Eikös tämä hallitus luvannut pitää huolta kaikkein heikoimmassa ja haavoittuvammassa asemassa olevista?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Miksei punapaviaani mene töihin?
Heikoimmassa asemassa ovat sairaat, vanhukset ja vammaiset. Älä sotke tähän omia ennakkoluulojasi.
Vai lupasivatko hoidella pois näkyvistä?
Eikös ne vähän aina semmoisia lupaa.
Löytyy murkut org ps kusetus kuten amerikoissa timesin juttu kuinka lehdistönvapautta ei ole. Siis vain diktatuuri orpo purran malliin. Sotahan tästä tulee
Se oli vaalipropagandaa ja siten: ihan peetä
Ei ne suuret sanat suuta halkaise.
Korruptoitunut EkLapanen ja rasi#stinen Rapu-Riikka eivät osaa kuin valehdella. Sipsit ja keksit peesaavat.
EK:n herrat kärsivät päivittäin ahneiden työntekijöiden vaatimuksista kuten kunnon palkasta ja säällisistä työehdoista, tähän Petteri ja Riikka tuovat avun. Rikkaat raatavat hyvinvointimme eteen tavoilla joita köyhät eivät osaa edes kuvitella, uhrautuen ja valittamatta. Myös heidän ahdinkonsa hallitus huomioi.
No minusta mä olen ainakin just tällainen heikoimmassa asemassa oleva (saan vain työmarkkinatuen työttömänä ollessani) ja ei sitä kukaan ole leikkaamassa.
Ja töissä ollessani saan ihan samaa palkkaa vaikka ei se päätä huimaakaan (on kyllä yli tessin) eikä se toki hallitukselle kuulukaan vaan on minun ja työnantajani välinen asia.
Työni on siis valitettavan kausiluontoista eli väliin tulee helposti työttömyyspätkiäkin jos en saa jotain muuta työpätkää. Toki jos vakkaripaikan jostain saan niin sitten jää nämä pätkätyönantajat taakse.
Onneksi en suosi suomalaisia tuotteita 🤗
Niin, muisti tuppaa poliitikoilla olemaan lyhyt.