Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotko että jos sulla ois vain 1 lapsi

Vierailija
24.01.2007 |

että olisit rennompi äiti? Mä ainakin olen välillä aika tiukkapipo ja välillä jopa tukistan esikoista kun hermot menee. Meillä on rajat ja säännöt esim. sohvalla pomppinen ja kiipeily on kielletty. ystäväni paheksuu tälläistä, on kuulemma liian ankara kuri? Pienempi meillä ielä välillä valvottaa ja hermot on toisinaan aika piukalla.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun useampia ja ajattelen,et olis vain yksi,niin me oltais ku siat pellossa rennosti;)

Vierailija
2/14 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan ainakin tosi rentoja näin kolmeen pekkaan. Ehtii jutella kaikkien kans eikä tarvi koko ajan huutaa tai tukistaa varsinkaan. Ja yks rimpuilija sohvalla ei vielä haittaa ;).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin meillä se vaihe kun minulla pinna aina kireellä.

T: 6v prinsessan, 4v ja 2v. uhmisten äiti

Vierailija
4/14 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kun olen toisen kanssa vain kahdestaan, niin tuntuu, ettei ole huolen häivää. Kun näitä on kaksi, niin tappelevat keskenään ja kyllä näistä ainakin vielä tuplavaiva on.

Jos olisin saanut valita, minulla olisi yksi lapsi. Mutta kun perimä on mitä on, niin. Ei sillä, että antaisin toisen pois, mutta siis, helpommalla pääsee yhden kanssa, todellakin.

Vierailija
5/14 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en olisi rennompi, jos olisi vain yksi lapsi. Niin kauan kun toista ei ollut vielä kaverina, meidän ensimmäinen roikkui puntissa koko ajan. Se oli todella rasittavaa. Nyt kun ne pelaa keskenään, niin tää on ihan tosi paljon rennompaa.

Vierailija
6/14 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lapseen ei saa käydä käsiksi, vaikka pinna palaa.

Vierailija
7/14 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai sit tositiukkis yhden lapsen kans, mitenhän olis kahden

Vierailija
8/14 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olisin varmaan rennompi (ku en ehtis koko ajan komentaa), jos olis 2. Meillä ei myöskään hypitä sohvalla, sotketa koko ajan, vaan pannaan lelu pois ennen seuraavan esiin ottoa, ei kaiveta laatikoita, ja monen mielestä meillä on ei liian moneen asiaan.

Itse haluan, että kakarani osaa käyttäytyä kylässä ilman, että vahdin koko ajan. Ja kehuja se kyllä saakin.

Vierailija
9/14 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sun kanssa samalla aaltopituudella. meillä ei myöskään pengota kaappeja eikä laatikoita ja monet sanoo että komennan liikaa siis liian usein sanon lapselle EI. mutta mielestäni on tärkeää että lapsi/lapset osaa käyttäytyä!

ap

Vierailija
10/14 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko edes tietoinen siitä, että teet rikoksen kun käyt käsiksi lapseesi? Jos et pysty kontrolloimaan lastasi ilman, että satutat häntä, niin jotain on pahasti pielessä.

Vierailija
11/14 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen kanssa ottaa rennommin kun tietää että jokatapauksessa ei pysty kaikkea hoitamaan täydellisesti.

Vierailija
12/14 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

partaalle. Mikä on kyllä sääli miestä ja lasta kohtaan, mutta minä en voi sille mitään. Heikkohermo mikä hermoheikko. :/

Vierailija
13/14 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta yhden tekemisiin varmana ehtisi keskittyä liikaakin ja suorastaan kytätä menoja, kun lapsi on isompi. Että parempi näin, käytän tekosyynä useaa lasta - ei tartte olla niin hyvä äiti joka hetki.

Vierailija
14/14 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsi ole mikään väline, jota te saatte käyttää todistaaksenne kykynne kasvattajana ja äitinä. Toki lapselle tulee asettaa rajoja, mutta liika kieltäminen tappaa lapsesta luovuuden ja rohkeuden, ja kasvatatte jälkeläisistänne huonolla itsetunnolla varustettuja häviäjiä. Ja vain siksi, ettette te äidit joudu häpeään, kun käytte kylässä.

Kannattaisi lukea pari kasvatusopasta. Säälittävät vain nuo lapsenne, jotka varmasti ansaitsisivat inhimillisemmät vanhemmat.