Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tuo tasoteoria oikeasta olemassa?

Vierailija
05.05.2024 |

Mistä tietää minkä tasoisia miehiä yrittää? Mä olen niin kyllästynyt pakkeihin. Oon 46v nainen

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika lyhyt aika. Voi olla huonoa tuuria. Sitoutumishaluttomia miehiä on nykyään paljon.

Oletko ollut näiden miesten kanssa samalla aaltopituudella? Jos miehet ovat kokeneet ettei sinun kanssasi synkkaa tai että olet liian erilainen kuin he, eivätkä siksi ole kiinnostuneet mistään vakavammasta. 

Jaa taas on miesten vika, kun eivät halua sitoutua vanhaan vaativaan naiseen.

Osaatko hoitaa ne kotityöt?

Nainen taloudessa 4-10 kertaistaa ne kotityöt ja valittaa päälle, että ne pitää jakaa tasan.

Vierailija
22/54 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mun pitääkin nostaa tasoani

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pskat ap olet nainen, vaan palstan tasoteoriasta jankkaava mies.

Vierailija
24/54 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Valitettavasti naisten on vaikea nostaa tasoa, kun ikää tulee.

Vierailija
25/54 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pskat ap olet nainen, vaan palstan tasoteoriasta jankkaava mies.

Sinä ainakin olet se joka kuvittelee kaikkien tasoteoriasta kysyvien naisten olevan miehiä.

Vierailija
26/54 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pätee kyllä miehiinkin, ei sen puoleen. Vaikka miehet voivatkin periaatteessa nostaa statustaan omalla työllä, niin kuinka moni siinä oikeasti onnistuu varsinkaan vanhemmalla iällä? Status rakentuu ihmissuhdetaitojen ja älykkyyden varaan jo nuorena ja luonne rakentuu sitäkin aikaisemmin.

Sama pätee naisiin. Luonne on mikä on, sitä on hyvin vaikea muuttaa, vaikka tahtoisi. Ulkonäkö taas tuppaa iän mukana rapistumaan, vaikka tekisi mitä. Tyyliä voi kohentaa, siinä kaikki.

Vierailija
27/54 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sen perusteella mitä olen lähipiirissä nähnyt ja jutellut, niin älykkäät, empaattiset ja tasapainoiset miehet eivät haikaile reilusti nuorempien perään. Juuri sellaiset jotka aidosti kiintyvät kumppaniinsa.

- sivusta

Vierailija
28/54 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sen perusteella mitä olen lähipiirissä nähnyt ja jutellut, niin älykkäät, empaattiset ja tasapainoiset miehet eivät haikaile reilusti nuorempien perään. Juuri sellaiset jotka aidosti kiintyvät kumppaniinsa.

- sivusta

Kuulostaa ihan niiltä nuoruuden kilttimiehiltä, jotka jäi sinne friendzonelle, kunnes joku tyytyi.

Vierailija
29/54 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

- sivusta

Kuulostaa ihan niiltä nuoruuden kilttimiehiltä, jotka jäi sinne friendzonelle, kunnes joku tyytyi.

Juu, ovat kilttejä miehiä, mutta osa komeita ja osa tavallisen näköisiä joilla ei ole ollut vaikeuksia löytää naista.

Vierailija
30/54 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

- sivusta

Juu, ovat kilttejä miehiä, mutta osa komeita ja osa tavallisen näköisiä joilla ei ole ollut vaikeuksia löytää naista.

Ei ole ollut vaikeuksia tyytyä.

Vierailija
31/54 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset arvioi yleensä oman tasonsa väärin. Esim v...ttumainen luonne, köyhä, yh, tms pudottaa heti monta sijaa alaspäin. Ja sitten on lisäksi noi ulkonäkö yms jutut. Tämä pitää vaan hyväksyä kun naisia pisteytetään kiinnostavuuden ja tason määrityksen mukaan.

Vierailija
32/54 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

- sivusta

Tietenkin, jos suhde on hyvä, niin mies ei haikaile muiden perään. Ja älykäs, empaattinen, tasapainoinen mies voi olla myös komea ja varakas. Mikäli mies on kaikkea tuota, on hänen sekoilunsa naisten kanssa aika epätodennäköistä muutenkin. 

En kuitenkaan ymmärrä miten sinun viestisi liittyy minun viestiini? Jos puhutaan parisuhdemarkkinoista, niin tason nostaminen vaihdevuosi-iässä on lähes mahdotonta. Silti nuorena kaunis nainen harvemmin laskee tasoaan miesten suhteen. Hän on tottunut olemaan kaunis ja häntä on edelleen vaikea saada. Tästähän miehet täällä valittavat. Kyllä minäkin ymmärrän, että tasoni on kaukana siitä mitä se oli nuorena, mutta olisin mieluummin yksin kuin ottaisin miehen, joka ei miellytä joka suhteessa.

