Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion periä terapiarahat ja tulonmenetykset kiusaajiltani

Vierailija
06.05.2024 |

Olin hyvä koulussa ja lupaava lahjakkuus matemaattisissa aineissa. Olin kuitenkin yläasteella koulukiusattu. Minulla ei ollut yhtä ainoaa ystävää. Tästä aiheutui pitkäkestoista stressiä, masennusta, traumatisoitumista ja voimien hiipumista. Kirjoitin vielä ylioppilaaksi ja suoritin korkeakoulututkinnon hyväpalkkaiselta alalta, mutta kamppailin ja opinnot pitkittyivät vakavan masennukseni takia. Yläaste on kriittistä aikaa sosiaalisten taitojen ja oman identiteetin kehittymisen kannalta. Ajauduin vielä myöhemmin työpaikkakiusatuksi. Sain potkut. Seuraavissa työpaikoissa ahkeroin yhä kovemmin tehden yhä pidempiä työpäiviä. Paineet olivat kovat. Lopulta paloin loppuun ja sairastuin vakavaan masennukseen. Mikään lääkehoito ei ole tehonnut siihen. Ei ole varaa terapiaan ja tulevaisuus näyttää toivottomalta. Olen ajautumassa pienelle työkyvyttömyyseläkkeelle ja kansaneläkkeelle. 

Elämäni on pilalla. Toivoa ei ole. En ole edes kyennyt parisuhteeseen ja perustamaan perhettä. Ei ole mitään menetettävää.

Kertokaa vinkkejä, miten saan perittyä tuhansien eurojen terapiarahat ja kesken jääneen urani tulonmenetykset kiusaajiltani. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mallia huumemaailmasta. Miten ne perii massit

Vierailija
2/5 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep. Ei ihan taida onnistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallisia reittejä et mitenkään.

Vierailija
4/5 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin hyvä provo

Vierailija
5/5 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä nyt jostain syystä ei ollutkaan provo, niin miksi syytät sun yläaste aikaisia kiusaajia siitä, että sait burnoutin tehdessäsi liikaa töitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan