Miten usein vedät kännit?
Ja onko se sinusta hauskaa?
Itse käytän alkoholia ihan liikaa, varmaan suurkulutus menee rikki koko ajan ja reilusti, mutta en koskaan "vedä kännejä". Se on tila, jota yritän välttää viimeisen asti, koska se on minusta ihan järjetöntä ja kamalaa. Viimeksi olen ollut kännissä joskus 20 vuotta sitten.
Kommentit (5)
joskus opiskelujen alussa noin kaks kertaa viikossa, nyt ehkä pari kertaa kuussa.
kerran pari kuussa. Viimeksi vedin (vahingossa) kunnon kännit 8 vuotta sitten ja kärsin kyllä niin kovat kankkuset, että sellaista en halua enää ikinä kokea. Oli pakko soittaa aamulla anoppi apuun vauvaa hoitamaan, enkä sitäkään halua enää ikinä kokea...
Suomalaiskansalliseen tyyliin en ole varmaan ikinä "vetänyt kännejä". Jonkin verran yli janon olen juonut kyllä joskus nuorempana, mutta en käsitä mitä ideaa on juoda niin paljon että oksentaa ja sammuu ojanpohjalle ja sitten kärsiä kankkusta seuraavat päivät? Jotain uskomattoman viihteellistä siinä ilmeisesti kuitenkin on koska Suomessa se näkyy olevan hyvin suosittu harrastus.
Alkoholia käytän silloin kun siltä tuntuu, noin viinilasillisen tai parin verran viikossa.
ehkä kerran vuodessa on jo bilettämään lähtiessä sellainen olo, että nyt taitaa menna useampi lasillinen - tietoisesti en silti lähde hakemaan humalaa, jos siinä nyt sitten on enää mitään eroa...
muuten juon kyllä kerran, pari viikossa lasin tai pari kerrallaan.
Viinan kanssa läträily on ihan... syvältä. Keskushermostoa lamauttavaa myrkkyä, ihanaa, jee!