Sisko perheineen sotkee mökillä
Sukumökki kyseessä. Vanhempani ovat perussiistejä, kuten itse myös ehkä vielä vähän enemmän. Tykkään ettei ole käytettyjä papereita ja leivänmuruja pöydillä ja että tavarat menee käytön jälkeen omille paikoilleen. Tai jos siirtelee huonekaluja tai terassikalusteita ympäriinsä niin viimeistään mökiltä poislähtiessään laittaa ne paikoilleen.
Siskolla on kotona siistiä, en tiedä miksi on mökillämme kuin ei välittäisi yhtään. Minä olen kuulemma nipottaja kun sanon että voisi korjata omat sotkut. Olen pohtinut omia suhtautumistapoja ja kun en enää jaksaisi aloittaa mökkeilyä järjestelemällä paikkoja niin taidampa luisua samaan. Eletään sotkussa sitten. En hanki kesäkukkia, enkä muutenkaan laita terassia nätiksi enkä mitään, katsotaan jaksanko imuroidakaan koko kesänä. Äitini voi olla seuraava joka ärsyyntyy.
Kommentit (4)
Hyi inhottavaa jättää jotain leivänmuruja! Tuo sinne hiirenkakkaa ja sano että näin tapahtui kun et siivonnut.
Joo, ei mitään yhteismökkejä. Ei se vain toimi. En tiedä, mistä siskollasi voi olla kyse, jos siis pöydälle jätetään ihan murusia ja likaisia papereita, vaikka kotinsa on aina siisti. En jaksa analysoida vaan totean vain, että hanki oma mökki. Toki voitte yrittää pitää jotain rauhallista palaveria, jossa sovitte mökin yhteiset säännöt esim. siitä, mihin kuntoon se jätetään. Mutta, koska se on yhteinen mökki, myös sinä joudut tekemään kompromisseja.
Meillä perikunnan maalaistalo kesäviettopaikkana ja aina jätettävä siistiin kuntoon seuraaville tulijoille. (10 osakasta) Ei riitoja, sopuisa suku.
Osta oma mökki. Oma tupa, omat säännöt-