Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset tapailevat? Mikä on treffailun tavoite?

Vierailija
05.05.2024 |

Niin, miksi ihmiset nykyään tapailevat ja käyvät treffeillä, jos pidempi suhde ja sitoutuminen ei kiinnosta?

Eikö se ole varsinkin naisille vähän surullista touhua? 

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän ne nykyään tapailekaan. Treffisovellusten suosio on romahtanut ja täälläpäin ehkä joka kymmenes käyttäjä on nainen.

Vierailija
2/30 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko totta? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se surullista, kun huomannut, että miehet treffailevat vain seksin toivossa.

Vierailija
4/30 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet haluavat vain seksiä? 

Vierailija
5/30 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se joskus mukavaa käydä seuralaisen kanssa ulkona, jutella ja vaikka harrastaa seksiäkin. Ei parisuhteen haluamattomuus tarkoita sitä etteikö haluaisi satunnaisesti vastakkaisen (tai saman) sukupuolen seuraa.

Vierailija
6/30 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö se ole jotenkin vähän surullista touhua harrastaa seksiä ihmisen kanssa jota ei kunnolla tunne tai joka ei sua rakasta? 

Vierailija
7/30 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tätä myös. Muutenkin joskus vaikuttaa, etteivät miehet oikeastaan enää pidä naisten seurasta niin kuin aikoinaan pitivät. Voisin tietysti ajatella, että olen itse vaan liian vanha, mutta kun nuorilla naisilla on tätä ongelmaa ihan yhtä paljon. Omassa nuoruudessa tuntui siltä, että miehet etsivät parisuhdetta ihan yhtä tosissaan kuin naisetkin eikä suurin osa ollut mitenkään erityisen sitoutumiskammoisia. Nykyään he eivät enää yleensä hae kumppania vaan lähinnä haluavat hyötyä naisesta tai naisista jollakin tavalla. Se on omituista. Onneksi joukosta löytyy edelleen aidosti kumppaniinsa kiintyviä helmiäkin, mutta harvinaisiksi ovat käyneet.

Vierailija
8/30 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö se ole jotenkin vähän surullista touhua harrastaa seksiä ihmisen kanssa jota ei kunnolla tunne tai joka ei sua rakasta? 

Ei ole. Minä en yhdistä seksiä rakkauteen.

Vierailija
9/30 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se olis vaan jotenkin inhottava ajatus antaa itseään jollekin melko vieraalle tyypille. Siis jos ei sen ihmisen kanssa voi sen jälkeen halailla ja tuntea oloaan jotenkin "hellityksi" ja arvostetuksi.

Vierailija
10/30 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ainakin haluan erilaisia seksikokemuksia.

N34

Vierailija
11/30 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole vähän surullista, että ap pohdiskelee tällaista ihan kuin hänellä olisi jotain tekemistä seksin kanssa?

Vierailija
12/30 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kiinnostaa

Vierailija
13/30 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat huomiota

Vierailija
14/30 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse keräilen vain tykkäyksiä.

Vierailija
15/30 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se olis vaan jotenkin inhottava ajatus antaa itseään jollekin melko vieraalle tyypille. Siis jos ei sen ihmisen kanssa voi sen jälkeen halailla ja tuntea oloaan jotenkin "hellityksi" ja arvostetuksi.

Miksi ei tuntisi? Panosta parisuhteeseen. Kiintymys voi hyvinkin kasvaa. 

Tai sitten vain riiataan. Eihän siinä mitään uutta ole.

Vierailija
16/30 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sen kertoo seuraa hakiessa, ei tule niin ikäviä yllätyksiä. 

Vierailija
17/30 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin tapailukumppanin voi hyvinkin tuntea. Itse tapailin työkaveria, ja tapailu jopa syventyi suhteeksi, vaikkei sitten kauan kestänytkään. Mutta vaikkei niin hyvin tuntisikaan, niin ei seksi ole surullista touhua silloin, jos se kuitenkin on hyvää. Jos molemmat haluavat seksiä, tykkäävät samanlaisesta seksistä ja mieltymykset osuvat yksiin, seksi voi olla hyvinkin antoisaa. Ihmiset ovat myös erilaisia ja kokevat nämä asiat eri tavoin.

Vierailija
18/30 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin tirauttaa mieliksesi pari kyyneltä asian surullisuudelle. Mutta ensin nussitaan! Joka reikään!

Vierailija
19/30 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tapailukumppanin kanssa yleensä halaillaankin, ja miksi ei muka voisi tuntea oloaan hellityksi ja arvostetuksi?

Vierailija
20/30 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naiset vain rahan ja helpomman elämän toivossa, eli 50-50 menee, mutta nämä ne motivaatiot on erittäin monella.

Miksi muuotoin joku nainen haluaisi jonkun lätkähullun tai autohullun tai pelihullun tai jotain muuta ja mies vastaavasti jonkun shoppailuhullun ja kaljan juomisen kieltäjän ja muuta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä