Karjalanpiirakat on niin junttimainen ruoka
Karjalanpiirakat on todella junttimaisia.
En ymmärrä enkä oo ikinä ymmärtänyt miksi jotkut ihmiset tekevät näistä lämppäreitä. Juustoa tai jotain tollasta päälle niin on kunnon juntti.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Ripsipiirakka -versio on niistä ehkä juntein, niitä syö vaan kallut, jos ne joskus sitä saa. En tajuu, halooo!!
Hah, just huomenna olen pyynnöstä lähdössä poikani perheen kotiin niitä tekemään. Odottavat kuin hullu puuroa siellä, hyvä että malttavat sen verran, että piirakst pehmenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Ripsipiirakka -versio on niistä ehkä juntein, niitä syö vaan kallut, jos ne joskus sitä saa. En tajuu, halooo!!
Hah, just huomenna olen pyynnöstä lähdössä poikani perheen kotiin niitä tekemään. Odottavat kuin hullu puuroa siellä, hyvä että malttavat sen verran, että piirakst pehmenee.
Ripsipiirakat pehmenee 😳😱
Vierailija kirjoitti:
Oi, olen ylpeä, että olen perinyt äitini opit karjalanpiirakoiden leivonnasta. Täydellinen rypytys ja kaikkee...
Käyttäjän suomalaista riisiä?
Oikea ja alkuperäinen karjalanpiirakka on peruna- tai ohratäytteinen rukiista leivottu piirakka. Jos piirakassa on riisiä niin se ei ole karjalanpiirakka vaan riisipiirakka, joka on leivottu jostain vehnäjauhoista tai vastaavista jauhoseoksista.
Amerikkalaista junttiruokaa on mäkkärin hampurilaiset ja muut vastaavat pikaruokalan ruuankorvikkeet.
Junttiudesta voi parantua. Siitä, mikä APta vaivaa, ei.
Vierailija kirjoitti:
Oletko rÿccä?
Varmaan sama Rusina-landian puppugeneraattori tai -usea, ku McDonald's - , Hesburger -, ja muut juntti - alotukset.
Vierailija kirjoitti:
Oikea ja alkuperäinen karjalanpiirakka on peruna- tai ohratäytteinen rukiista leivottu piirakka. Jos piirakassa on riisiä niin se ei ole karjalanpiirakka vaan riisipiirakka, joka on leivottu jostain vehnäjauhoista tai vastaavista jauhoseoksista.
Amerikkalaista junttiruokaa on mäkkärin hampurilaiset ja muut vastaavat pikaruokalan ruuankorvikkeet.
Kaksi turvonnutta miestä matkustaa kameran kera manteleelta toiselle, mättäen naamaansa hampurilaisia, kastike tursuaa otsalle🤢On se niin siistii, eikö?
Karjanpiirakat munavoilla, nam....
Vierailija kirjoitti:
Karjanpiirakat munavoilla, nam....
Korjaus , karjalanpiirakat munavoilla, nam
Toista se on ostereiden kanssa, lurps lärps ja viinaa päälle. On niin soman näköistä, että ihan häikäisee.