Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Tarvin apuanne.

Vierailija
07.05.2024 |

Olen 37v naimisissa oleva mies. Minulla on ihana vaimo, lisäksi hän on kaunis ja haluttava ja paras mahdollinen äiti. Olemme olleet yhdessä n.20v ja lapsiakin on tullut kolme kappaletta. Nuorin 6v. Meillä on molemmilla työt ja harrastukset. Arki sujuu ja on tasapainossa.  Teen työni kotoa ja hoidan siten myös suurimman osan kotitöistä. Vaimoni vaikuttaa onnelliselta. Ei ikinä valita. Minunkin kai pitäisi olla. Niin seksiäkin meillä on ihan ok. n.pari kertaa viikossa. Kaikki onkin hyvin tähän asti. Mutta... En saa vaimoltani muutoin huomiota käytännössä ollenkaan. En fyysisesti enkä mitään muutakaan... Olenko ahne? Vai jotenki kipee???  Itse kyl tasaisesti kehun häntä ja tuon tasaisesti kukkia silloin tällöin tai järjestän dinnerin tai jonku muun yllätyksen. Minusta tuntuu että hän ei halua tehdä minun eteen mitään ylimääräistä.? Sitä vähän kaipaisin! Haluisin tuntea että hän oikeasti arvostaa ja haluaa minua. Niin ja tottakai puhuttu on ja monesti. Onko hän vain rehellisesti kyllästynyt? Miten te naiset ajattelette? 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vaimollesi tuosta että kaipaat huomiota.

Vierailija
2/14 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, puhu, kuuntele. Kumpikaan teistä ei todennäköisesti osaa lukea ajatuksia, joten kannattaa kertoa minkälaista huomiota toiselta kaipaat ja sitä keskustelua ei sitten kannata aloittaa: kun sä et koskaan...

Ihmisten rakkauskieli on erilaista, toisille se että laittaa toisen lempiruokaa on sitä rakkauden osoittamista, toisille se että vie niitä kukkia jne. Kaikille julkiset hellyydenosoitukset eivät tule luonnostaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Kuis sulle ei kelpaa miesterapeutti? Miks pitää kysyy naisilta?

Vierailija
4/14 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko asia suoraan puheeksi, että haluaisit hellyyttä ja kosketusta myös seksin ulkopuolella. Tai sitten alat itse sinnikkäästi tehdä aloitteita tähän, eli telkkaria katsellessa menet lähemmäs, pidät kädestä autossa, suukotat ohi kulkiessa. Uskoisin, että vaimosi alkaa tehdä samaa takaisin, kun yhteyttä hiukan raottaa.

Ja et vaadi liikoja, ihan normaali ihmisen perustarve, hienoa että teillä menee noin hyvin muuten. 

Vierailija
5/14 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat aivan ihanalta mieheltä!

Mä kyllä arvostaisin sitä, että jos mies kokisi jotakin kaipuuta, hän tulisi luo ja halaisi ja pussaisi ja hymyilisi silmiin katsoen ja sanoisi, että rakas, musta olisi aivan ihana jos joskus tekisit x- asioita. Jatkaisi hymyilemistä ja pussaisi taas ja rakkaudella halattaisiin lisää. Tai näin mä olen tehnyt miehelleni, ja haaveilen että hän tekisi samoin jos on jokin tarve 😅 

Saattaahan olla että hän on kyllästynyt, mut sittenpähän tiedät jos kokeilet vielä 😊

Ei ole ollenkaan liikaa vaadittu pienet huomionosoitukset. Mut onko toi ollut noin aina vai onko hän muuttunut tuollaiseksi? Onhan se raastavaa jos huomiota ja hellyyttä arjessa kaipaisi, eikä sitä saa.

Vierailija
6/14 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää kertoa tuo vaimollesi eikä tänne palstalle xD

Vierailija
7/14 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro vaimollesi tuosta että kaipaat huomiota.

Tuollainen ei todellisuudessa kannata, sori siitä.

Vierailija
8/14 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu ihan rehellisesti siitä mitä kaipaat. "Rakas, kaipaan sitä että osoitat enemmän huomiota minua kohtaan." Sitten kerrot millaisesta huomiosta nautit, jos nainen ei jo tiedä sitä. Älä puhu ilkeästi, vaan kerro suoraan mutta ystävälliseen sävyyn.

Vierailija
9/14 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkee kuin pikkutyttö, selvästi näitä nykymiehiä, eli halpoja kopioita isolla bensakoneella ajavasta lihansyöjästä.

Vierailija
10/14 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo sanottu: puhu suoraan puolisollesi. Kerro, miltä sinusta tuntuu.

Lisäksi minulle tuli mieleen, että pitääkä vaimo näistä aika näyttävistä (ja ilmeisesti yllätyksenä tulevista?) huomionosoituksistasi? Osalle ne voivat olla hämmentäviä ja jotenkin "teennäisiä", hieman kuin amerikkalaisista leffoista opittuja kikkoja.

Vierailija
11/14 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

37v mies ulisee vauva palstalla? Höpöhöpö nainen sinä olet ja tämä on nais vihaa solvata naisia. 

Vierailija
12/14 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena kommentoin, että minulla on aivan ihana mies, joka on ahkera, rakastava, aktiivinen, on aina osallistunut lastenhoitoon ja tehnyt kotitöitä. Kyllä hän myös pussailee minua, varsinkin jos itse teen aloitteen ja aina, kun menen lähelle, hän vastaa siihen. Olemme olleet yhdessä yli 34 vuotta ja olemme onnellisia. Seksiä on edelleen paljon ja se on molemmista ihanaa. Liittyen kysymykseesi, olen puhunut mieheni kanssa usein tästä, että hän osoittaa rakkauttaan pääasiassa tekemällä näitä em asioita eli siis kaikkia arkisia tekoja koko ajan. Ostaa hän minulle myös lahjoja ja /tai kukkia merkkipäivinä, mutta se on enemmän minulle tärkeä juttu ja siksikin hän tekee niin, koska tietää sen. Yritän tässä sanoa, että toiset ihmiset osoittavat rakkauttaan enemmän arjessa ja arkisilla teoilla kuin hempeilemällä. Mutta kannustan puhumaan vaimosi kanssa asiasta ja tekemällä näitä lähestymisyrityksiä lisää, jolloin teillä ehkä hellyys ja koskettelu lisääntyisi. Kuulostatte ihanalta parilta! Onnea teille jatkoonkin!

Vierailija
13/14 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm et kai odota vastalahjaa tms? Jatka vaan omia juttujasi mutta älä odota, että toisen täytyy jotenkin yrittää vielä enemmän kuin jo tapahtuu: sanoit han, että kaikki sujuu?

Vierailija
14/14 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaimosi ennen huomioinut sinua? Kaikilta se ei tule luonnostaan.

Ymmärrän että tarvitset huomiota ja läheisyyttä, et ole ahne. Ei ole reilua että parisuhteessa vain toinen hoitaa huomion antamisen.

Puhu vaimollesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi