Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri lähti, ja taas olemme yhden legon köyhempiä :(

Vierailija
24.01.2007 |

:(

Naapuri varastaa legojamme :(

Olen aika varma tästä, sillä olen seurannut naapurin touhuja jo pidemmän aikaa. Tänään katosi punainen dublo matkaan. Ollaan tunnettu yli vuosi, meinaakohan eukko saada KOKO LEGOLINNAN kerättyä meidän kustannuksella.

Voi v' ttu että v*tuttaa!!!

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamme siis melkein päivittäin. Vähän yli vuosi ollaan tunnettu, eli siitä tulee jo aika monta kyläilykertaa ja jos joka kerran ottaa yhden legon mukaansa, niin vuodessa kertyy melkoinen kasa! ! :(

Lapsetkin on alkanut ihmetellä, kun legolaatikko on paljon vajaampi kun aiemmin. Kyllä se alkaa pikku hiljaa näkyä!

Potuttaa kun eukko saa hyvät legot vaikka olis kyllä varaa itekin ostaa. Nytkin vaihtovat just uuden auton!! Että ei ole ainakaan rahasta kiinni.

Vierailija
22/43 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

söi ruokiani kaapeista, esim. juustot kun ei itse raaskinut ostaa. Ihmettilin pitkän aikaa, että miten mulla voi olla aina juusto loppu. Lopulta aloin laittamaan huomaamattoman merkin juustoon ja eikös se ollutkin siirtynyt " itsestään" . Olin aika raivona ja kämppis sai kuulla kunniansa.

En vain hölmö tajunnut, että käytti koko ajan myös kaikkea mikä oli mulla kylppärissä. Ostin kerran tamppooneja, joita en kuitenkaan käyttänyt, kun eivät sopineet. No, kun olin muuttamassa pois ja keräilin kamojani, huomasin, että rasiassa oli enää yksi tamppooni. Luuli tietysti minunkin käyttävän niitä ja etten huomaa kun vie pikku hiljaa.

No, sen naisen hammasharjalla on pesty vessanpönttö yms pientä kivaa, jotta silleen.

Terveiset vaan sulle S, jos täällä pyörit ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viitsis ryhtyä. Se on aika työlästä ja sitten eniten siinä painaa se, että jos kaikissa legoissa olis nimi, niin ei se enää näyttäis hyvältä jossakin valmiissa linnassa. Sisäpuolelle voisin laittaa jonkin merkin, jos sillä saisin pelastettua loput meidän legoista. Vähän kyllä epäilen sitäkin konstia, koska sitten pitäisi saada naapurin legovarastot käsiin ja ku ei ole tähän asti niitä näyttänyt, niin tuskin näyttääkään.

Meinaan kyllä ottaa asian huomenna esille tavalla tai toisella, sen verta paljon tympäsee!!! ja sille joka laittoi, että mahtava juttu, niin :(

Musta tässä ei ole mitään mahtavaa.

Vierailija
24/43 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuun kyllä kertomaan. Vähän pelottaa, miten käy. Joko menee mulla pupu pöksyyn enkä uskalla sanoa mitään tai sitten eukko kieltää kaiken. Mutta sisuunnuin nyt sen verran että koetan saada suuni auki oikealla hetkellä. Ja legot takas!

Vierailija
25/43 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on se pulma, että lapset sekä meijän että tän naapurin tykkää just eniten meillä leikkiä legoilla. Heti ekana otetaan legot ja niillä rakentelevat.

Sitten jos yhtäkkiä kieltäis legojen oton, niin se ei menis ainakaan meijän lapsilla läpi. Tietävät kumminkin missä legot on.

Nyt kun ne niillä rakentelevat, niin tämä äiti menee aina keräämään niitä lopuksi lasten avuksi muka, ja siinähän se sitten käsi käy ja lego livahtaa omaan taskuun. Ei ole röyhkeydellä rajaa!

Jos saisin jotenkin huijattua, että pysyis vaan kahvipöydässä ja antais lasten koota lelut ja legot itsekseen. Mutta aina on tää eukko haukkana siellä kokoamassa. Jospa tämä asia huomenna selviäis!

Vierailija
26/43 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yhtä lailla se v*tuttaa!!

ap, joka lähtee nyt saunaan

Vierailija
27/43 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt kyllä hävettää! :(

En nimittäin uskaltanut sittenkään sanoa eukolle suoraan jutusta. Taas he tulivat meille, juotiin kahvit ja lapset leikkivät. Ja mitä tapahtui, kun oli poislähdön aika: naapuri ryntäs tietenkin raivaamaan legoja, minä myös siihen vahtimaan, ettei pääsis mitään viemään, mutta sitten kuopus vaati huomioni hetkeksi ja johan oli lego eukolla taskussa!!

Ja minä vaan vaikenin. En tajua, miten saisin kakistettua asian ulos. En kestä enää!!! Niin kiero varas! :( :(

Vierailija
28/43 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ihmeellinen juttu on totta, niin kysyisit tältä oletetulta legovarkaalta, että onko teidän lapset vahingossa vienyt teidän legoja kotiin kun tuo legolaatikko on tyhjentynyt huomattavasti?!!

Vierailija
29/43 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja nyt kyllä hävettää! :(

En nimittäin uskaltanut sittenkään sanoa eukolle suoraan jutusta. Taas he tulivat meille, juotiin kahvit ja lapset leikkivät. Ja mitä tapahtui, kun oli poislähdön aika: naapuri ryntäs tietenkin raivaamaan legoja, minä myös siihen vahtimaan, ettei pääsis mitään viemään, mutta sitten kuopus vaati huomioni hetkeksi ja johan oli lego eukolla taskussa!!

Ja minä vaan vaikenin. En tajua, miten saisin kakistettua asian ulos. En kestä enää!!! Niin kiero varas! :( :(

Tartu härkää sarvista ja rohkeasti vaan reklamoimaan!

Vierailija
30/43 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä nimittäin hävisi aina hänen käyntinsä jälkeen. Ja kun kyseessä oli isokokoiset primolegot, joissa erilaisia hahmoja, niin kyllä niiden puuttumisen huomasi. Onneksi en sanonut tästä kenellekään mitään, kaikki legot nimittäin löytyivät myöhemmin kirjahyllystä kirjojen takaa: lapsi jostain syystä heitteli niitä sinne tämän hoitajan läsnäollessa, mut ei koskaan niin että mä olisin nähnyt.

Vierailija
31/43 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole siihen ottanut kunnolla kantaa. Kieltää mutta punastelee. Sekin minusta kertoo syyllisyydestä. Ainut vaihtoehto on mielestäni suoraan sanominen, minun pitäisi vaan uskaltaa sanoa suoraan, että epäilen, että olet jo pitemmän aikaa vienyt meiltä legoja. Mutta miksi mun pitääkin olla niin pelkuri?!? Ehkä pelkään reaktioita. Meillä ei kumminkaan ole muita lapsiperhenaapureita tässä lähellä, ja olemme olleet tosi paljon yhdessä. Olis aika yksinäisiä päivät, jos tää naapuri suuttuis tästä.

Eilen joku ehdotti kostoa, että laittaisin legoihin jotakin kalaa tms.

Kun nyt en näköjään uskalla heti tästä sanoa, niin aloin miettiä tuota konstia. Me ollaan vaan kala-allergisia, että kalaa ei ole, mutta marinoituja broilereita esim. olis kaapissa. Jos niitä tunkis, kyllähän se haju niistäkin lähtee, kun vähän aikaa huoneenlämmössä on?

Vierailija
32/43 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

söi ruokiani kaapeista, esim. juustot kun ei itse raaskinut ostaa. Ihmettilin pitkän aikaa, että miten mulla voi olla aina juusto loppu. Lopulta aloin laittamaan huomaamattoman merkin juustoon ja eikös se ollutkin siirtynyt " itsestään" . Olin aika raivona ja kämppis sai kuulla kunniansa.

En vain hölmö tajunnut, että käytti koko ajan myös kaikkea mikä oli mulla kylppärissä. Ostin kerran tamppooneja, joita en kuitenkaan käyttänyt, kun eivät sopineet. No, kun olin muuttamassa pois ja keräilin kamojani, huomasin, että rasiassa oli enää yksi tamppooni. Luuli tietysti minunkin käyttävän niitä ja etten huomaa kun vie pikku hiljaa.

No, sen naisen hammasharjalla on pesty vessanpönttö yms pientä kivaa, jotta silleen.

Terveiset vaan sulle S, jos täällä pyörit ;)

Vierailija
33/43 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja johan oli lego eukolla taskussa!!

Vierailija
34/43 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän sen siitä, että taskussa alkaa aina pullottaa kun meiltä pois lähdössä. Ei pullota meille tullessa, vaan aina lähtiessä.

Ja pari kertaa kun olen pystynyt olemaan ihan koko ajan vieressä kun kootaan legoja, niin eipähän niillä kerroilla pullota!

Eli ottaa legon silloin kun minä katson muualle, menen vaikka kuopukselle vaippaa vaihtamaan tai muuta, ainahan sitä lasten kanssa tapahtuu enkä voi kytätä ihan joka hetki. Näinä kertoina eukko lähtee kotiin tasku pullollaan, ja mitäpäs muuta siellä on kuin meidän legoja?!?

Vierailija
35/43 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en ole sama. Onko sielläkin joku jolta varastetaan?

Sairas en tietääkseni myöskään ole.

ap

Vierailija
36/43 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

BUAHHAHHAHAAA

Vierailija
37/43 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varastanut legojasi, meillä on varaa ostaa omia. Teillä ei ole roskista vessassa ja siksi olen nolona joutunut tunkemaan käytetyn terveyssiteen taskuuni vessassa käynnin jälkeen. En ole viitsisinyt sitä pönttöönkään vetää. Siitä siis pullotus. En tiedä kuka legojasi varastaa, mutta sen tiedän että sinun kannattaisi hankkia jo elämä.

Terv. Se naapuri ja ex-ystäväsi.

Vierailija
38/43 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen muka sama kuin plussalla?

En muuten ole, mutta siitä on turha ruveta kiistelemään, koska ilmeisesti olet jo päättänyt, että olen sama kuin siellä.

ap

Vierailija
39/43 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja elämäkin on.

Eikä kai sulla joka viikko oo kuukautiset? ;)

ap

Vierailija
40/43 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikä kai sulla joka viikko oo kuukautiset? ;)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi