Voisitko suudella miestä, jolta puuttuu 2 etuhammasta? Hän on muuten komea ja tuoksuu hyvälle
Kommentit (19)
Ei haittaa kun on multi miljonääri jääkiekkoilija. Työttömällä tämä on paha handikappi.
En missään tapauksessa.
Hampaattomuus kertoo, että ihmisellä ei ole elämä kunnossa:
Väkivaltainen huumeidenkäyttäjä, masentunut tai välinpitämätön, laiska tai äärimmäisen köyhä.
Voisin, mutta olisihan se vastenmielistä kun en ole homo.
En. Se ei johtuisi hampaattomuudesta, vaan siitä että ei tee asialle oman itsensä takia mitään. Pitää rakastaa myös itseään niin, että pitää itsestään huolta.
Olisi kiva työntää kieli hampaiden raosta läpi.
Kuka ihme normaali ei korjauttaisi moista vikaa? Kiekkoilijat ei korjauta, kun tulee havemmaksi sitten korjata koko kalusto uran jälkeen.
Mun miehellä ei ole yhden yhtä hammasta suussa ja tykkään suudella hänen kanssaan 😘
Miten on? :(
Taas tää spämmi. Ei kukaan tykkää, kun antaa huonon kokonaiskuvan.
Joku väkivaltaurheilulajiharrastaja. Saattaa vetää turpiin kotonakin tai taklata tai antaa poikittaista.
Ai saakutti, luin aiemmin että voisitko seurustella, mutta kyse olikin vain suutelusta :D No en mä randomeita suutele, mut jos nyt pienessä hiprakassa jostain syystä haluaisin suudella jotain niin en mä siinä rupeaisi hampaita laskemaan :D Mutta niin epätodennäköistä et mulla estot laskisi noin, eli not gonna happen ainakaan omalla kohdalla 😂
Vierailija kirjoitti:
En missään tapauksessa.
Hampaattomuus kertoo, että ihmisellä ei ole elämä kunnossa:
Väkivaltainen huumeidenkäyttäjä, masentunut tai välinpitämätön, laiska tai äärimmäisen köyhä.
Ei pidä paikkaansa. Jotkut lääkkeet myös aiheuttaa. Mun yksi tapailukumppani oli tällainen. Sellaiset perussairaudet ja lääkitys niihin että heikompia hirvittää. Vaihtoi oman kivuttomuuden muutaman hampaan menetykseen.
Miksi et korjauta niitä? Silta voisi olla ratkaisu tai tekohampaat.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva työntää kieli hampaiden raosta läpi.
Nii on
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa kun on multi miljonääri jääkiekkoilija. Työttömällä tämä on paha handikappi.
Näin just. :)
Hyvänen aika. Säästä rahaa ja käy korjauttamassa ne hampaasi. Problem solved.