Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniko harrastaa/on harrastanut webkameran kanssa tuhmailua?

Vierailija
24.01.2007 |

Täällä oli aiemmin fuckbuddyjen etsintää, mutta se ei tuottanut allekirjoittaneelle tulosta. Etäisyydet halukkaiden tarjokkaiden kanssa ovat valitettavasti liian suuria.

Ajattelinkin kysellä NAISTEN mahdollisesta halukkuudesta nakuiluun ja itsetyydytyssessioihin webkameran välityksellä. Oletteko jo ehtineet kokeilla ja kiinnostaisiko sellainen yhä? Minä voisin suostua vastapuoleksi.

Terveisin yksi mies

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpä juuri ja vastavuoroisesti kikkelin näyttämistä. Eipä siinä mitään tuhmaa olekaan, mutta kovin ovat ihmiset häveliäitä vastaamaan.

Tuolla Yahoon chäteissä on kohtalaisen paljon naisia, jotka sitä harrastavat. Harmitus siellä on vaan naisiksi tekeytyvät miehet (homot), jotka haluavat katsella. Enpähän siis näyttele itsekkään, jollen näe vastapuolen kamerasta vähintään tissiä (saa olla vaatteet päällä).

Kukaan ei ole vielä vastannut kysymykseeni. Tämä viesti on kyllä luettu kiitettävän monta kertaa.

Yksi mies

Vierailija
2/5 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin jonkun ukon chatista jolle näytin eka tissit ja sitten pillun,ukko veti käteen kunnolla ja mälli tuli paperille... En kyllä itse saanut MITÄÄN sessiosta irti! Huono kuva jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ikävää, jos siitä ei saa mitään irti. Ymmärrän, jos on kokeillut ja tulos on ollut noin huono. Ne jotka sanovat ettei kiinnosta (kokeilematta), niin voisitteko kertoa, mikä siinä ällöttää tms.?

Vierailija
4/5 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikein pidä siitäkään, että musta otetaan eroottisia kuvia, enkä halua olla katseen kohteena vain objektina. En esim strippaisi, enkä haluaisi, että mies minulle poseeraisi.

(Se on siis se, mistä en pidä, poseeraaminen. Se ei tunnu aidolta.)

Vierailija
5/5 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua webbikamera mitenkään ällötä. Mutta ei kyllä kiihotakaan. Kyllä kai se on totuus että naiset pääsääntöisesti ei kiihotu pelkästään visuaalisista ärsykkeistä samoin ku miehet?

Jos oma mieheni ehdottomasti haluais webbisekstailla niin voisin harkita, voisin jopa kiihottua, mutta eri syistä. Kyllähän oman murun kaa tulee ' tuhmailtua' puhelimitse esim. työmatkoilta. En silti voi kuvitella että runkkailisin puhelimessa jonkun tuntemattoman pervon kaa ..blääähh...

Oma pervo on paras pervo : )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi