Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me ihmiset pystyttäis elää samanlaisissa pienissä kylissä ja kommuuneissa kuin Taru Sormusten Herrasta se Hobitti-kylä

Vierailija
06.05.2024 |

Mutta te valitsette itse tämän kaiken, te äänestätte tätä kurjuutta vuosi toisensa jälkeen ja kumarratte tahoja ketkä tekee teidän omasta elämästänne vaikeaa

Te jopa tappelette näiden pyskopaattisen puolesta, niiden taistelut. 

:D

Ei lisättävää

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pykopaattien, sori kirjotan nopeesti :D

Vierailija
2/23 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekemistä sillä on äänestämisen kanssa? Kuka vain voi muuttaa maalle, mutta helppo dopamiini menee nykyään kaiken muun edelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne pienemmätkin utopiakolhoosit on ennen pitkää kaatuneet osan lokkeiluun, sekä ryyppäämiseen ja riitelyyn.

Vierailija
4/23 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne pienemmätkin utopiakolhoosit on ennen pitkää kaatuneet osan lokkeiluun, sekä ryyppäämiseen ja riitelyyn.

Rangaistuksena on joutua häkkiin örkin raizkaamaksi. Siinä äkkiä lokit, juopot ja pukarit parantaa tapansa.

Vierailija
5/23 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hobitit poltteli piippua niin se auttaa kestämään jopa sukulaiset. Kaverit voi sentään valita...

Vierailija
6/23 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin valitsenkin. Helsingissä on mukavaa asua. Lontoossa oli vielä mukavampaa ja New York vasta hieno olikin. En minä halua asua keskellä ei mitään pienessä kommuunissa.

Vierailija
7/23 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hobittitalon saa pidettyä kuivana? Muuten se kyllä kelpaisi hyvin.

Vierailija
8/23 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et selvästikään oo pelannu Lotroa, se Hobittila ei todellakaan ole mikään pieni kommuuni. Älyttömän iso alue tampata hobitin kintuilla eteenpäin jos ei omista ponia/hevosta.

Vierailija
9/23 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisi kokeilla kyllä mut eihän niissä kylissä ois työpaikkoja 

Vierailija
10/23 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Kolholisit olivat yleisiä Neuvostoliitossa. Utopia, josta tuli useimpien dystopia.

Ap, Googleta sana kolhoosi niin pääset lähemmäksi mainitsemasi asumistyylin ihanteisiin ja todellisuuteen.

Vierailija
11/23 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satasella samaa kuin mitä Ap on poltellut. Joo, voitaisiin kaikki elää kuin Hobitit.

Vierailija
12/23 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rangaistuksena on joutua häkkiin örkin raizkaamaksi. Siinä äkkiä lokit, juopot ja pukarit parantaa tapansa.

Uruk hait oli timmeimpiä uroita koko trilogiassa!

Vierailija
13/23 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitaisi kokeilla kyllä mut eihän niissä kylissä ois työpaikkoja 

Maanviljelijä? Seppä? Paimen?

Vierailija
14/23 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kun se kolhoosin vetäjä on pukari, syöppö juoppo ja naippo, lokit hännystelevät häntä. 

Vierailija
15/23 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekemistä sillä on äänestämisen kanssa? Kuka vain voi muuttaa maalle, mutta helppo dopamiini menee nykyään kaiken muun edelle.

Mitä puoluetta pitää äänestää, jos haluaa elää kuin Hobitti Konnussa? Olisiko se Keskusta, vai joku Kristallipuolue? Tai se Vornasen yhden miehen puolue?

Vierailija
16/23 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi Taru sormusten herran kaltaisia, Hobbitien kyliä, olisin heti valmis muuttamaan.Oma kodikas asunto, omat puutarhat, yhteisöllisyys. Mutta oma rauha. Kaunis luonto. 

Vierailija
17/23 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menkää. Älkää ottako mua sinne, haluan olla rauhassa. Kaikki kommunistiset kommuunit ei ole mua varten. Vaikka haluan muuten kommunikoida välillä ja avustaa eteenpäin jne.

Vierailija
18/23 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan mulla niitä sieniä vielä jossain ...hmm

Vierailija
19/23 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No menkää. Älkää ottako mua sinne, haluan olla rauhassa. Kaikki kommunistiset kommuunit ei ole mua varten. Vaikka haluan muuten kommunikoida välillä ja avustaa eteenpäin jne.

No hö. Sinä olisit ollut niin hyvää seuraa örkille häkissä.

Vierailija
20/23 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi