Miten tililtä voi mennä vasta tänään maksu vaikka olen kaksi päivää sitten ostanut ruokaa.
Ei minulla ole mitään luottokorttia vaan tavallinen pankkikortti. Ja minulla pitäisi olla tilillä 143 euroa ja on vain 105 euroa. Laskin kaikki maksut mitä olen maksanut torstaista saakka niin pitäisi olla tilillä 143 euroa. Mun mielestä on veloitettu kaksi kertaa yhtä ostosta.
Kommentit (50)
Et jumankauta oo tosissas. Ei ne rahat viikonloppuisin liiku. Katso verkkopankista tilanne, kyllä ne katevarauksissa näkyy saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan toi Zettle kassasovellus/kassajärjestelmä nimenomaan pien yrityksissä. Ihan vain huvikseni kyselen.
Juu, parinkympin laite ja kuukausimaksuton joka toimii esim kännykässä.
Ap ei ole näköjään päivittänyt, mikä sekaannuksen aiheutti.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole näköjään päivittänyt, mikä sekaannuksen aiheutti.
Se on aika paha jos tulee iso perintövero eikä ole rahaa maksaa sitä mutta tässäkin itsemurha on vaihtoehto. Sillä vapautuu siitä ja muistakin veroista ja maksuista. Sen voi ajatella jonkinlaisena itsetuho nappina kun muuta ei ole tehtävissä.
Surullista että ihmisen pitää tahallaan tekeytyä tyhmäksi ja kuvitella sen olevan hauskaa.
"Prismasta ostin vichyä ja motonetistä köyttä"
Älä nyt kumminkaan köyteen turvaudu. 😢
Vierailija kirjoitti:
Ei minun tililtä voi ostaa yhtään mitään jos ei ole rahaa. Kyllä ne kassalla näkee onko tilillä rahaa kun näppäilee tunnusluvun ja ja maksu menee heti aina jos on rahaa.
Kassat eivät kylläkään ikinä pysty näkemään onko tilillä rahaa. Systeemi, joka sen mahdollistaisi, olisi laiton.
Usein jää varaukseen, mullakin eiliset ostot, Pienemmällä näkyy käytössä oleva rahamäärä,
No näethän sinä sieltä verkkopankista mitä on veloitettu. Jos sieltä on lähtenyt kaksi kertaa tarkalleen sama summa niin se voi ollakin virhe.
Ja tuo veloitus voi muuten olla vaikka viikkojen takaa. Eivät läheskään kaikki ostokset lähde pankkitililtä edes muutaman päivän sisällä.