Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako imurin pölypusseja ostaa varastoon (vanha imurimalli)?

Vierailija
06.05.2024 |

Mulla siis vanhanmallinen mutta toimiva imuri. Joka paikasta ei enää saa siihen sopivia pölypusseja. Löysin yhden verkkokaupan joka niitä myy vielä. Kannattaako mun tilata niitä monta pakkausta, tuleville vuosille, vai meneekö pölypussit pilalle vuosien mittaan kaapissa? Onko niissä parasta ennen -päiväys? Oma maalaisjärkeni sanoo että ei ne mene pilalle mutta mikä mahtaa olla totuus tässä? Hapertuuko materiaali tms.?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tallikäytössä faijan vanha volta 90-luvun alusta, ja vielä on löytynyt pusseja netistä aina tarvittaessa. Ei montaa pakettia viiti varastoonkaan ostaa, jos se imuri kuitenin lakkaa toimimasta.

Vierailija
2/4 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lähes kaikkiin imureihin löytyy jokin malli. Muistaakseni pölypussit.com, heillä on laaja valikoima, myös off-brand pusseja, jotka sopii vanhempiin imuroihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uskot imurin kestävän kauemmin kuin pölypusseja valmistetaan niin kannattaahan niitä sitten ostaa varaston. Varsinkin jos saatavuus on jo epävarmaa ja netistä tilaa niin samapa kai se on tilata pidemmän ajan tarpeisiin. Tuskinpa ne kovin hapertuvat.

Vierailija
4/4 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin - tuskin hapertuu jos valolla suojassa ja kuiva, tasainen lämpötila.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä