71 cm vyötärö
Kommentit (48)
Liian kapea vaihtoehto puuttui kokonaan.
Eli se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuo ihannoitu 60 cm vyötärö mietityttää. Muotoja kyllä on.
T: AP
Niin vaan monella mallilla on 90-60-90 tai lähellä näitä numeroita. Mutta pointti ei ole että vyötärönympärys pitäisi olla 60 cm vaan naisella tuo suhde eli 30cm pitäisi säilyä oli vyötärö sitten 70 tai 80 cm.
Suomessa naiset ovat monesti tasapaksuja.
Minkäs sille tasapaksuudelleen mahtaa? Laihtuminen ja lihominen ei siihen vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mitat oli 86-71-86 kun painoin 52kg. Pituus 164cm. Mulla on korkeat kylkiluut, luultavasti vaikuttaa.
Korkeat kylkiluut?
Siis tynnyrimäinen pyöreä rintakeä. Alimman kylkiluun ja lantioluiden väli n5cm, ei siinä paljoa pääse kapenemaan
Minulla on myös vain 5 cm väliä. Olen sen mallinen, että ylälantiolta on 87 cm ympärysmitta, vaikkei ole mitään jenkkakahvoja. Rinnan alta taas kapeahko.
Luusto vaikuttaa kyllä paljon vyötärön leveyteen.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kuule ihan pituudesta ja muista mitoista! 180cm hoikan naisen vyötärö
Ei se pituus vaikuta siihen vyötärön ympärysmittaan.
Voi kun pääsisi tuollaiseen lukemaan sitten kun pääsen normaalipainoon. Painan tällä hetkellä 107kg ja pituus on 168cm. Painavimmillaan olin 125kg, että olen painoa jo pudottanut ihan kivasti vaikka paljon on vielä matkaa normaalipainoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuo ihannoitu 60 cm vyötärö mietityttää. Muotoja kyllä on.
Niin vaan monella mallilla on 90-60-90 tai lähellä näitä numeroita. Mutta pointti ei ole että vyötärönympärys pitäisi olla 60 cm vaan naisella tuo suhde eli 30cm pitäisi säilyä oli vyötärö sitten 70 tai 80 cm.
Suomessa naiset ovat monesti tasapaksuja.
Huvittavia juttuja. Nuo suhteet ovat juuri niitä asioita joihin on hyvin vaikea millään toiminnalla vaikuttaa. Jo lapsista näkee että toisilla on ns. ihanteelliset mittasuhteet, toisilla vähemmän. Se on elämää että olemme erilaisia eikä kenenkään pitäisi tuntea huonommuutta siitä että ei täytä jotain ihmisen silmään sopivaa ideaalia.
Viisautta on hyväksyä elämän epätäydellisyys.
Ja juu, suomalaisilla on omat erityispiirteensä. Keskimäärin Suomi-nainen ei ole luonnostaan valtavan kurvikas eikä keskimääräisen Suomi-miehen figuuri noudata antiikin patsaan muotoja, mutta se siitä. :D
Mun mitat 86-67-97
Pituus 175 cm ja paino 58 kg
Lapsia neljä ja ikää 43
Riippuu vartalotyypistä. Itse en omenavartalona tuollaista tavoittele, koska joutuisin alipainon puolelle. Menkat loppuu tms. Kokemusta on. Vähän alle 90 cm riittää mulle ja siihen pääsen painamalla alle 60 kg.