varannut kenenkin varalle. toisille reitti mm. vanhemmuuteen on helpompi toisille vaikeampi toisille on jopa laitettu Jumalan toimesta oma lapsi alulle jossain aivan muualla päin maailmaa.

Eli ei se lapsettumuus ole mikään rankaisu Jumalalta vaan Jumala on valinnut jotain muuta joka tarvitsee enemmän hyvää perhettä .

Tiedän muuten tapauskia missä on ensin ollut täysin hedelmättömiä sitten on saatu adoptio lapsia ja sen jälkeen onkin tullut biolapsi. joten edelleen Tutkimattomat ovat Herran tiet, mutta HÄn tietää.

Vierailija
4/6 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän kaikki narkkarit ole lopunikäänsä narkkareita, ja narkata voi alkaa toisaalta koska vain. Sinäkin olet potentiaalinen narkkari.

Vierailija
5/6 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koin sen niin, että lapset ovat Jumalan lahja vaikka siihen lääkärien apua tarvittiinkin. Kiitän lapsistani nimenomaan Jumalaa enkä lääketiedettä.

Vierailija
6/6 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtoi akkaa kun eukko olikin maho.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän