Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tililtä voi mennä vasta tänään maksu vaikka olen kaksi päivää sitten ostanut ruokaa.

Vierailija
06.05.2024 |

Ei minulla ole mitään luottokorttia vaan tavallinen pankkikortti. Ja minulla pitäisi olla tilillä 143 euroa ja on vain 105 euroa. Laskin kaikki maksut mitä olen maksanut  torstaista saakka niin pitäisi olla tilillä 143 euroa. Mun mielestä on veloitettu kaksi kertaa yhtä ostosta. 

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla nettipankkitunnuksia? Niiden avulla voit mennä verkkopankkiin ja tarkastaa tilitapahtumasi. Jos tarvitse apua niiden kanssa kysy vanhemmiltasi. 

Minä olen verkkopankista katsonut  ja laskin ostokset torstaista perjantaihin ja ne mitä laskut maksoin ja tilille jäi 143 euroa. Ihan laskimella laskin kaikki ja saan tulokseksi 143 euroa vaikka miten päin vääntäisi ja laskisi mutta tilillä on vain 105 euroa.

No näethän sinä sieltä verkkopankista mitä on veloitettu. Jos sieltä on lähtenyt kaksi kertaa tarkalleen sama summa niin se voi ollakin virhe.

Ja tuo veloitus voi muuten olla vaikka viikkojen takaa. Eivät läheskään kaikki ostokset lähde pankkitililtä edes muutaman päivän sisällä. 

Vierailija
42/50 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et jumankauta oo tosissas. Ei ne rahat viikonloppuisin liiku. Katso verkkopankista tilanne, kyllä ne katevarauksissa näkyy saman tien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti auttaa näissä asioissa.

Vierailija
44/50 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan toi Zettle kassasovellus/kassajärjestelmä nimenomaan pien yrityksissä. Ihan vain huvikseni kyselen.

Juu, parinkympin laite ja kuukausimaksuton joka toimii esim kännykässä. 

Vierailija
45/50 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole näköjään päivittänyt, mikä sekaannuksen aiheutti. 

Vierailija
46/50 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole näköjään päivittänyt, mikä sekaannuksen aiheutti. 

Se on aika paha jos tulee iso perintövero eikä ole rahaa maksaa sitä mutta tässäkin itsemurha on vaihtoehto. Sillä vapautuu siitä ja muistakin veroista ja maksuista. Sen voi ajatella jonkinlaisena itsetuho nappina kun muuta ei ole tehtävissä.

Vierailija
47/50 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista että ihmisen pitää tahallaan tekeytyä tyhmäksi ja kuvitella sen olevan hauskaa.

Vierailija
48/50 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Prismasta ostin vichyä ja motonetistä köyttä" 

Älä nyt kumminkaan köyteen turvaudu. 😢

Vierailija
49/50 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minun tililtä voi ostaa yhtään mitään jos ei ole rahaa. Kyllä ne kassalla näkee onko tilillä rahaa kun näppäilee tunnusluvun ja ja maksu menee heti aina jos on rahaa.

Kassat eivät kylläkään ikinä pysty näkemään onko tilillä rahaa. Systeemi, joka sen mahdollistaisi, olisi laiton.

Vierailija
50/50 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein jää varaukseen, mullakin eiliset ostot,  Pienemmällä näkyy käytössä oleva rahamäärä,