71 cm vyötärö
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla vyötärö ei saa olla yli 90cm. Eli hyvä se on!
Miehillä taas ei saa ylittää 100cm!
Tämä on paljon tärkeämpi kuin paino. Paino voi olla 100 kg mutta vyötärö voi silti olla 70cm
Mulla on yli 90cm nykyään (tuo entinen 54/170/vy74), 170cm/68kg nykyään. Vatsa on litteämpi kuin monella muulla, mutta leveä olen edelleen. Lääkärikin mittasi, katsoi lukemaa ja katsoi mua ihmeissään ja totesi, että eipä mitään.
Sinulla ilmeisesti leveät luut?
Vyötäröllä ei ole luita. Selkäranka vain. Kylkiluut ovat ylemmällä.
Se mistä vyötärö mitataan, siellä on ainoa kiinteä (luuta)
Tätä moni ei tajua!
Höpö höpö.
Malleilla 90-60-90 mitat. Hoikkia kuin mitkä mutta lantio 90cm.
Sama suhteutettuna 120-90-120.
Huonot geenit tekevät naisesta miesmäisen eli suoran. Tiimalasikroppa on naisellista.
Minulla on kai pieni ylävartalon luusto. Lantionluut on leveät.
T: AP
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 82cm, vaikka olen vain 165cm pitkä. En ole ylipainoinen, vartaloni on vain tämän muotoinen ja olen sinut sen kanssa. Harmittaa kaikki vuodet kun olin ahdistunut vyötäröstäni, olisinpa käyttänyt sen energian johonkin mukavampaan!
Olet kyllä aivan oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on paljon tärkeämpi kuin paino. Paino voi olla 100 kg mutta vyötärö voi silti olla 70cm
Jaaha. Mitäs tehään kun aamulla on aina 75 ja illalla 90?
Turvotus vatsassa vaikuttaa paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menet lääkäriin. Tuollainen turvotus ei ole normaalia.
Olisko autoimmuunisairaus, suolistosairaus, munuaistauti, sydäntauti tai muu aineenvaihduntahäriö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yli 90cm nykyään (tuo entinen 54/170/vy74), 170cm/68kg nykyään. Vatsa on litteämpi kuin monella muulla, mutta leveä olen edelleen. Lääkärikin mittasi, katsoi lukemaa ja katsoi mua ihmeissään ja totesi, että eipä mitään.
Se mistä vyötärö mitataan, siellä on ainoa kiinteä (luuta)
Juuri tuo ihannoitu 60 cm vyötärö mietityttää. Muotoja kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullistatko vatsan ulos? Ei tuossa muuten ole mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mistä vyötärö mitataan, siellä on ainoa kiinteä (luuta) selkäranka, muut suolistoa ja muita elimiä.
Mun vyötäröllä on kylkiluut ja heti kylkiluiden alapuolella lantioluut. Sentin verran jää "tyhjää tilaa" eikä mun vyötärö ole edes siinä kohdassa.
Mun suolisto oikeesti turpoo kamalasti. En pullista. Mulla on monia ruoka-aine allergioita. Aina ei keksi mistä turvotus johtuu. Inhottaa näyttää raskaanaolevalta kun ei oo.
Vierailija kirjoitti:
Niin vaan monella mallilla on 90-60-90 tai lähellä näitä numeroita. Mutta pointti ei ole että vyötärönympärys pitäisi olla 60 cm vaan naisella tuo suhde eli 30cm pitäisi säilyä oli vyötärö sitten 70 tai 80 cm.
Suomessa naiset ovat monesti tasapaksuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvotus vatsassa vaikuttaa paljon.Menet lääkäriin. Tuollainen turvotus ei ole normaalia.
Olisko autoimmuunisairaus, suolistosairaus, munuaistauti, sydäntauti tai muu aineenvaihduntahäriö?
Mulla saattaa kanssa turvota vatsa niin, että illalla on vyötärö 20 cm isompi kuin aamulla. Ei onneksi ihan joka päivä, mutta sellainen 10cm turvotus on mulle ihan normaalia. Luulisin, että kaikilla on on iltaisin vatsa vähän turvoksissa, mutta ei ehkä ihan niin paljon kuin minulla.
Mulla ei ole keliakiaa, en syö maitotuotteita, ei ole kilpirauhasessa ongelmia eikä muutenkaan mitään muuta syytä kuin ärtyvä suoli. Stressi, väärä ruoka (välillä voin syödä mitä vain ja ei pahemmin turvota, sitten taas välillä riittää, että vilkaisekin esim. perunoita tai avokadoa tai sipulia) ja istuminen töissä ovat mahdollisia syitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin vaan monella mallilla on 90-60-90 tai lähellä näitä numeroita. Mutta pointti ei ole että vyötärönympärys pitäisi olla 60 cm vaan naisella tuo suhde eli 30cm pitäisi säilyä oli vyötärö sitten 70 tai 80 cm.
Suomessa naiset ovat monesti tasapaksuja.
Tuo 30 cm ero vyötärön ja rinnan välillä on myös tuntunut hyvin kaukaiselta, vaikka olen suht rintava.
Mun mitat oli 86-71-86 kun painoin 52kg. Pituus 164cm. Mulla on korkeat kylkiluut, luultavasti vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mitat oli 86-71-86 kun painoin 52kg. Pituus 164cm. Mulla on korkeat kylkiluut, luultavasti vaikuttaa.
Korkeat kylkiluut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkeat kylkiluut?
Siis tynnyrimäinen pyöreä rintakeä. Alimman kylkiluun ja lantioluiden väli n5cm, ei siinä paljoa pääse kapenemaan
Minulla on vyötärönympärys 98 ja tiimalasivartalo. Pituus 176. Painoa on aika paljon.
Sanoisin että enemmän on väliä mittasuhteilla. Vaikka olisi siro vyötärö niin ei ole nätti jos käsivarret ja reidet pursuilee läskiä. Ja jos taas on vähän lihava mutta silti tiimalasivartalo on silloin kaunis. Pyöreät omenat tikkujaloilla on kamalia :D
Vierailija kirjoitti:
Olen 23-vuotias nainen, pituutta 184 cm.
Vyötärö on noin 62 cm. Tiimalasivartalo.
Kehityt vielä. Lapsen kun saat niin lantio levenee ja sinusta tulee päärynä.
Tekosyitä.
90-60-90. Noin merkittävä ero.