Juon ihanaa ja täyteläistä Pirkka pikakahvia, mites teidän päivä köyhät?
Kommentit (39)
Coopin pikakahvi on parempaa kuin Pirkka ja sitäkin parempaa on Poop - nimensä veroista.
Brazil kahvia, Presidenttiä kaapissa mutta en tykkää.
Mun iho kehitti yliherkkyyden sille herkulliselle Rainbow-luomukahville. Harmittaa. Pitää juoda Juhlamokkaa. Muuten köyhä päivä sujuu hyvin, laiskottaa vaan.
Kulta-Katriina kahvia ja Rainbown sokerikakkua, nam nam :P
Juon ihanaa ja täyteläistä Pirkka olutta vaikka olen rikas.
Onko sulla myös kolmea leikkelettä?
Vierailija kirjoitti:
En ikinä ostaisi mitään Pirkka tuotetta, enkä pikakahvia. Ostin kerran Pirkka tomaattimurskaa ja kermaa, ei siitä kastiketta tullut vaan jotain litkua.
Pirkka kaalilaatikko on tosi hyää ja sitä ei saa kaikista k-kaupoista, ei varsinkaan k-supermarketista. Minä haen lähikaupasta sitä kaalilaatikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Juon ihanaa ja täyteläistä Pirkka olutta vaikka olen rikas.
Se palstan "rikas", jolta verottaja ei vielä ole vienyt kallu-rahoja.
Olen köyhä, mutta minäkin olen tänään juonut Pirkka pikakahvia aamulla. Se on tosiaan hyvää.
Lisäksi aion tässä iltapäivän aikana vielä juoda lasillisen kofeiinitonta versiota kaneliässien kera. Juon aamuisin tavallista ja iltapäivisin kofeiinitonta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
En tykkää pikakahvista, keitin oikeaa kahvia. Pauligin New York, on hyvää. Söin sen kanssa Jaffa keksin.
Tässä talossa ei mitään pikakahveja juoda, Nih!
Juon edelleen Juhla Mokkaa. Vuosiansio 65 000€.
Tarjousten perässä tuli ostettua jopa Saludo kahvia, joka odottelee kaapin perällä vuoroaan tulla käyttöön, Kulta-Katriinaa oli sitten taas tarjouksessa ja kiireellisemmillä päiväyksillä niin ne on kulutuksessa ensin.
Mä juon tummapaahtoista Presidenttiä ja Watsa-kahvia fifty-fifty, .
Juon ällöttävää makeaa litkua mahantyhjennystä varten yök. Huomenna tutkimus.
Nyt olis K kaakaota hyllyssä. Saa laittaa aika paljon jauhetta kuppiin, koska se on vaaleampaa. Vaalea voi olla hyvä silti, ettei närästä kuten tumma. Ehkä jauhetta on silti hieman "liikaa", jos haluaisi vähemmän jauhetta suolistoonsa.
Mitään kahvia juo... Tee on paljon parempaa.
Haaveilen kesälomareissusta.Lapset pääsevät siskon mökille ja mummon kanssa huvipuistoon. Köyhä tekee töitä ja lyhyellä lomallaan puree kynsiä. Kahvinjuontiin ei ole varaa.