Miehet vihaa huulitäytteitä, tatuointeja, jättipeppuja.
Kommentit (34)
Miettinyt ihan samaa. Tykkääkö joku mies oikeesti sellaisista täysin keinotekoisen ja luonnottoman näköisistä naisista?
Vierailija kirjoitti:
Miettinyt ihan samaa. Tykkääkö joku mies oikeesti sellaisista täysin keinotekoisen ja luonnottoman näköisistä naisista?
Kyllä jotkut tykkää, mitä pumpatumman näköinen, sitä parempi. Kaikille on ottajansa.
Doh. Jotta nämä vihaajamiehet pysyisivät loitolla. Jos mies saa hillittömät raivarit tuntemattomien ihmisten pyllyn koosta tai tatuoinnista, on naiselle parasta ettei sellainen mies löydä tietä samaan aamiaispöytään. Olisi varmasti vaarallinen hullumies kotonakin.
Vierailija kirjoitti:
Lumpuille nuo tatskat
Siisti suusi
Kyllä miehet tykkää isoista pepuista, kokemusta löytyy : ) tatuointeja ja huulitäytteitä ei ole, eikä tule. Iso peppu ollut aina, ei mikään täytepeppu vaan luonnostaan iso ja suurin osa miehistä tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Osa .ihmistä tykkää noista bimboista.
Ja sitten? Miksi sen pitäisi kiinnostaa naisia?
Muhku peppu löytyy mutta ei se ole hankittu. Miestä ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Naiset ottavat huuli- ja perstäytteitä vain omaksi ilokseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Naiset ottavat huuli- ja perstäytteitä vain omaksi ilokseen.
😂😂
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tykkää monikin.
Ja silti kaikki noista ovat yleensä suhteissa, jotkut ihan laatumiehen kanssakin.
Tämä ei päde Neanderthal miehiin, joiden panoseuraa tyhjäpääbimbot kaipaavat.
Kyllähän noilla naisilla selvästi enemmän menekkiä on kuin vaikkapa meikittömillä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän noilla naisilla selvästi enemmän menekkiä on kuin vaikkapa meikittömillä.
Meikkaaminen ja kumin tunkeminen tisseihin tai huuliin tai perseeseen ovat ihan eri asioita.
Isossa peppulissa ja tatskoissa ei ole mitään vikaa. Nuo huulitäytteet ovat turhia enkä ymmärrä niiden suosiota.
Mun mies ainakin tykkää tatuoinneista naisilla.
Mulla ei oo, eikä tule, vaikka toisinaan mies lähettelee mulle kuvia joistain kivoista netistä löytämistään tatuoinneista 😅
Kerran katsoin kun huulitäytteinen nainen kahvilassa söi bakelssia ja murusti hieman. Pureskeli ja onko se niin ettei sitä tunne niiden täyteaineiden kaa mutta noin 5 cm röse siinä suupielessä heilui hassusti. Katteli puhelimelta ilmeisesti viestiä ja mua alkoi naurattaan lapsen kaa.
Tai sitten ei.