olenko therian?
Olen huomannut että alan välillä tehdä eläimellisiäääniä ja tekoja ilman tarkoitusta. Aina kun istun koulussa minua ahditaa, kun tuntuu että "häntäni" on painautuneena perseeni alle epämukavasti. Mnä myös havahdun siihen että huomaan liikkuvani neljällä tassulla(raajalla) normaalin kävelemisen sijasta. Onko muilla tällaista? Olen ihan tosissani ja toivon vain asiallisia vastauksia.
Kommentit (6)
Olen lapamato therian ja loveen etten oo yksin
Tämä on seksipalstalla tämä aloituksesi, koitapa jotakin muuta foorumia joka liittyy enemmän aiheeseen.
Et ole therian, vaan tavallinen 12 vuotias lapsi. Tuo kaikki kuuluu lapsena olemiseen: metsässä leikkiminen, kannoilla hyppiminen, eläinleikkien leikkiminen ym. kaikki muutkin mitä luettelit. Kaikki tekevät lapsena ihan samoja asioita, joten et ole mikään oikea eläin. Tuskin haluat nukkua kaiken yötäsi ulkona tai syödä vain metsästä marjoja, niin olet ihminen. Sun kannattaa mennä juttelemaan nyt jollekin aikuiselle tästä jos tää asia vaivaa sua.
Uskon että saatat olla therian ja itsekin olen.
Olet therian mielestäni, mutta vain sinä voit tietää sen!
Tunnen samoin Haluatko tulla kylään tunnen olevani sigma yksinäinen iso metsän susi ja haluan sinusta seuraa