Ei hyvää päivää noita Käärijän faneja 🤦🏻
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Minusta on piristävää nähdä tuollaista innostumista ja omistautumista. Itseäni ei liikuta mikään niin paljon että jaksaisin riekkua ja itkeä eturivissä.
Intohimoiset ihmiset ovat kiinnostavia.
Tuo ei ole innostumista ja omistautumista. Tuo on pissishysteriaa.
Näkeehän se tästäkin ketjusta kuinka vajaita ovat: https://www.vauva.fi/keskustelu/5544831/ms-loverpool-kb-official-2024
Kääriä fanit = ihmiskunnan alalaji
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haittaa sulle on heidän fanituksestaan? Olet tollo.
Nuo rahat ovat pois monesta järkevästä asiasta. Ja mt-ongelmaisiahan noista tytöistä on suurin osa.
Ootko itse yksi näistä vai mistä tiedät?
Ne rahat on pois noilla tytöillä esim keppihevosharrastuksesta 😂
Vierailija kirjoitti:
Kääriä🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on piristävää nähdä tuollaista innostumista ja omistautumista. Itseäni ei liikuta mikään niin paljon että jaksaisin riekkua ja itkeä eturivissä.
Intohimoiset ihmiset ovat kiinnostavia.
Tuo ei ole innostumista ja omistautumista. Tuo on pissishysteriaa.
Höpö höpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kääriä🙄
Juu tääl on se yksi kääriä ketjukin
A. Paskaa musiikkia
B. Nolo show
C. Ruma esiintyjä
Vierailija kirjoitti:
Eivät he ole Oopperassa.
Joo eivät. Eivätkä tule elämässään ikinä sinne menemään/pääsemään vaikka haluaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät he ole Oopperassa.
Joo eivät. Eivätkä tule elämässään ikinä sinne menemään/pääsemään vaikka haluaisivat.
Siis mä en nyt ymmärrä mikä tässä on ongelma fiilistellä käärijän esiintymistä? ja miksi eivät pääsisi ooppeeraan?
Tiukkapipot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät he ole Oopperassa.
Siis mä en nyt ymmärrä mikä tässä on ongelma fiilistellä käärijän esiintymistä? ja miksi eivät pääsisi ooppeeraan?
Tiukkapipot
Epäilemättä et ymmärrä, tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät he ole Oopperassa.
Tiukkapipot
Noi haukkujat on miehiä, jotka on kateellisia Käärijän saamalle huomiolle. Nekin haluaisi, että naiset pörräisi niiden ympärillä.
Nuo on sentään nuoria. Palstalla pesii vanhojen akkojen kööri jolla ei muuta elämää edes ole kuin Käärijän jahtaminen somessa.
Keikalle oli kyllä rahdattu laumoittain päiväkotiikäisiä katselemaan alastonta Wikmania ja kuuntelemaan kiroilua.
Vierailija kirjoitti:
Hysteerisiä naisia. Miehiä ei missään.
Se on ihan hyvä merkki, että ei viehätä homoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät he ole Oopperassa.
Tiukkapipot
Noi haukkujat on miehiä, jotka on kateellisia Käärijän saamalle huomiolle. Nekin haluaisi, että naiset pörräisi niiden ympärillä.
Tai stadilaisia, jotka kohottelevat kulmiaan lyriikoille yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki bändejä/esiintyjiä tosissaan fanittavat aikuiset ovat yleensä autisteja.
Pitää erityisen hyvin paikkaansa esim Tuiskun ja Käärijän kohdalla.
Pitää hyvin paikkaansa myös sun fanittamien tyyppejen kohdalla
Kyllä. Ei seuraa Euroviisuja tai mitään siihen liittyvää.