Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi koittaa liiaksi miellyttää

Vierailija
06.05.2024 |

Minulla ei ole lapsia joten en voi sanoa onko tämä normaalia käytöstä vai ei. Olen tutustunut nyt mieheni lapseen ja hän tekee aina kaiken mitä isänsä sanoo. Koskaan ei mitään kyseenalaista, tarjoutuu siivoamaan ilman pyytämättä, istuu hiljaa paikallaan eikä esimerkiksi koskaan juokse tai hypi, edes ulkona. Puhuu oikeastaan vain kysyttäessä ja ainoastaan isälleen. Pyytää luvan jopa veden juomiseen. Lapsi on seitsemän. Mies kehuu kuinka hyvin on äitinsä hänet kasvattanut. Minusta lapsi vaikuttaa lähinnä vain alistuneelta.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan lapset monesti käyttäytyvät kylässä.

Vierailija
2/24 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kylässä. Mutta jos käyttäytyy noin kotonaan, niin kuulostaa sille ettei lapsi ole siellä kuin kotonaan. Mistä sitten johtuu, niin en tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Surullista. Siinä iässä moni vielä juoksee välillä, jumppaa, liikkuu, ui ja leikkii. Mitä hän saa tehdä. Toivottavasti tulee vielä iloa lapselle.

Vierailija
4/24 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syystä tai toisesta turvaton lapsi. :( 

Vierailija
5/24 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni lapset ovat erilaisia. No ovathan he melko äänekkäitä välillä ja sanovat vastaankin. Osaavat kyllä totellakin. Mies heitä on minulle moittinut ja kehunut omaansa kuinka hän osaa käyttäytyä. Hän kummaksuu sitä jos lapsista lähtee ääntä. Ap

Vierailija
6/24 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tuli heti mieleen. Älyttömän surullista.

Vierailija
7/24 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun lapsi 6 v on luonnostaankin tosi rauhallinen ja hiljainen sekä tottelee kaikkia (muita paitsi minua). Oikein rakastaa sääntöjä. Ei ole kertaakaan koskaan tarvinnut pyytää olemaan varovainen. Jotkut vaan on tuollaisia ja se on ihan ok, paitsi toki jos käytös johtuu alistamisesta. Ei silti aina johdu.

Vierailija
8/24 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy isällään näköjään kylässä. Noin kylässä juuri käyttäydytään. 

Vierailija
9/24 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tämä, joka laittaa näitä lapsiparka juttuja? Milloin kenenkin kummin kaiman lapsi on niin huonosti kohdeltu ja traumatisoitunut.

Vierailija
10/24 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n lähiöissä lapset aktiivisesti jengiytyy ja harrastaa mummojenpotkimista ja varastelua. oppivat itsenäisiksi vornasiksi

Vierailija
11/24 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat erilaisia. Heillä on erilaisia temperamentteja. Joku on hiljainen kuuntelija ja joku taas vilkas kiipeilijä. Annetaan lasten olla lapsia. Hyväksytään heidät sellaisena kuin he ovat.

Vierailija
12/24 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus hyljeksitty, laiminlyöty tai kiusattu lapsi toimii siten, että hän yrittää kaikin tavoin olla miellyttävä. Pitää yrittää olla miellyttävä, että kelpaa. Aika karua.

Vierailija
13/24 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tukea lasta antamalla hänen valita. Minkä makuinen jäätelö, mitä haluaisi ruuaksi, millaisia vaatteita haluaa, mitä lautapeliä haluaa pelata, mitä kirjaa luetaan, jne. 

Voit lähteä hänen kanssaan ulos juoksemaan, riehumaan ja hulluttelemaan. Uimahallissa voi hyppiä, jne. 

Itse olen ollut hyvin maltillinen äiti. Onneksi suvussa on niitä riehuttajia, niin oppii lapsi erilaiseenkin tapaan toimia 😄

Vierailija
14/24 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syystä tai toisesta turvaton lapsi. :( 

Sinä lapset onhan sen tiedät. Taas tuo moukka haukkumassa muiden lapsia 👿

Vierailija
15/24 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaile edelleen moukka itsellesi. Jätä lapset rauhaan. 

Vierailija
16/24 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaile itsellesi moukka ja jätä toisten lapset rauhaan. 

Vierailija
17/24 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle hullulle mikä tekee näitä lapsi aloytuksi älkää vastatko. 

Vierailija
18/24 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen vika sitten miehen lapsessa... Sitten kun olisi villi raikuli, niin se olisi taas vika. Vika taitaa olla sinussa aikuisessa. Anna lapsen olla lapsi ja oma itsensä.

Vierailija
19/24 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taasko tämä, joka laittaa näitä lapsiparka juttuja? Milloin kenenkin kummin kaiman lapsi on niin huonosti kohdeltu ja traumatisoitunut.

Tämä on tosi sairas maho lehmä. 

Vierailija
20/24 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko liian ankara kasvatus ja/tai häntä hyljeksitään ja kiusataan esim. koulussa. Itse olin tuollainen ylikiltti lapsi, jolla ankara isä (hänen isänsä puolestaan kasvattanut isäni uhkailemalla->kasvatustapa siirtynyt alitajuisesti isälleni) ja koulussa vuosia jatkunut kiusaaminen. Lisäksi jouduin olemaan tukena osittain psyykkisesti sairaalle äidilleni koko lapsuuteni (vanhempani eronneet). Olin totaalisen yksin lapsuuteni. Murrosiässä sitten luhistuin psyykkisesti aivan pohjalle enkä ole toipunut nyt vuosikymmeniä myöhemminkään terapian ja lääkkeiden avulla. Lapset jotka eivät puhu ongelmistaan ovat suurimmassa riskissä sairastua mielenterveysongelmiin, eivät ne huutajat ja itkijät, koska näillä vielä voimia ilmaista oikeita tunteitaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän