Olen rahamies, saa kysyä
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Onko hirveä häpeä jos ei osaa katua hukattuja miljooniansa?
Älä hukkaa rahojasi niin ei tarvitse katua
Vierailija kirjoitti:
Huomiohuoraat ilmeisesti siksi, että rahasta huolimatta sulta puuttuu jotain tärkeää.
Ei kysyttävää.
Voit olla oikeassa
Olen kans mutta käytän rahaa vain naisiin ja alkoholiin ja lomailuun. En tarvii omistus asuntoa tai hienoa autoa minulla on vanha toyota ja se kulkee.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö rahastaa ihmisiä?
Kyllä, ei siinä mitään pahaa ole
Käytkö maksullisissa vai oletko luonnostasi niin viehättävä, että saat ilmaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Käytkö maksullisissa vai oletko luonnostasi niin viehättävä, että saat ilmaiseksi?
Olen naimisissa ihan normaalisti
Oletko jotenkin henkisellä tasolla vajaa, kun arvotat rahan niin korkealle elämässäsi?
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin henkisellä tasolla vajaa, kun arvotat rahan niin korkealle elämässäsi?
En ole vajaa enkä arvosta rahaa sen enempää kun sinäkin. Minulla vaan sitä on enemmän kun suurimalla osalla
Mitä mieltä tasapäistävästä Suomesta? Todellisia rahamiehiä ei juuri ole ja veroprogressio on kova.
Minkälaisen määritelmän mukaan olet rahamies? Onko sinulla suuret tulot (jos, niin kuinka suuret?) vai onko sinulle kertynyt varallisuutta (jos, niin kuinka paljon?) - vai sekä että?
Minä olen käyttänyt tuota rahamies-termiä miehestäni, mutta jokaisella on tietty omat määritelmänsä. Eikä tuo ole termi, jota kehtaisi vieraiden kanssa käyttää. Mutta lähisukulaisille olen saattanut jossain asiayhteydessä sanoa, että miehestäni on tullut rahamies. Ei hän itse vaivaa päätänsä tällaisilla pohdinnoilla.
Nyt kun selvisi, että ap on naimisissa, niin: Miten sinun tai perheen elämässäsi näkyy se, että olet rahamies? Onko vaimolla vapaammat kädet toteuttaa ammatillisia unelmiaan tai teetkö itse lyhyempää työpäivää (jos olet töissä ensinkään) ?
Onko teillä perillisiä ja oletko aloittanut perintöverosuunnittelun hyvissä ajoin?
Minuakin kiinnostaa se miten paljon varallisuutta "rahamiehellä" on? Katson rahamieheksi sellaisen miehen, jolla on isot tulot (reilusti yli satatuhatta vuodessa) ja lisäksi miljoonien omaisuus.
Kuinka suuren osan tuloistasi lahjoitat hyväntekeväisyyteen?
Olen köyhä yh-nainen, mutta olen erittäin sexykäs ulkonäöltäni ja hyvä makuuhuoneessa. Voisitko olla minun kunppani
Sinulta varmaan jää jotain ylimääräistäkin. Mitä kautta voin lähettää sinulle tilinumeroni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vajaa enkä arvosta rahaa sen enempää kun sinäkin. Minulla vaan sitä on enemmän kun suurimalla osalla
Selvästi arvotat kun teet tällaisia aloituksia. Ihmisistä voi tehdä oletuksia heidän toimintansa perusteella.
Huomiohuoraat ilmeisesti siksi, että rahasta huolimatta sulta puuttuu jotain tärkeää.
Ei kysyttävää.