Olen niin ylpeä itsestäni kun keksin millä kaavalla kakrun pituusennuste selviää. Isän ja äidin pituudet yhteen ja jaetaan kahdella. Toimii!
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi. Meillä lasten isä 187 ja minä 160, pojasta tuli 185 ja tyttärestä 178.
P i t u u s e n n u s t e .
ap
Sellaisen kaavan tiedän, että karkea ennustepituus tytölle on vanhempien pituuden keskiarvo - 6,5 cm. Pojalle taas tuo keskiarvo + 6,5 cm.
Kuka puhuu omasta lapsestaan kakruna?
Kyllä ne on aina olleet kakaroita,mukuloita,pentuja,ei ne ole mitään haukkumanimityksiä.
Ei toimi. Äiti 171, isä 185. Tuli tyttö 169, pojat 186 ja 190.
Tytöstä ennustettiin 2 vuotis kasvykäyrän mukaan 175 cm. Jäi kuusi senttiä siitä
Ne voi olla suuntaa antavia mutta kasvuun vaikuttaa moni muukin perinnöllinen ja yksilöllinen seikka.
Meillä isä ja äiti noin metrin, kolme poikaa noin kaksi ja puoli.
Joo, ollaan sirkusperhe.
Laskekaa vaikka huviksenne, niin hyvin lähellä on todellisia pituuksia. Itse olen 8,5 cm lyhyempi kuin tällä kaavalla laskettu pituus.
Ap
Vieras kirjoitti:
ap
Joo, mitä nyt 10cm heittää...
Joten, ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan kumpikin 174cm ja pisin lapsemme on yli 190cm, lyhin on vielä kasvuvaiheessa ja on 182cm.
Ootko varma isästä? Tai äidistä?
Olen kun olen jokaisen kantanut ja synnyttänyt.
Oikea kaava on se, että isän pituudesta vähennetään äidin pituus ja sitten kerrotaan kymmenellä.
Vierailija kirjoitti:
Vieras kirjoitti:
ap
Joo, mitä nyt 10cm heittää...
Joten, ei toimi.
Öööö. Tajuatko kuinka vähän on 10 cm?
Hyvän trollin tunnistaa siitä, että kaikki ryhtyy kiihkeästi väittämään vastaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Oikea kaava on se, että isän pituudesta vähennetään äidin pituus ja sitten kerrotaan kymmenellä.
0cm lapset?
Naiset ovat noin 14 cm keskimäärin lyhyempiä kuin miehet. Tämä on otettava huomioon tyton tai pojan pituusennustetta laskettessa.
Pojan pituusennuste on (Ä+14 + I)/2
Tytön pituusennuste on (Ä+14+I)/2 -14
Ä on äidin pituus cm
I on isän pituus cm
Esimerkkejä
Äiti 160 Isä 180 -> poika 177 cm, tyttö 163 cm
Äiti 170 Isä 180 -> poika 182 cm tyttö 168 cm
Trollille tiedoksi että minä olen 160 cm, mies 180 cm ja poika 190 cm.
Vierailija kirjoitti:
Laskekaa vaikka huviksenne, niin hyvin lähellä on todellisia pituuksia. Itse olen 8,5 cm lyhyempi kuin tällä kaavalla laskettu pituus.
Ap
Minua oikeasti naurattaa. Huumorimme osuu hyvin yksiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi. Meillä lasten isä 187 ja minä 160, pojasta tuli 185 ja tyttärestä 178.
Aika jännä. Meillä mies on 191 ja minä 175. Tytär on 168.
Laskukaavan virhemarginaali +/- 1 metri.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat noin 14 cm keskimäärin lyhyempiä kuin miehet. Tämä on otettava huomioon tyton tai pojan pituusennustetta laskettessa.
Pojan pituusennuste on (Ä+14 + I)/2
Tytön pituusennuste on (Ä+14+I)/2 -14
Ä on äidin pituus cm
I on isän pituus cm
Esimerkkejä
Äiti 160 Isä 180 -> poika 177 cm, tyttö 163 cm
Äiti 170 Isä 180 -> poika 182 cm tyttö 168 cm
Ainoa järkevä viesti tässä ketjussa. Useimmiten tämän palstan ketjuissa ei ole edes yhtäkään järkevää viestiä.🤓
Miten pojan peniksen pituusennuste? Isän peniksen pituudella on varmaankin merkitystä samoin kuin äidin suvun miesten peniksen pituudella. Keskimäärin miesten penis ei ole enempää eikä vähempää kuin 13 cm. Joillekin palstoille osuvat aina ne, joiden penis edustaa pituudeltaan alle 1 % kaikista peniksistä.😀
Ootko varma isästä? Tai äidistä?