Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä elämässä "hankala" tai "mahdoton" tyyppi?

Vierailija
07.05.2024 |

Vaikka suvussa? 

Että kaikki on vain aina VAIKEAA.

Oletteko minkä verran tekemisissä?

Esimerkkejä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta onneksi vain yksi. Olen tekemisissä niin vähän kuin mahdollista. Tällä ihmisellä on hankalia tyyppejä ympärillään vaikka kuinka monta. Olen kuulemma yksi heistä. Hän on katkonut välejä moneen suuntaan. Syy on aina niissä muissa. Syy miksi suuttui minulle verisesti oli se, että asetin hänelle rajat. 

Vierailija
22/27 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli yksi "kaveri" työssä ihan ok, mutta vapaalla jatkuvasti lainaamassa rahaa, pummaamassa olutta tai tupakkaa jos nähtiin baarissa. Maksoi rahavelan aina takaisin. Muutti onneksi muualle, kun en kerran vastannut puh ja myöhemmin nähtiin, sanoi , poistin numerosi kun et vastannut. Ajattelin että hyvä juttu, ei tule ikävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita, entisiä ja nykyisiä, ja parhaiten menee kun ei ole tekemisissä heidän kanssa. Yksi entinen kollega kiukutteli ja tiuski kuin pieni lapsi, vaikka oli keski-ikäinen nainen ja äiti! Omassa sisarusparvessa on yksi tällainen "aikuinen lapsi". Pari serkkua on aika vaikeita ja todella epäkohteliaita tapauksia, ehkä tyhmiä. Yhden serkun puoliso on aikamoinen riidankylväjä, nauttii saadessaan epäsopua ja turhaa draamaa ympärilleen. Mielistelee ja kielistelee kun on jotain vailla ja haistattelee v i t u t jos ei tanssita hänen pillin mukaan.

En osaa suhtautua tuollaiseen muuten kuin välttelemällä kanssakäymistä.

Otan vastaan vinkkejä, kuinka muuten suhtautua.

Vierailija
24/27 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä itse.

Olen ratkaissut asian erakoitumalla.

Hienoa. Teit palveluksen kaikille. 

NIin tein, mutta ennekaikkea itselleni. Ne muut oli siinä vaiheessa vähiten mielessä. -eri-

Vierailija
25/27 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita, entisiä ja nykyisiä, ja parhaiten menee kun ei ole tekemisissä heidän kanssa. Yksi entinen kollega kiukutteli ja tiuski kuin pieni lapsi, vaikka oli keski-ikäinen nainen ja äiti! Omassa sisarusparvessa on yksi tällainen "aikuinen lapsi". Pari serkkua on aika vaikeita ja todella epäkohteliaita tapauksia, ehkä tyhmiä. Yhden serkun puoliso on aikamoinen riidankylväjä, nauttii saadessaan epäsopua ja turhaa draamaa ympärilleen. Mielistelee ja kielistelee kun on jotain vailla ja haistattelee v i t u t jos ei tanssita hänen pillin mukaan.

Olen se, joka kirjoitti veljen olevan Narsisti. Suosittelen olemaan mahd vähän tekemisissä hankalien ihmisten kanssa sekä opettelemaan pitämään huolta omista rajoista, jos on pakko olla tekemisissä. Vinkkejä vaikka tässä:

https://www.vapaaksinarsistista.fi/rajojen-asettaminen-narsistille-toim…;

Vierailija
26/27 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen se, joka kirjoitti veljen olevan Narsisti. Suosittelen olemaan mahd vähän tekemisissä hankalien ihmisten kanssa sekä opettelemaan pitämään huolta omista rajoista, jos on pakko olla tekemisissä. V

Vinkkejä tässä :

https://www.vapaaksinarsistista.fi/rajojen-asettaminen-narsistille-toim…

Vierailija
27/27 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein koko suku. Röyhkeästi käyttäytyviä.