Ainoa joka kenties pitäisi minua edelleen huippuna olisi mies, jonka jo tunnen, mutta mies joka ei tunne minua ja arvioi minua vain ulkonäön ja hetken kohtaamisen perusteella ei todennäköisesti sijoita minua kiinnostavuuden kärkeen, jos hän on mies, jollaisiin olen tottunut. Hän valitsee minua 10-15 vuotta nuoremman kauniin ja älykkään naisen. Tämä on villi veikkaukseni. Enkä minäkään haluaisi ketään tuntemaani miestä, kaikissa on jotain vikaa mieheeni verrattuna. Ja sellaista, jossa on vikaa jo ensiajattelemalla ei kannata ottaa. Vaikka ne viat olisivat pieniäkin, niistä tulee suurempia ajan mittaan. 

Luulen, että ne naiset, jotka ovat nuorena saaneet suurin piirtein aina haluamansa miehen, ovat luoneet tavoittamattomuuden auran itselleen omaan mieleensä. Tarkoitan, että he eivät teeskentele vaikeasti saatavia, vaan ovat sitä. Juuri tuo ominaisuus on kenties sen takana, että aika moni on minuun ihastunut hurjasti. Koska se mitä ei saa helposti, tuntuu arvokkaammalta. Siitäkin huolimatta, vaikka se ei sitä oikeasti olisi. Ihmisen mieli toimii niin. "Se jokin" minussa on ehkä vain tuollaista harhaa. Ja ne jotka tuntevat minut, pitävät minua edelleen X:n kauneimpana tyttönä (kuten pari vuotta sitten eräs sanoi), vaikka olen jo vanha rouva, ap:ta vanhempi.

Tuollaisia mietin, kun mietin minua vanhemman entisen kaunottaren pariutumista. Hänen uusi puolisonsa palvoo häntä ja ajattelee saaneensa uskomattoman saaliin, koska he ovat tunteneet ainakin 40 vuotta. Mutta on nainen silti kaunis, valtavat ruskeat silmät, upea iho, pieni ja kurvikas. Nyt vanhana (jo eläkkeellä) hänellä on pieni söpö pömppis. Hän kuuluu juuri niihin  naisiin, joilla on upea, paksu iho, johon ei tule ryppyjä. Hänellä on myös edelleen hyvin tummat hiukset, ei harmaata. Ja hiukset ovat hyvin paksut ja pitkät. Siis geenikaunis nainen.

Vierailija
33/54 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset arvioi yleensä oman tasonsa väärin. Esim v...ttumainen luonne, köyhä, yh, tms pudottaa heti monta sijaa alaspäin. Ja sitten on lisäksi noi ulkonäkö yms jutut. Tämä pitää vaan hyväksyä kun naisia pisteytetään kiinnostavuuden ja tason määrityksen mukaan.

Naiset eivät ajattele tasoja eli eivät arvioi tasooan väärin. En minä ainakaan ollut ikinä arvioinut ennen kun kuulin tasoteoriasta.

Vierailija
34/54 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskoopit ovat luotettavampi teoria kuin ns. tasoteoria. Horoskoopit sentään perustuvat loogiseen ajatukseen siitä, että miljoonien valovuosien päässä olevien tähtien sijainti syntymähetkellä määrittää meidän luonteestamme ja tulevaisuudestamme niin paljon, että esimerkiksi sopivan parisuhdekumppanin määrittämisessä sitä voi hyödyntää. Tasoteoria ei anna mitään vinkkejä mihinkään. Tasoteoreetikoiksi itseään kutsuvat omaavat vain jälkiviisauden lahjan eli voivat yrityksen epäonnistuttua näsäviisaasti todeta:" oli väärää tasoa, hahhaa". Siihen tietenkin pystyy kuka tahansa ilman mitään "toeriaa", jota siis ei ole.

Vierailija
35/54 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

- sivusta

Ei ole ollut va

Ovat tasoistensa naisten kanssa, yhtä pariskuntaa lukuunottamatta. Kukaan ei ole tyytynyt vaan aidosti rakastunut. 

Vierailija
36/54 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on aika paljon alemman tason naisia.

Vierailija
37/54 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on aika paljon alemman tason naisia.

Olen huomannut saman, onneksi suomalaiset miehet ovat järjestään ylemmän tason miehiä, niin lapsilla on edes jotain toivoa.

Vierailija
38/54 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta eihän palstan mukaan naisten rahoilla tai omaisuudella ole mitään tekemistä heidän tasonsa kanssa! Niinkuin ei koulutuksellakaan. Kauneus ja alle 25:n vuoden ikä on ainoa, mitä lasketaan. 

Ei ole tarvinnut kohteliaaksi heittäytyä, sanoi vanha kunnanlääkäri aikoinaan.

Vierailija
39/54 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

- sivusta

Ei ole ollut va

Millä perusteella olet tyytynyt? Kuten siemmin sanoin, ovat eritasoiset parit harvinaisia. Mahdollista se on, joten mikä on perusteesi?

Vierailija
40/54 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei perustetta.